Spring naar bijdragen

ONZE HUIKAMER 28-3-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu allemaal. Iedereen goed geslapen? Iemand opperde voor een nachtwachtdraadje. Dacht gelijk "ja". Maar houdt dit je juist niet wakker?

Sen. hoe is het nu? Is het niet beter om je bloed eens ff na te laten kijken?

Verder heb ik gisteren zitten klooien aan m'n radio op de slaapkamer. Kijken of ik wakker kan worden met een rustig muziekje. Dat ging per ongeluk om 2.15 af. Muziek Plaatjes Rock En Roll Zat stijf rechtop in m'n bed. #$%^!**&*()_

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve allemaal 

Dat is misschien ook nog een optie, ik heb morgen een afspraak Het gaat nu redelijk, mijn maag tolt nog wat na en ik ben zo moe als wat. Ik had hier voor net weer een wat betere dag. Ik weet immers dat het erbij hoort. Ik ga nu afwassen. Die van gister staat nog. Ik kan wel wat energie gebruiken. Komt ook wel weer

fijne dag 

x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

@bolletje jij was lekker vroeg wakker dus! Kon je makkelijk weer in slaap komen.

Beterschap @Senna33

Ik viel tussen 22.30 en 23.00 twee keer bijna in slaap maar schrok twee keer wakker door babygehuil.  Toen nog een keer omdat mijn vriend naar bed kwam. Ik gefrustreerd, maar ben toch weggezakt. Heb niet veel op de klok gekeken. Dat probeer ik te minderen, dus weet eigenlijk niet zo goed hoe lang ik steeds ben weggeweest. Dat voelt wel gek: geen idee hebben. Terwijl je dat vroeger toch ook niet deed. Ik weet dus ook niet zo goed hoe het eigenlijk ging. Keek pas om 5.30 toen ik even naar de toilet ging.

Vandaag twee kids thuis dus druk, druk, druk.

Zet 'm op allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jeshen hey Jess  ...ja! Als bij wonder na 3u in slaap gevallen ...nog paar keer wakker geworden van de poes die besloot om kopjes te geven op een ontiegelijk uur...maar heb óók niét op de klok gekeken en heb de kat genegeerd ...

Op basis van hoe ik me voel denk ik toch redelijk wat geslapen ...en dat is dan ok voor mij. 

Ben erg blij dat je je er ook niet meer té druk in maakt in dat slapen....en goed van je dat je niet meer de uren ligt te tellen. Helpt je geen meter verder :blush:

Fijne dag met jouw meiden daar xxx

Krisje x 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Moghu allemaal. Iedereen goed geslapen? Iemand opperde voor een nachtwachtdraadje. Dacht gelijk "ja". Maar houdt dit je juist niet wakker?

Sen. hoe is het nu? Is het niet beter om je bloed eens ff na te laten kijken?

Verder heb ik gisteren zitten klooien aan m'n radio op de slaapkamer. Kijken of ik wakker kan worden met een rustig muziekje. Dat ging per ongeluk om 2.15 af. Muziek Plaatjes Rock En Roll Zat stijf rechtop in m'n bed. #$%^!:lol:

Dag bolletje

Ja dat van die nachtwacht was ik ...inderdaad misschien niet mijn beste idee ooit.. waarschijnlijk tateren we elkaar de dageraad in :lol:

Zo te zien aan je cartoon was het eerder Ramstein op je radio hahaha!  

Kan me er wel wat bij voorstellen ;)

Fijne dag x 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Moghu allemaal. Iedereen goed geslapen? Iemand opperde voor een nachtwachtdraadje. Dacht gelijk "ja". Maar houdt dit je juist niet wakker?

Sen. hoe is het nu? Is het niet beter om je bloed eens ff na te laten kijken?

Verder heb ik gisteren zitten klooien aan m'n radio op de slaapkamer. Kijken of ik wakker kan worden met een rustig muziekje. Dat ging per ongeluk om 2.15 af. Muziek Plaatjes Rock En Roll Zat stijf rechtop in m'n bed. #$%^!**&*()_

Ha @bolletje

Vannacht gelukkig wel ietwat beter geslapen. Het houdt niet over, maar het was al beter dan de 2 voorafgaande nachten. 
En haha, dat geklooi aan de wekkerradio ken ik. Heb ooit eens na een stroomstoring de wekker aangeklikt, maar die bleek toen op 0:00 te staan, was vergeten om dat aan te passen. Dan ben je net weg en zit je ineens slaapdronken rechtop in bed. Niet echt heel fijn. 

