Spring naar bijdragen

Donderdag 1 februari 2018


Momentum

Aanbevolen berichten

Ahhhhh   dank jullie wel!!!!!!

 

(Ik neig steeds meer naar markt of groenteboer.....wat ik bij de supermarkt haal kan soms niet meer met recht groente of fruit heten....)

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest eerst googelen op groentezaken hier in de stad. Ze zijn er inderdaad nog wel, maar op plekken waar ik nooit kom.
Wel op vrijdag en zaterdag markt hier vlakbij... en een eco-supermarkt.
Maar ik ben er zo één die een 'waterbom' net zo vindt smaken als een 'ouderwetse' tomaat. Als ik maar wat binnenkrijg.
Nu helemaal... wéér een paar kilo kwijt. En totaal geen zin en/of lol in eten.. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is in ieder geval mijn misdagdut weer achter de rug en werd ik werkelijk heerlijk uitgerust  wakker met de zon op mijn gezicht door het dakraampje. 

Ik raad het alle 50plussers aan: op tijd eruit, niet te lange nachten, maar wel een middagdut. 

Door "gedoe" waar ik mij toe had laten verleiden/meenemen, nam mijn regelmaat wat af en kwam de spanning toch weer wat terug. Fysiek dan dus ook in eerste instantie. Met extreem hoge hartslag in rust en wat vage klachten. Daar wordt dit mens in ieder geval niet gelukkig van. 

Het is weer in orde. Gewoon door weer gewoon te doen wat ik gewoonlijk doe en vooral niet meer: goed eten, drinken, slapen, bewegen. 

De rest gaat dan vanzelf. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep Adri. En inderdaad max een uurtje. 

En van jou heb ik dan weer die bewegen morgens vroeg. Je fietstocht. 

Net na ontwaken lukt me nog niet (zal ook met de late diensten van doen hebben?), maar in ieder geval in de ochtend. Mijn stukje alleen buiten zijn. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht vandaag toch nog onbegeleid naar buiten.

En hun vertrouwen in mij te weten winnen.

En ze te laten weten inzien dat ik toch echt op de verkeerde afdeling zit hier.

Maar goed er word aan gewerkt en doen hun best voor me om naar de andere afdeling te kunnen zodra het kan.

Ik kan  dinsdag naar de bibliotheek en naar het boek opzoek waar johan het over had en misschien nog wat andere leerzame boeken.

Verder ben ik bang dat ik hier nog wel een tijdje moet blijven,ook mede door de onderliggende problematiek. 

Gr zbb

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Antoinnette:

Hoi Zbb, vebaast me dat je alleen naar buiten mocht, dat was bij mij tijdens opnames niet mogelijk hoor,.

Heerlijk geshopt vanmiddag na moeilijk gesprek eerst.

Ik heb het zo netjes en duidelijk proberen uit te leggen hier bij het personeel. 

Ik zit hier voor mezelf En heb me vrijwillig laten opnemen,Ik ben volwassen,wou dat ik kon laten zien dat ik vertrouwen wil winnen en als ik zou willen drinken dat ik dan wel naar huis zou gaan.

Ik wou naar de winkel om iets voor mezelf te kopen om mezelf bezig kan houden

Et is op deze afdeling totaal geen dag besteding.

En zodoende heb ik ze ervan kunnen overtuigen 

En uiteraard netjes terug gekomen en 0% geblazen bij terugkomst 

Ook ben ik hier rustig,toon respect naar personeel  en cliënten

Voororzaak geen problemen zodoende krijg ik op deze manier ook respect en vertrouwen terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...