Jeshen Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 (bewerkt) Goedemorgen! Uiteraard was mijn nacht weer niet heel fijn. Maar het kan slechter. Ik heb er wel een vraagje over. Ik val in slaap, droom en word wakker. Langer dan een uur (eerder 45 min) ben ik niet weg. Dus ik kom niet in diepe slaap, wel in REM. Herkent iemand dit? Vannacht wel 3 keer gedroomd: monster in wc, opnieuw zwanger en een gek spel met collega's. 2 februari 2018 bewerkt door Jeshen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Goeie morgen mensen, Jeshen zwanger zijn in je droom betekent meestal dat je veel emoties onderdrukt en niet uit. Misschien dat je daarom zo slecht slaapt. Monster in de w.c. betekent dat je niet blij bent met jezelf. De dromen hebben alles te maken met jouw persoontje waar je nog niet tevreden mee bent. En je droomt veel meer dan jezelf weet. Zo mensen vandaag thuis. Twee grote wassen. Waar die vandaan komen is me een raadsel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Jeshen ... praat construcitiever tegen jezelf ... Je hebt niet zo'n goede nacht gemaakt, toch wordt het steeds ietsje beter ... i.p.v. Uiteraard was mijn nacht slecht ... focus op een andere benadering ... Het slapen gaat niet goed omdat de benzo het angst, stress en slaapsysteem heeft ontregeld ... dat moet zich herstellen, at is iets fysieks, in je hoofd kun je ook iets doen: een constructieve mindset ... Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 De vooruitgang vieren......en de problemen accepteren.....je verheugen op het toekomstige herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Mito .... mee eens en .... gisteren begin gemaakt met de laatste 1mg .... Cyclad58 en Kannietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Dat noem ik nog eens goed nieuws. Zet hem op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 2 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Dankjulliewel. Weet je @Bestwel als ik naar bed ga met: 'ik ga lekker slapen' en dat lukt niet, ben ik teleurgestelder heb ik gemerkt. Als ik de ik 'ach het zal wel lekker liggen worden' ben ik minder teleurgesteld. Wat goed en knap dat je de laatste stap neemt! @mito kwam bij jou ook eerst de droomslaap terug voordat je weer wat vaster begon te slapen? @bolletje ik wist niet dat er ook een verklaring was voor wat er in je droom voorkomt. Overigens tik ik dit berichtje nu liggend in bed, meestal moet ik er echt meteen uit zodra ik besluit op te staan. Ik tril wel wat, maar kan dit toch tikken zonder in paniek te raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 (bewerkt) Ja @Jeshen heel herkenbaar. Heb het nog wel, maar maak me er niet zo druk om....het is gewoon zo en gaat wel weer over. Droomde ook de meest gekke dingen....komt goed hoor.....positief denken is het halve werk. 2 februari 2018 bewerkt door mito Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Bestwel: Jeshen ... praat construcitiever tegen jezelf ... Je hebt niet zo'n goede nacht gemaakt, toch wordt het steeds ietsje beter ... i.p.v. Uiteraard was mijn nacht slecht ... focus op een andere benadering ... Jeshen het lijkt net of dat, alles wat men naar je schrijft, niet doordringt, dat je daar niets aan hebt. Ik zou heel graag van je weten wat wij kunnen doen voor je. Hoe we je kunnen helpen. Wij kunnen je geen zekerheid geven, dat moet toch echt vanuit jezelf komen. 2 februari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 2 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 2 minuten geleden zei bolletje: Jeshen het lijkt net of dat, alles wat men naar je schrijft, niet doordringt, dat je daar niets aan hebt. Ik zou heel graag van je weten wat wij kunnen doen voor je. Hoe we je kunnen helpen. Wij kunnen je geen zekerheid geven, dat moet toch echt vanuit jezelf komen. Nee, dat is niet zo lieve @bolletje Wat jullie zeggen doet mij juist heel veel. Heb al veel tips tot mij genomen. Jullie ervaringen sterken mij enorm. En jullie motiverende woorden. Dank daarvoor. Ik probeer alleen ook zo open mogelijk te zijn over mijn gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Oké Jeshen dan zie ik het verkeerd. