Spring naar bijdragen

Vrijdag, 9 maart 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Ha, ja, jopie, dat gekke brein.. Ik had het jaren geleden een keer dat ik onderweg op de fiets ineens "Silly Putty" rook...
Ik fietste samen met een klasgenote van Zwolle naar Kampen. Zij was van mijn leeftijd (1 dag ouder). Zij rook het ook, we
keken elkaar aan en zeiden tegelijk: "Silly Putty"... Was toch al zeker 15 jaar niet meer 'in de mode'...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Wortels zijn idd heel goed voor je ogen.

Heb nog nooit een konijn met een bril gezien :P

Ze zeggen ook dat je van veel wortels eten mooi rechtop gaat lopen.
Maar heb nog nooit een konijn rechtop zien lopen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kohtje:

Goedemorgen allemaal.

Totaal onbelangrijke mededeling: vandaag ben ik 22222 dagen oud.
'Vier' ik zogezegd m'n 22222-ste verdaagdag... :)

Today is just a gift. That's why they call it present.

Omg .....

bij zo'n getal duurt het een eeuwigheid voordat je wéér een betekenisvolle/loze mooie cijfercombinatie hebt.  

De eerste 23456? Of 22448?

(Hier loopt het terrein langzaam vol met kampgangers. En loopt mijn nervositeit iets op)

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kalm maar jopie.. ze zijn er toch niet om jou te beoordelen? Je bent één van de kampgangers, that's it. :heart:

En wat die betekenisvolle cijfercombinaties betreft: voor mij is 22223 de dichtstbijzijnde betekenisvolle cijfercombinatie.
Komt tijd komt cijfercombinatie. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Dat is fijn, fleur. Ik zou er horendol van worden. Maar da's ik en niet jij..;)

Hmmm...dat weet je toch maar pas als je t probeert? Ik merk er weinig van buiten dat t een stuk makkelijker is op momenten. Heb jij t niet moeilijk met t lezen van de kleine lettertjes als je je lenzen inhebt? 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, met lenzen in wel. Daar heb ik dan wel een hele berg leesbrilletjes voor. Overal liggen ze, tot op het toilet aan toe om de scheurkalender te lezen.
En meestal heb ik er ook nog een aan zo'n touwtje om m'n nek hangen. Eten doe ik meestal ook met een leesbril op zodat ik kan zien of het eten
op m'n vork ligt of niet.. M'n mond kan ik godzijdank blindelings vinden, anders had ik ook ogen (al dan niet met leesbril) onder m'n neus moeten hebben. :D

Ik ben ooit wel eens een lens verloren en heb toen de andere ook uitgedaan omdat ik helemaal dizzy werd van één lens-oog en een lensloos oog..
Vandaar m'n vraag aan jou. Maar jij bent er blijkbaar meer aan gewend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PS fleur, die leesbrilletjes wennen wel, hoor. Ik vind ze nog wel grappig ook, van die goedkope dingetjes. Heb er twee jaar geleden in Polen
een gekocht omdat ik m'n leesbril onderweg verloren was, maar die Poolse leesbril heb ik nu als curiositeit in de kast liggen. Die was echt lelijk..:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei jopie:

Wat schrijf je dat prachtig "gewoon" en herkenbaar.

Makkelijk om dan van buitenaf te zeggen: "loslaten", maar dat lukt dan domweg niet. En die onrust leek welhaast met een schakelaar "knal" er zo te zijn. Ik kon me daar niet "tegen verdedigen". 

Nog niet in staat het te filteren bij binnenkomst, nog niet in staat het te relativeren en loslaten zodra het er was. 

Zelf heb ik op een bepaald moment een tijd al die prikkels zoveel mogelijk ontweken. Dus geen telefoon meer opnemen na bepaalde tijd, geen mail meer checken, zelfs een tijd geen tv of radio. Hoe je dat met gelieven thuis doet weet ik niet. Dat lijkt me in ieder geval lastiger. Maar als (tijdelijk) middel hielp het wel. Gaf het mij wel tijd om eerst zelf steviger te worden.

Gaf het mij óók de verder zo zinvolle ervaring dat veel wat perse vandaag leek te moeten, ook morgen kon en zelfs vaak morgen totaal niet meer belangrijk was. 

Iets minder leven vanuit emoties..."als t echt belangrijk is, is het dat morgen ook nog".

Ja zo is het ook. Op de één of andere manier wil ik het dan opgelost hebben voordat ik ga slapen. Terwijl ik weet dat er niet eens een oplossing is en al helemaal niet vanavond nog (ging in dit geval over mijn oudste zoon. Kinderen zijn een constante bron van zorg ;)). Lastig los te laten. 'Vroeger' dronk ik er dan nog een extra biertje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Ik ben nog steeds niet gewend dat ik 40 ben. Toch schijn ik inmiddels, ff rekenen, dit jaar 46 jaar te worden. 

Geen idee waar de tijd blijft. 

Dat ken ik, Bor. Ik ben ook nog steeds niet gewend dat ik 40 ben. Toch word ik dit jaar 61.
En waar de tijd blijft? Dat hangt er vanaf. Als je veel terugkijkt heb je een heel verleden vóór je en misschien wel een prachtige
toekomst achter de rug..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik wilde even iets delen op het forum. Vanmiddag heb ik de refusal opgehaald bij de apotheker en was om half 5 weer thuis. Toen meteen mijn eerste dosis genomen en daarna mijn mail geopend. In de mail vroeg mijn buurvrouw of ik vanavond nog even langs kwam om aan de wijn te gaan want dat deden we vaak op dinsdag en vrijdagavond. Gelukkig kon ik volmondig NEE zeggen. Als ik die refusal niet had ingenomen en eerst mijn mail geopend had was ik meteen voor de bijl gegaan en de refusal opgeschoven naar maandag ofzo...want je moet 48 uur droog staan om er een te mogen slikken. En voor hetzelfde geld had ik er morgen ook nog een avondje aan vast geplakt en misschien zondag ook nog wel....en dan misschien de brijder afgezegd enz. Ik wil geen medicijnen promoten hier, maar voor mijn gevoel is dit pilletje mijn redding en voor dit moment zeer zeker. De kop is eraf...het is nu een kwestie van voorlopig een pilletje slikken en cognitieve therapie bij de brijder en daarna kijken wat er nog meer nodig is om droog te blijven. Ik heb er goeie hoop op en er veel vertrouwen in. :)

Ik wens iedereen een rustige nacht...slaap lekker!:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...