Spring naar bijdragen

Moghu mensen,


bolletje

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Kannietmeer:

 

@Cyclad58 Hé makker, wat loop jij nu te kwakkelen met jezelf? Laat je niet ontmoedigen hoor. Je bent super goed bezig, en je kan er donder op zeggen dat je dit hele jaar nog benzo klachten zal hebben, die steeds minder zullen worden. En dat is prima, want we kunnen er toch niets aan doen. Ik hoop dat de dokter je kan helpen met deze specifieke klacht die je nu ervaart.

 

Ha Liz,

Nee, ik laat me niet ontmoedigen. 
Eigenlijk gaat het benzoverhaal best goed, wat dat betreft moet ik dit probleem echt even scheiden van de benzoperikelen. En inderdaad, soms gebeurt er iets wat zonder benzo's ook zou kunnen gebeuren. Dat is bij mij nu zo. Darmproblemen, maar anders dan bij darmproblemen bij benzo ontwenning. Huisarts heeft me gerustgesteld, ik heb de mogelijkheid om een laboratoriumtest aan te vragen om iets ernstigs uit te sluiten. Dat ga ik ook wel doen, al is de kans dat het foute boel is volgens de huisarts even groot als bij ieder ander.  

Het was deze week echt even kwakkelen, maar het slapen ging wel goed deze week, het werken ook en de concentratie en eetlust zijn ook normaal. Alleen mijn humeur leed er wel onder. Komt wel weer goed. 

Morgen wordt wel een uitdaging/ 's Avonds vieren partner en ik onze gezamenlijk verjaardag voor een 20 tal vrienden. Erg gezellig natuurlijk, maar het wordt vast laat en de klok gaat ook nog eens een uur vooruit. Dat wordt een kort nachtje, maar dat zien we dan wel weer. Zondag de hele dag om bij te tanken. 
En....vanaf zondag zijn de avonden langer. Heerlijk. Kan ik na het eten nog wat fietsen of wandelen, dat is nu eenmaal leuker als het nog licht is. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Kannietmeer:

Oef, zin hebben in een benzo heb ik nooit last van gehad, maar lijkt me vreselijk vervelend om te hebben. Is dan de onrust in je lijf ook heel groot? Heb je dan fysiek ook klachten of is het puur in je hoofd

Ja de onrust is dan niet te beschrijven zo gek gaat dat. Fysiek heb ik op zich geen problemen maar door die onrust krijg ik van allerlei gekke lichamelijke klachten, die dan morgen of overmorgen weer voorbij zijn.....maar pas dan wanneer de onrust voorbij is. Dan zeg ik heeeeeee .....dat hebben we weer gehad.

Ja zin in diazepam...kan er niets aan doen ik heb het nog steeds...een beetje alsof mijn lichaam nog steeds roept om dat spul...dat bedoel ik....er zit een roep in mij om diazepam. Ik doe het niet meer maar de roep blijft, en zo af en toe is die zeer sterk zoals vandaag.

Maar we gaan verder vrienden ... en we gaan niet meer terug. Volledig herstel daar ga ik voor.

En wat @Cyclad58 zegt de tussenpozen worden wel steeds groter...dat ervaar ik ook. Maar wat duurt dit lang.

Morgen een nieuwe dag...nieuwe vooruitzichten en wederom een nieuw begin.

mito

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bernice:

Lieve @Kannietmeer,

Dank je wel weer voor je medeleven:heart:, toch fijn om te horen dat jij echt een stijgende lijn te pakken hebt, geeft mij hoop.

@Difficult Ook ik had een zware nacht (ca. 2 uurtjes geslapen) en vanochtend had ik ook zoiets van, ik trek het niet meer, zit inmiddels al bijna 4 weken op 10 mg en het stabiliseert niet. Vanmiddag kwam mn man uit zn werk en hij zei, zou het niet de overgang kunnen zijn waar je last van hebt? Ik gelijk googelen op depressie en angst bij de overgang en kwam op een forum uit met verhalen die ik geschreven zou kunnen hebben, wat een herkenning. Nergens van kunnen genieten, onrust en angst m.a.w het is bij mij niet alleen de ontwenning maar dus ook hormonaal. Geeft ook een beetje rust want nu begrijp ik waarom ik me zo voel. Ik voel me opgelucht;),  Dat zal het bij jou niet zijn maar jij hebt nog jonge kindjes en dat vreet ook energie. Zet em op!

 

Goed zo Bernice! Dat zou heel goed kunnen, misschien laten prikken bij de huisarts? Ik heb het vermoeden dat diazepam depressief maakt. Op dit moment krijgt je lichaam maar 1 ‘shot’ en verlangd naar meer, vermoed dat het daarom ongestabiliseerd blijft totdat we volledig zijn afgekickt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...