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Hi Jeshen, het maakt niet uit hoe je dingen zegt, de reaktie van anderen zet je tot denken en dat is goed, net als jou woorden anderen laten nadenken. En samen komen we verder ... Elke dag een klein beetje beter ... Lynn86 en Cyclad58 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Hallo lieve allemaal , we hebben allemaal maar 1 doel en dat is beter worden!! Ieder op zijn manier , en met maar 1 medicijn en dat heet herkenning! wij zijn het medicijn voor elkaar, !,,het medicijn heet voor mij dus herkenning!! Door jullie ben ik zover gekomen, jullie waren en zijn voor mij , mijn genezers, we komen aan de eindstreep, lieve gr Guusje Cyclad58 en Lynn86 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Dag dappere benzostrijders, De werkdag en de werkweek zijn voorbij. Het was een goede werkweek waarop ik positief terugkijk. Iedereen voert zijn of haar eigen strijd, en iedereen is dapper en strijdvaardig. Elke dag een klein beetje beter. Dat moet ook maar een mantra worden voor ons. Ook een slechte dag is heilzaam in ons genezingsproces. Vaak beseffen we dat niet (ik ook lang niet altijd, hoor) maar het is wel zo. Spierspanningen en slecht slapen zijn tekenen van herstel, hoe vervelend ook. @Jeshenen andere slechte slapers/slaapsters: na een slechte nacht moet je je bedenken dat die voorbij is en de volgende stap richting herstel is gezet. Er komt op een gegeven ogenblik een moment dat het geen probleem meer is. Vervolgens zul je zien dat het slapen dan steeds beter gaat. Herinneren jullie mij er overigens aan dat ik deze woorden zelf natrek als ik eens klaag over een slechte nacht? Houd moed en het komt goed.@Bestwel: belangrijke stap die je nu zet! Well done! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Ja, Cyclad, kan zomaar weer een mindere dag tussen zitten, ik nog wel steeds spierpijn,kuiten/ knieholtes, en soms spiertrekkingen, na 2 weken magnesium wel een stuk minder, en voor het slapen gaan 3e magnesium caspsule, advies v, huisarts slaap ik echt langer door, jij heel de week gewerkt? Ben je toch wel moe? Mantra een goeie! elke dag beetje beter! Zelf 2,5 mnd echt nachten in de H.kamer gezeten niet slapen, en nu? ga altijd om 23.45 naar bed en slaap nu tot 7 uur, ! Als je dan terug kijkt? Dat is een grote stap verder! Het komt goed, nu de spieren nog! GUUSJE Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Ha Guusje, nee ik ben niet moe van de werkweek. Een goed teken. Fijn dat het slapen beter gaat, dat is o zo belangrijk! De spieren herstellen ook, dat duurt bij jou misschien wat langer, maar komt goed! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Heb jij lang last gehad van je spieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 2 minuten geleden zei GUUS: Heb jij lang last gehad van je spieren? Ik heb het niet als last ervaren. Ik had al vanaf het begin van de afbouw( dat is een jaar geleden) spontane spietrekkingen en -trillingen, maar ik wist dat het iets onschuldigs was en heb het nooit als erg vervelend ervaren. In december had ik nog wel last, toen was ik net gestopt met de Lorazepam. De laatste weken wordt het steeds minder en eigenlijk valt het me nauwelijks meer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Ja de trilingen zijn weg, maar zeurende moeie kuiten, ik denk gespannen van de chronische stress, waar ik oxzazepam voor kreeg, alles verkrampt natuurlijk,is ook alleen in rust, ach, ook dat zal overgaan , geniet van je weekend guusje Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Lieve schatten, strijders Ik hoop dat jullie allemaal een goede nachtrust mogen hebben aankomende nacht. Onthou, alles hoort erbij en het gaat over. Het wordt beter, iedere dag een beetje meer. Nog een maandje en dan is het alweer lente. Het zonnetje zal er dan vaker zijn, de jonge diertjes die weer tevoorschijn komen. De vogeltjes die prachtig fluiten. Ik kan niet wachten tot het zover is. We zullen ons dan allemaal al een stuk beter gaan voelen. Een zonnige warme dag doet een mens goed. Lekker in de buitenlucht heerlijk. Weltrusten lieve @Jeshen @Bestwel @mito @Cyclad58 @GUUS @bolletje @Senna33 en iedereen die ik vergeten ben of die meeleest Love you all X Lynn Cyclad58, Senna33, alpaca en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 @Lynn86 dat zijn hele mooie woorden. Ik weet niet of je ook een beetje kunt toveren...........maar stel Wil je dan voor mij die lente een maandje naar voren halen. Bij voorbaat dank, mito Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Anderhalve maand mag ook. Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 @mito ik zal mijn best doen. Tot die tijd zal ik het zonnetje wel zijn. Haha mito reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Ik reken op je. Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 De lente doet zoveel wonderen! Ik helaas weer klaarwakker ( 2:10 ) ik zie het even niet meer zo zitten met een werk weekend voor de boeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden