Spring naar bijdragen

ONZE H. KAMER 17-2-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen maar weer. Het is weekend kanjers dus mogen we rustig aan doen. Ik ga dadelijk wat opruimen hier en dan met spanning wachten op een pakketje.

Heb van de week voor e60,-- lekkere snacks besteld voor m'n hondjes (2 chihuawafs) Rund-staartjes, long, luchtpijpjes en kippennekjes. Alles gedroogd dus kan ik het een tijdje bewaren. Tja en ze eten niet alles op hoor, alleen wat lekker is, maar de rest gaat dan weer naar andere honden dus ik gooi niets weg.

Wat hoor ik?????? Heeft iedereen eindelijk goed geslapen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, hoe was mijn nacht? Niet heel goed en niet slecht, er zo'n beetje tussen in. 

Geslapen van 11 tot 6 met toch wel de nodige korte onderbrekingen. Daarna nog wat liggen soezen tot half 8. 
We gaan de dag maar aanvallen. Partner grieperig, zometeen de aartsdrukke supermarkt in voor de boodschappen. Niet mijn hobby, maar het moet wel even gebeuren. 

Met de hond wandelen, het wordt mooi weer. Vanavond een verjaardag van een vriend en tussendoor wat sport kijken. Moet lukken vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn nacht was wat minder lang dan ik graag zou willen, nu ga ik er van uit dat ik vanavond lekker moe ben en goed zal slapen. Het is mooi weer en lekker fris, dus.... ook eenfrisseneus halen vandaag zal helpen.

Verder .... ga ik ook wat opruimen, adminstratie doen en sport kijken. Een rustige dag en verder stabiliseren. Nu ongeveer halverwege de laatste 1mg afgebouwd ..... Ik heb niet veel hinder, slapen gaat iets minder goed, verder lijkt het goed te doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Cyclad58:

Ja, hoe was mijn nacht? Niet heel goed en niet slecht, er zo'n beetje tussen in. 

Geslapen van 11 tot 6 met toch wel de nodige korte onderbrekingen. Daarna nog wat liggen soezen tot half 8. 
We gaan de dag maar aanvallen. Partner grieperig, zometeen de aartsdrukke supermarkt in voor de boodschappen. Niet mijn hobby, maar het moet wel even gebeuren. 

Met de hond wandelen, het wordt mooi weer. Vanavond een verjaardag van een vriend en tussendoor wat sport kijken. Moet lukken vandaag. 

Dat vind ik nu dus een goede nacht hahaha

Beterschap voor je partner. En jij, geniet van de zon! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bestwel:

Mijn nacht was wat minder lang dan ik graag zou willen, nu ga ik er van uit dat ik vanavond lekker moe ben en goed zal slapen. Het is mooi weer en lekker fris, dus.... ook eenfrisseneus halen vandaag zal helpen.

Verder .... ga ik ook wat opruimen, adminstratie doen en sport kijken. Een rustige dag en verder stabiliseren. Nu ongeveer halverwege de laatste 1mg afgebouwd ..... Ik heb niet veel hinder, slapen gaat iets minder goed, verder lijkt het goed te doen. 

Dat klinkt over het algemeen positief! Dat slapen komt ook wel weer beter. 

Knap hoor @Bestwel zo zonder hulp! Echt heel sterk.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...