Spring naar bijdragen

Vrijdag, 23 maart 2018


jowan

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei kunsie:

Goeiemorgen allemaal,

Hier gaat alles nog steeds prima! Leve de refusal!

Nu verder met grote schoonmaak in de douche.... klinkt misschien wat ouderwets maar ik ben niet zo van elke week de boel soppen....ik houd het wel bij, maar zo af en toe krijg ik een opleving en ga zeer grondig te werk:) 

Mooie dag!

Hoi  Kunsie, 

Gisteren ook gelezen over Refusal. Is het wat? Wordt je echt al ziek bv bij het gebruiken van deo waar alcohol in zit?

ik ben puur geïnteresseerd. Ik heb komende week gesprek met huisarts, wie weet begin ik hier over

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Senna33:

Hoi  Kunsie, 

Gisteren ook gelezen over Refusal. Is het wat? Wordt je echt al ziek bv bij het gebruiken van deo waar alcohol in zit?

ik ben puur geïnteresseerd. Ik heb komende week gesprek met huisarts, wie weet begin ik hier over

 

Hoi Senna,

Ik gebruik het nu bijna drie weken en ben er heel blij mee. Geen last met deo...maar ik eet geen bonbons en met toetjes moet je ff goed lezen wat er in zit. Verder merk ik niets van het pilletje...ik slik drie keer in de week één tablet en ik haal het niet in mijn hoofd om drank te nemen. Het geeft mij veel rust in mijn hoofd en lijf. Ik was/ben nl een impulsieve drinker en daarom werkt deze pil voor mij heel goed.

Ik kreeg het niet zomaar van de huisarts hoor....ik moest het via de brijder halen...daar heb ik nu elke week een gesprek met iemand totdat ik dat niet meer wil of nodig heb. Maar ik heb een aardige therapeut en ik vind het tot nu toe heel nuttig om met hem te praten.

In ieder geval kun je het met je huisarts overleggen.... sommige schrijven het wél meteen voor...

Veel succes en houd je ons op de hoogte? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

7 uur geleden zei Reacher:

 

@Jannigjehoe gaat het? Jij ook een :heart:

 

Ken je “de man met de hamer”? Die ben ik helaas tegengekomen en die heeft me een flinke tik verkocht. Dat betekent dat ik veel meer rust moet nemen, ook letterlijk en heel veel meer geduld zal moeten hebben.

Mijn lijf heeft veel te verduren gehad, mijn arme geest ook en dat voel ik nu aan alle kanten. Veel pijn in mijn lijf, erg moe, psychisch labiel, in de war, en zo nog wat dingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei fleurtje:

Goedemorgen

Ik kom even binnenwippen maar zo weer weg. 

Straks naar de uitvaart van de broer van mijn pa. Werd 92 dus heeft een heel mooi leven gehad maar ik zal nooit wennen aan onze vergankelijkheid.

Omring je met mooie mensen zou ik zo zeggen. T leven is lang voor sommigen maar blijft te kort voor anderen. 

Als ik hier minder ben is t net daarom. 

Sterkte Fleurtje! En doe je goed, echt omgang met mensen en niet via de computer. Wou dat ik het beter kon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor mis je op de dagdraad . Hoe gaat het nu met stoppen met roken en alcoholzucht ? Ja die 2 gaan hand in hand . Ben ook gestopt met roken maar bij mijn "beloningspilsje" krijg ik vaak ook weer enorme trek in roken . 

Probeer echt je mindset om te gooien en anders allen Car? 

Sterkte meid en succes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Francoise:

@Bor mis je op de dagdraad . Hoe gaat het nu met stoppen met roken en alcoholzucht ? Ja die 2 gaan hand in hand . Ben ook gestopt met roken maar bij mijn "beloningspilsje" krijg ik vaak ook weer enorme trek in roken . 

Probeer echt je mindset om te gooien en anders allen Car? 

Sterkte meid en succes 

Lees de donderdag maar even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was m'n verzameling tv-opnames aan het opschonen. Kom ik de film "Smashed" tegen, die ik dus gekeken heb.
Het is een voor onze doelgroep educatieve film zo zouden ze in de kliniek gezegd hebben.
Hoofdrolspelers zijn alcoholisten die hun leven aan het verzieken zijn terwijl ze denken dat ze een feestje vieren.
Zij vindt met wat geluk de weg naar AA. Voor mensen die daar nog wat schuchter in zijn kunnen hier zien hoe het eraan toe gaat. Het is een redelijke afspiegeling van de werkelijkheid die ik ook ervaar. Zij leidt een steeds beter leven, terwijl hij er maar geen grip op krijgt.  (Ik weet nog dat ik in gebruik dacht dat ik alles onder controle had.....echt, dat dacht ik. Wat een waanzinnige gedachte vind ik dat nu....)

Een aanbevelenswaardige film. Die heus op de titel nog wel ergens te vinden zal zijn.

Verder meld ik me droog af voor de dagpact, welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei fleurtje:

@Lika, ben je blauw?

Ik heb niet gekeken....maar ik heb spierpijn en pijn in mijn arm. Het valt wel mee. Gelukkig. Ik val vaak en totaal.  Het went. Dank en fijn je weer te lezen @fleurtje. De vergankelijkheid is lastig te verteren. Ja. Maar wat in je hart zit blijft.:heart:

@Jannigje, het klinkt logisch, maar niet prettig. Verre van. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Gypsy:

Sterkte Fleurtje! En doe je goed, echt omgang met mensen en niet via de computer. Wou dat ik het beter kon. 

Ik heb niet zoveel vrienden hoor. Ben nogal op mezelf. Maar ik geniet wel van hun energie. In mate want ik kanaliseer niet altijd even goed. 

Voor jou lijkt t en is t vast een stuk lastiger maar je komt er wel. Ik lees een zekere kracht. Je weet wat je wil en je lijkt me geen opgever 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei fleurtje:

Ik heb niet zoveel vrienden hoor. Ben nogal op mezelf. Maar ik geniet wel van hun energie. In mate want ik kanaliseer niet altijd even goed. 

Voor jou lijkt t en is t vast een stuk lastiger maar je komt er wel. Ik lees een zekere kracht. Je weet wat je wil en je lijkt me geen opgever 

Ik ga vooruit, maar het is moeilijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...