En dat nachtdraadje hoeft niet, de huiskamer is toch elke dag 24 uur open? Vannacht is er ook gebruik van gemakt zag ik, dus dat is prima. 

@Yules
Fijn dat je toch nog wat hebt kunnen slapen. Dat maakt zo'n groot verschil. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dis, dat is heftig zeg! 
Ik heel veel respect voor de levenshouding van je partner. En inderdaad, er schijn t altijd wel licht aan het einde van de horizon.
Als ik dit zo lees dan mag ik eigenlijk helemaal niet zeuren, zo'n benzo ontwenning gaat weer over.

Mijn partner heeft fibromyalgie, waardoor ze haar geliefde werkzaamheden (gastouder) al 10 jaar niet meer kan uitoefenen. Zij heeft ook veel en vaak pijn en inderdaad, elke inspanning moet ze de volgende dag bekopen. Daarnaast slaapt ze slecht door de pijn (wat dat betreft wisselen we elkaar af) en heeft ze meerder keren per maand migraine. 

Sterkte voor je partner! 

Ik ben zojuist even een rondje wezen hardlopen. Even de zinnen verzetten. Ik was nog niet gestart of de regen kwam gestaag naar beneden. Dat heb ik weer fantastisch gepland! Maar goed, ik heb het toch maar weer gedaan. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dis:

Dag lieve mensen,

Het is me wat! Ik vertelde mijn partner over ons leed. Zij heeft een ongeneesbare vorm van posttraumatische dystrofie en ook nog het SI syndroom waardoor ze niet meer kan lopen en is praktisch aan bed gekluisterd met 24/7 hevige zenuwpijnen. Af en toe heeft zij een goede dag en dan gaan we ook direct van profiteren (wat direct weer wordt gestraft met nog hevigere pijn) Ze heeft al heel vaak gezegd dat het zo voor haar niet meer hoeft. Toch geeft ze niet op en hoopt dat er ooit iets wordt uitgevonden wat haar helpt, ze heeft al een ingebouwde neurostimulator maar die bied weinig soelaas.

Haar boodschap aan ons allemaal is;

Geef de moed niet op, voor jullie schijnt er licht aan de tunnel! 

Groetjes Gerard

Wauw Gerard... respect voor je partner. En bedank haar maar voor de lieve bemoedigende woorden. Ik ben me er zeer van bewust dat lijden relatief is en dat ons leven in vele opzichten zeer bevoorrecht is ten opzichte van het leven van vele anderen op deze wereld. Dus ik klaag niet, of op zijn minst zo min mogelijk. Dank voor het delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Als ik dit zo lees dan mag ik eigenlijk helemaal niet zeuren, zo'n benzo ontwenning gaat weer over.

Tja, in zekere zin is dat dus waar. Jij hebt hoop ( als je je niet laat meeslepen door de BO maar blijft weten dat als je je mak houd het gewoon voorbij gaat), die anderen zoals je vrouw eigenlijk niet hebben. Dat geeft niemand het recht ons lijden te bagatelliseren, want het is niet voor niets dat mensen zelfmoordneigingen hebben, maar het geluk dat we kunnen en zullen herstellen is toch wel een heel wat beter vooruitzicht dan chronische zieken...

@bolletje Dat gedoe met de radio had mij zomaar kunnen gebeuren. Schrik je je toch helemaal de p van :lol:. Ik zou echt woest op mijzelf zijn voor zo'n fout (voor een paar minuten) denk ik. Daarna ga ik lief tegen mijzelf doen... haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben deze ochtend weer begonnen met thc olie. (Derde dag - 1 druppel in ochtend) Ik ben de dag doorgekomen zonder: onrust irritaties of rare gedachtes. Sta dichter bij gevoel. Stichting mediwiet voor meer info- zie psyche. 

Fijne avond! Ik ga er lekker in met goed boek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Difficult:

Ik ben deze ochtend weer begonnen met thc olie. (Derde dag - 1 druppel in ochtend) Ik ben de dag doorgekomen zonder: onrust irritaties of rare gedachtes. Sta dichter bij gevoel. Stichting mediwiet voor meer info- zie psyche. 

Fijne avond! Ik ga er lekker in met goed boek. 

Ik ben blij voor je, @Difficult
Heb er zelf nooit aan willen beginnen, maar als het jou helpt is dat fantastisch! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...