Antoinnette Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Goedemorgen lieve mensen, bananen gewoon even laten liggen, worden vanzelf rijp hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 @jopie: De Margriet is vermoedelijk niet je lijfblad, denk ik zo.....maar:https://www.margriet.nl/koken/kooktips/zo-kun-banaan-snel-laten-rijpen/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 (bewerkt) Ahhhhh dank jullie wel!!!!!! (Ik neig steeds meer naar markt of groenteboer.....wat ik bij de supermarkt haal kan soms niet meer met recht groente of fruit heten....) 1 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Zeker een kromme onrijpe banaan niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Of die harde roze-groene glazige dingen die ze tomaat noemen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Voor iedereen die het nodig heeft en wil (en kan) ontvangen. nancy, smart, Lars en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Moest eerst googelen op groentezaken hier in de stad. Ze zijn er inderdaad nog wel, maar op plekken waar ik nooit kom. Wel op vrijdag en zaterdag markt hier vlakbij... en een eco-supermarkt. Maar ik ben er zo één die een 'waterbom' net zo vindt smaken als een 'ouderwetse' tomaat. Als ik maar wat binnenkrijg. Nu helemaal... wéér een paar kilo kwijt. En totaal geen zin en/of lol in eten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Dank je wel Jannigje. Een hug houdt in dat als je er één geeft, je er vanzelf één terugkrijgt.. wisselwerking zogezegd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Antibioticakuur gekregen en flink seksen ik bedoel stomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Moet je toch mazzel mee hebben, Lars. Bij mij slaat zo'n antiidioticakuur maar zelden aan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 (bewerkt) . 1 februari 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Hier is in ieder geval mijn misdagdut weer achter de rug en werd ik werkelijk heerlijk uitgerust wakker met de zon op mijn gezicht door het dakraampje. Ik raad het alle 50plussers aan: op tijd eruit, niet te lange nachten, maar wel een middagdut. Door "gedoe" waar ik mij toe had laten verleiden/meenemen, nam mijn regelmaat wat af en kwam de spanning toch weer wat terug. Fysiek dan dus ook in eerste instantie. Met extreem hoge hartslag in rust en wat vage klachten. Daar wordt dit mens in ieder geval niet gelukkig van. Het is weer in orde. Gewoon door weer gewoon te doen wat ik gewoonlijk doe en vooral niet meer: goed eten, drinken, slapen, bewegen. De rest gaat dan vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 (bewerkt) Jep Adri. En inderdaad max een uurtje. En van jou heb ik dan weer die bewegen morgens vroeg. Je fietstocht. Net na ontwaken lukt me nog niet (zal ook met de late diensten van doen hebben?), maar in ieder geval in de ochtend. Mijn stukje alleen buiten zijn. 1 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Mocht vandaag toch nog onbegeleid naar buiten. En hun vertrouwen in mij te weten winnen. En ze te laten weten inzien dat ik toch echt op de verkeerde afdeling zit hier. Maar goed er word aan gewerkt en doen hun best voor me om naar de andere afdeling te kunnen zodra het kan. Ik kan dinsdag naar de bibliotheek en naar het boek opzoek waar johan het over had en misschien nog wat andere leerzame boeken. Verder ben ik bang dat ik hier nog wel een tijdje moet blijven,ook mede door de onderliggende problematiek. Gr zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Hoi Zbb, vebaast me dat je alleen naar buiten mocht, dat was bij mij tijdens opnames niet mogelijk hoor,. Heerlijk geshopt vanmiddag na moeilijk gesprek eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 14 minuten geleden zei Antoinnette: Hoi Zbb, vebaast me dat je alleen naar buiten mocht, dat was bij mij tijdens opnames niet mogelijk hoor,. Heerlijk geshopt vanmiddag na moeilijk gesprek eerst. Ik heb het zo netjes en duidelijk proberen uit te leggen hier bij het personeel. Ik zit hier voor mezelf En heb me vrijwillig laten opnemen,Ik ben volwassen,wou dat ik kon laten zien dat ik vertrouwen wil winnen en als ik zou willen drinken dat ik dan wel naar huis zou gaan. Ik wou naar de winkel om iets voor mezelf te kopen om mezelf bezig kan houden Et is op deze afdeling totaal geen dag besteding. En zodoende heb ik ze ervan kunnen overtuigen En uiteraard netjes terug gekomen en 0% geblazen bij terugkomst Ook ben ik hier rustig,toon respect naar personeel en cliënten Voororzaak geen problemen zodoende krijg ik op deze manier ook respect en vertrouwen terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Heel goed zbb, heel erg knap dat je de stap hebt gezet hoor, respect! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Rustig blijven is het beste wat je kunt doen zbb maar weet dat het niet makkelijk is. Ook van mij respect en ga er voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Als die weer stuk is spirit, kom je maar bij mij. Heb hier laptop die ik nooit gebruik en voor jou klein prijsje hoor. Goedkoper denk ik dan rib uit je lijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 @Antoinnette leef je nu al helemaal als vrouw? Ook buiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Meestal wel, alleen als ik hier ga eten nog niet. Belast die tere zieltjes niet teveel haha. Nee, wil met hun even rustig aan doen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Ik ga naar de woonkamer eens kijken wat we eten vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Ook make up @Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Voornamelijk nog nagellak Francoise en haal ik er ook niet af. Rest ook wel in huis hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden