Spring naar bijdragen

Maandag 12 februari 2018


Momentum

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei Antoinnette:

Ik sluit me ook maar aan al is de volle overtuiging er nog niet helemaal dat het goed komt.

Als je NU maar achter je besluit staat Antoinnette. Straks zie je wel weer... het wordt niet voor niets 'rijgen' genoemd. Dat is een
bezigheid. Een 'gisterenpact' zou het makkelijker maken omdat je dat zeker weet, maar beslist niet waardevoller.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, je hebt zo van die dagen hé Bor? Gebeurd ook wel eens dat niets goed gaat, veel dingen niet lukken en  je alles laat vallen.

Ja en wat dacht je van Heit? Dat zijn niet alleen veel prikkels  maar ook veel zorgen.Taxiiiiiiiiiiiiii. doeiii

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is geen antwoord op mijn vraag...

Het is wel een indicatie van hoe je met jezelf bezig bent en je niet in anderen verdiept waardoor je de anderen natuurlijk ook veel minder snel zál begrijpen. 

Dat is geen oordeel overigens..... kan goed zijn dat dat voor jou juist prima is.... maar dan zou ik me ook maar niet meer druk maken over of ik anderen wel of niet begrijp, of ik wel of niet van een andere planeet kom...

Dat lijkt me dan zinloze, nergens op gebaseerde en nergens toe leidende overweging. 

:heart:

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zinloos dus, en zonde energie, borretje. Zeker nu. Voor jou. 

Laat ik t bij mezelf houden:

Die momenten dat ik me af ga vragen of ik echt dan zo anders ben, de hele wereld (let op de grote woorden) niet meer begrijp........   bén ik al op zoek naar bevestiging voor wat mijn kop ervan wil maken: ik ben anders/alleen/......vul maar aan....

Maar eigenlijk.... heel eerlijk...is er niets meer aan de hand meestal dan dat mijn gewone normale leven even voor mij te ingewikkeld is, te zwaar is, emotioneel niet te behappen is. 

En ja...terugtrekken, klein maken etc werkt dan. Maar niet vanwege dat "onbegrip" extern, maar omdat t, ook al heb ik t zelf nog niet door, al lang te veel was. 

En dan ga ik dat soort onzinnige dingen zien, vragen, stellen, opzoeken etc etc. 

Gevolg. Niet oorzaak.

(Maar....dikke dialogen en discussies zit je vast niet op te wachten....  knuffel dus, ook voor mezelf)

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat nog altijd goed met mijn belofte op het dagpact vandaag.

Vandaag compliment gekregen dat ik de laatste tijd veel opener ben en vrolijker. Dit komt omdat ik me goed voel en gewoon mezelf kan zijn nu. Tevreden over mezelf ben ik nog altijd niet, maar ik ga de goede kant tenminste weer op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bor:

@spirit Wat is dat wat he.

Ik heb ook en crush maar ik weerhield me steeds wel met het idee hij is getrouwd, en heeft kinderen, een gezin.
Nu weet ik dat ze hem met de kids verlaten heeft en dat maakt het voor mij lastiger want hier komt het dus niet van 1 kant.

En monogaam ben ik ook niet.

Waarom zou je nu in hemelsnaam zoveel op het spel willen zetten? Ziek zijn van je vader. Je zoon die nu wel lekker gaat maar wat voor impact zou dit op hem hebben denk ik dan. Wees verstandig Bor. 

Amethist ik woon hier nu vanaf september en vind het echt wel fijn daar niet van. Maar het stukje accepteren kost soms nog wat moeite 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker Zbb.

Ik heb 6 weken min of meer gedronken, soms veel, soms weinig. Nu vandaag befonnen met ambulante detox. Gaat wel lukken. 2 keer per dag begeleiding inclusief 2 keer per dag blazen. En donderdag weer onder begeleiding starten met refusal.

Ik moet dit doen omdat het me vernietigd en ik stabiel en gezond moet zijn, wil ik het traject in kunnen gaan. Anders gaat dat niet gebeuren en dat mag echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...