bolletje Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 (bewerkt) Goeie morgen lieverds, Gauw gauw want ik ben te laat. Naar de dagbesteding. Hele fijne dag iedereen. Hoe is het nu met je K.N.M. Doe maar rustig aan hé? We kunnen je hier niet missen hoor. 8 februari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 (bewerkt) Goedemorgen! Veel plezier @bolletje Sterkte @Senna33 ik weet inmiddels dat je met een lange tijd weinig slaap best veel kan doen. @Kannietmeer hoe was de massage? Ik heb minder geslapen dan de afgelopen nachten. Mijn vriend zei gisterenavond dat hij vannavond graag weer in de slaapkamer wil slapen. Begrijpelijk, maar maakt mij ook wat zenuwachtig. En ik ga vanmiddag naar de psycholoog. Misschien heeft dat meegespeeld... Fijne dag. 8 februari 2018 bewerkt door Jeshen Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 Succes bij je intake Jeshen ! Ik vraag volgende week, ook een consult aan want alleen kom ik er niet meer uit Jeshen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 1 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen lieverds, Gauw gauw want ik ben te laat. Naar de dagbesteding. Hele fijne dag iedereen. Hoe is het nu met je K.N.M. Doe maar rustig aan hé? We kunnen je hier niet missen hoor. Hallo snelle Nel, werk ze, geniet van je dag! Guusje X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 43 minuten geleden zei Senna33: Succes bij je intake Jeshen ! Ik vraag volgende week, ook een consult aan want alleen kom ik er niet meer uit Succes Jeshen, je kan het!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 Dankjulliewel @GUUS en @Senna33 het is pas om 16 uur. Tot die tijd ben ik alleen met baby....en vogel. Ik ben wel ontzettend onrustig als ik binnen zit, stom toch, binnen is toch je veilige haven, je thuis. Baby wordt vast zo weer wakker, dan ben ik weer wat meer afgeleid. Nu even achter de computer. Helpt ook, hopelijk. En dan straks weer buiten wandelen. @Senna33 In mijn regio zijn de wachttijden ontzettend lang: 2 maanden! Dit was de enige die sneller kon. Wacht er dus niet te lang mee. Succes! @mito Nog steeds aan het goed slapen? Zo blij voor je na 6 maanden! Ik zit op 7,5 week sinds de laatste pam, maar merk dat ik steeds vermoeider word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 Mito, dat was bij mij ook, hoe verder ik kwam hoe vermoeider ik ging worden, nu gaat het pas steeds beter, maar zal verschillend p.p. zijn, komt goed! Guusje X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 2 uur geleden zei Jeshen: Goedemorgen! Veel plezier @bolletje Sterkte @Senna33 ik weet inmiddels dat je met een lange tijd weinig slaap best veel kan doen. @Kannietmeer hoe was de massage? Ik heb minder geslapen dan de afgelopen nachten. Mijn vriend zei gisterenavond dat hij vannavond graag weer in de slaapkamer wil slapen. Begrijpelijk, maar maakt mij ook wat zenuwachtig. En ik ga vanmiddag naar de psycholoog. Misschien heeft dat meegespeeld... Fijne dag. K.n.m, tuurlijk ben je zenwachtig na zo,n tijd alleen te liggen, maar het lukt je gewoon! En onbewust id misschien de psycholoog, toch weer even spannend, maar gewoon jezelf proberen tezijn, go girl! GUUSJE X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 Dank je @GUUS, maar waren geen bericht van KNM en Mito, maar van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 Dat bedoel ik nou dat ik de namen steeds verwissel, sorry, ggggrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 23 minuten geleden zei GUUS: Dat bedoel ik nou dat ik de namen steeds verwissel, sorry, ggggrr Maar ik ben wel blij met je reactie hoor. Ik kom er ook! Ooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 5 uur geleden zei bolletje: Hoe is het nu met je K.N.M. Doe maar rustig aan hé? We kunnen je hier niet missen hoor. Ik doe rustig aan idd. Nog steeds niet de oude. Een vage keelpijn die niet echt doorzet. Verder weet ik het niet. Het zorgt iig voor meer klachten in mijn lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 2 uur geleden zei Kannietmeer: Ik doe rustig aan idd. Nog steeds niet de oude. Een vage keelpijn die niet echt doorzet. Verder weet ik het niet. Het zorgt iig voor meer klachten in mijn lijf. Misschien heeft het griepvirus je nu te pakken. Je weet op een gegeven moment ook niet meer wat ontwenning is en wat niet. Komt weer goed met je! Hier heel drukke dagen gehad met verjaardagen van schoondochter en partner, maar het was allemaal heel gezellig en ik heb er van genoten. Werd iets later gisteravond, maar toch wel voldoende kunnen slapen. Nog een dag en dan is het weekend, daar heb ik al zin in. Aan alle strijders: sterkte! Kannietmeer en Lynn86 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 4 uur geleden zei GUUS: Dat bedoel ik nou dat ik de namen steeds verwissel, sorry, ggggrr Dat hoort bij je, lieve Guusje. We begrijpen je wel, hoor! Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 4 uur geleden zei Kannietmeer: Ik doe rustig aan idd. Nog steeds niet de oude. Een vage keelpijn die niet echt doorzet. Verder weet ik het niet. Het zorgt iig voor meer klachten in mijn lijf. Hoop dat je gauw beter gaat voelen, fff we lopen elke keer tegen de ups en downs aan he? Knuffel Guusje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 1 uur geleden zei Cyclad58: Misschien heeft het griepvirus je nu te pakken. Je weet op een gegeven moment ook niet meer wat ontwenning is en wat niet. Komt weer goed met je! Hier heel drukke dagen gehad met verjaardagen van schoondochter en partner, maar het was allemaal heel gezellig en ik heb er van genoten. Werd iets later gisteravond, maar toch wel voldoende kunnen slapen. Nog een dag en dan is het weekend, daar heb ik al zin in. Aan alle strijders: sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden