Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 31-1-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Joehoe goeie morgen kanjers,:D

Was om 4 uur al wakker, maar ben gewoon blijven liggen. Dadelijk weer naar de dagbesteding. Zin an.

Ajna goeie leersituatie. Voor jezelf opkomen en gewoon een berichtje plaatsen. Misschien is het makkelijk voor je om een beetje aan te sluiten aan de berichtjes die geschreven zijn. Vragen stellen of zo. Jij bent hier net zoveel waard als ieder ander meis.:heart:

Heeft iedereen goed geslapen? Vandaag gaan we er weer tegenaan mensen. We kunnen het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een korte nacht gehad. Ben wel rustig trouwens en voel me op dit moment niet moe of vervelend ...raar? Nou weet je ... ik geniet er  maar van :-)

Vandaag ga ik heel erg mijn best doen om rustig te zijn in mijn hoofd ... Wil mijn hoofd wat tot rust laten komen ....

bewerkt door Bestwel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed geslapen vannacht, 6½ uur, prima voor mij, trillen blijft voorlopig gewoon maar zal ook wel eens over gaan.

Onrust blijft ook een beetje hangen, angst en schrikkerigheid is bijna geheel verdwenen. 

Vandaag maar weer wat aan het werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Bestwel:

Hi Cyclad,

Het is motiverend om te lezen hoe jij tegen de vervelende gevoelens en toch wel moeilijke momenten zo actiefbent. Werken, hardlopen en/of sportschool.

Het geeft mij ook energie, Ik stap nu vaker op de fiets en elke avond een wandeling door de wijk ...

Ik probeer dat hardlopen en fietsen te blijven doen. Vandaag is het geen weer om buiten actief te zijn, dan wordt het maar de sportschool.

Zojuist vroeg mijn echtgenote of we vanmiddag naar IKEA kunnen. Doen we, al is het niet mijn favoriete dagbesteding. ;)
Het is prima om wat aan de slag te blijven, anders duren dit soort grijze dagen ellenlang. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei mito:

Goed geslapen vannacht, 6½ uur, prima voor mij, trillen blijft voorlopig gewoon maar zal ook wel eens over gaan.

Onrust blijft ook een beetje hangen, angst en schrikkerigheid is bijna geheel verdwenen. 

Vandaag maar weer wat aan het werk.

Mito, dat trillen die onrust, die je niet tegen kunt houden,  fff maar 6,5 slapen! Mooi meegenomen!  Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Ik probeer dat hardlopen en fietsen te blijven doen. Vandaag is het geen weer om buiten actief te zijn, dan wordt het maar de sportschool.

Zojuist vroeg mijn echtgenote of we vanmiddag naar IKEA kunnen. Doen we, al is het niet mijn favoriete dagbesteding. ;)
Het is prima om wat aan de slag te blijven, anders duren dit soort grijze dagen ellenlang. 

Ooh Ikea! Nou daar ben je zo afgeleid hoor! Maar je doet het toch maar! Knap! Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei GUUS:

Op bed ga je liggen malen he?  Maar komt ook weer een andere nacht hoor, ik herken het zo!  Guusje

Ja, maar de psychiater zei gisteren dat ze denkt dat ik nog steeds in de constante fase van paraatheid verkeer. Vandaar de onrust, trillingen, stilzitten en slecht slapen. Tja waarheid zal ergens in het midden liggen. Ik herken mij veel in jullie. En vermoeidheid door steeds slecht slapen doet ook veel.

Ik wacht met spanning op een andere nacht @GUUS

Xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jeshen, ik vind het wat te gemakkelijk dat je psychiater zegt dat de ontwenning al voorbij moet zijn. Ik herken dat, want mijn psychiater zei dat al 3 weken nadat ik was gestopt met Lorazepam tegen mij. Het is niet waar, althans niet bij iedereen. Het kan best heel goed zijn dat de ontwenning bij jou nog ene rol speelt.

Die constante staat van paraatheid is overigens wel waar, dat herken ik ook bij mezelf. is nu al veel en veel beter, maar in het begin let je echt op elk signaaltje.
Het komt goed met je! Knuffel! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Hoi @Lynn86,

Is het met jou gedurende de dag beter gegaan? Ik hoop het!

Lynn86, dat is het vreemde ervan,   zo gauw ik mijn ogen open doe  en nog even zou willen blijven liggen lukt niet , gelijk stress, ik moet er dan gelijk uit, dat onrustige gevoel, ik hoop net als Cyclad dat de rest van de dag beter is gegaan!   GUUSJE 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog iemand wakker? 

Ben erg angstig en durf niet goed te gaan slapen. 

Trauma van vroeger. Bang dat ik niet meer wakker wordt of dat mn lichaam deze afbouw niet aankan. :(

Word gek van alle verschijnselen vooral druk op mn nek en keel omdat ik deze onbewust veel aanspan. 

Pffft niet leuk meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed @Lynn86! Je kan het dus! Geeft vast een goed gevoel.

Ik ben snel in slaap gevalken rond 23.30 maar tot 05.00 uur (babytijd) wel 5 keer wakker geworden. Veel liggen woelen. Ik snap niet waarom ik niet in slaap blijf. Verlang er zo naar. Na die twee nachten 1.5 week geleden is dat niet meer echt gebeurd. Blijf maar denken dat het wel weer goedkomt, maar met zo weinig slaap komt de gedachte: lukt het ooit weer, toch ook steeds op. Tweestrijd dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@GUUS @Cyclad58

Dank jullie voor jullie berichtje. 

Het ging gisteren echt op en af. Was net een achtbaan. 

Het ene moment ging het goed en had ik lol en kon ik genieten het andere moment was ik moe en wilde ik alleen maar slapen. 

's morgens idd zo gauw mijn hoofd beseft dat ik wakker ben wordt mijn lichaam heel onrustig ik wil er dan ook het liefst meteen uit. Maar soms is dat echt te vroeg en moet ik mijn gedachten snel op iets anders zetten anders raak ik in paniek. 

Ik weet niet hoe dat komt. Misschien omdat je in de nacht geen voeding binnen krijgt waardoor je in de ochtend minder energie hebt om bij te zetten. 

Het is in ieder geval erg vervelend. 

Maar het zal er wel bij horen denk ik dan maar. 

Hoe gaat het bij jullie? Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jeshen

Die twee strijd heb ik ook. Nu is het hoe langer ik een mg ben geminderd hoe moeilijker ik in slaap kom en hoe vroeger ik wakker wordt. 

Het hoort er duidelijk echt bij. 

Het gaat over, daar ben ik van overtuigd. 

We zullen er samen doorheen gaan. 

Denk aan je 

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...