Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 28-1-2018

Kannietmeer

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieverds, (voor mij nog avond/nacht nu... )

Ik hoop dat jullie goed hebben geslapen

Ik was even niet in de gelegenheid, maar jullie zijn altijd in mijn gedachten. Mijn dagen waren behoorlijk goed, maar ik was wel zo dom om weeeeer een AD te vergeten. Maar ik had er gisteren toch geen last van. Geheel anders dan ik verwachtte. Gelukkig. Mijn vriend was nog een nacht weg, en prompt ben ik het weer vergeten. Zo stom. Ik merk dat ik het ook vreselijk moeilijk vind als hij 's avonds niet thuis komt. Moet ik echt nog aan werken, want het zal vast nog wel vaker gebeuren, en dan moet ik er emotioneel echt beter mee omgaan. Ben nu zo onzeker en verdrietig als hij er niet is. Weet niet eens precies waarom, maar het is niet positief vind ik.

Mijn vriend is vandaag jarig en ik heb net wat leuke cadeautjes gegeven. Hij was het zelfs vergeten bleek vanmiddag op de markt, omdat hij zei dat hij morgen iets wilde maken, en ik zei toen dat we voor morgen iets anders zouden doen. Keek ie me verbaast aan en vroeg wat dat dan was. Ik zei ik hem mee uit eten nam voor zijn verjaardag. Jullie hadden zijn gezicht moeten zien! En nu vanavond die cadeautjes. Hij heeft echt niets doorgehad, dus dat was echt leuk.

Ook hebben we vandaag een kast gekocht via marktplaats. de mensen die hem verkochten zouden hem uit elkaar halen en hebben hem toen beschadigd. Ik wilde de deal dus niet meer aangaan, en toen heeft ze hem me gratis gegeven. Een hoekkast Pax van Ikea, die precies in onze slaapkamer past. Ipv 250 euro, heb ik hem nu dus gratis en kan ik van dat geld wel de boel laten repareren denk ik. Misschien neem ik het hele deel gewoon mee naar de gamma en laat een plaat op maat maken ofzo?  Of een bevriende timmerman vragen? Ik weet het nog niet, maar het voelde heel positief. Zelfs toen ze me de foto's stuurde van de beschadiging, bedacht ik dat er dan vast iets positief zou veranderen. Een betere andere kast voor minder geld ofzo. Maar dat ik hem gratis kreeg was echt ook een superuitkomst, al heb ik nu de uitdaging van de reparatie.

Vrijdag had ik ook al fijn met mijn dochter gewinkeld en gepraat. Was zo goed. Ik ben al bijna 3 jaar niet meer bij haar in huis en dat is best ingrijpend. Ze is 18 en door mijn ziek zijn heb ik haar eigenlijk het hele jaar zo weinig gezien. Ik hoop dat ze weer vaak gaat komen en dat we weer als vanouds van elkaar kunnen genieten. Het leven heeft al aardig wat sporen getrokken, in mijn leven en mede daardoor ook in het hare helaas. Maar ik hoop dat ik haar meer kan toerusten voor het leven, dan ik was en dat ze mag groeien tot een sterke gezonde vrouw.

@bolletje Lekker blijven doen, dat goede slapen :-). Klinkt erg goed. Ben benieuwd wat voor een creatief werk je mogelijk kan doen. Kan je er wat over vertellen?

@Cyclad58 Met je teen in warm water met een beetje soda erin, kan de ontsteking eruit trekken. Hoop dat het helpt. Trekzalf misschien, of misschien zilver colloidaal ben ik ook fan van want daar heb ik veel goede ervaring mee. Is wel duur, maar een echte aanrader ipv antibiotische middelen van pharma.

@Jeshen Ik vind dat je het super goed doet! Ben echt heel blij daarmee. Je kan in gedachten houden dat er mogelijk nog momenten van worstelen in de toekomst komen, maar bedenk daar vooral bij, dat je al zo ver bent gekomen en dat wat er ook komt, je dit gaat winnen! Je bent een held en  een winnaar. Geloof het maar. XX

@GUUS Ook jij bent al zo ver gekomen. Dit komt echt weer goed. Ik had vandaag na een lullig stukje wandelen, ook zware pijn in mijn rechter bovenbeen. En ik lig vaak s avonds te trillen in bed. Maar het is echt al stukken minder. Probeer er maar niet te veel in te lezen. je lichaam herstelt echt, maar niet zo snel als toen je 20 was ;-), en zeker niet snel van de benzo. maar het komt goed.

Ik komt snel weer, maar morgen denk ik ook niet ivm de verjaardag van mijn lief.

Fijne dag toegewenst!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen K.N.M.

Allereerst van harte gefeliciteerd met manlief. Heb jij geen diertje zodat je niet helemaal alleen bent? Mijn diertjes eten iedere ochtend, samen met mij, een dragee levertraan. Als ik het vergeet bedelen ze. Zo vergeet ik de rest van mijn tabletten niet. En je kan toch een alarm op je tel. zetten? Bovendien ben je ook niet helemaal alleen als je man 's avonds niet thuis komt.

Verder denk ik dat het gemis aan je vriend 's avonds minder wordt als je wat verder bent. Nu voel je je  nog vaak erg kwetsbaar dus ook erg afhankelijk omdat je bezig bent met stoppen. Het zal beter worden meis. Zeker als het :sun: weer meer gaat schijnen. Dit is gewoon een moeilijke tijd van het jaar.

Gisteren dus naar die dagbesteding geweest. Het was allemaal wat professioneler en killer dan ik gewend ben. Bovendien voel ik me toch wel wat schuldig naar die lunchroom toe. Maar ja bijna 4 mnd. wachten voor ik kan werken blijf ik moeilijk vinden. Dus even wachten tot dinsdag. Dan kom mijn begeleidster. Verder hebben we  heerlijke kibbeling gegeten. Daarna nog gaan winkelen. Had sinds mijn herseninfarct niet zo lang gelopen. 2 uur. Was ook kapot maar trots op mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kannietmeer:

Goedemorgen lieverds, (voor mij nog avond/nacht nu... )

Ik hoop dat jullie goed hebben geslapen

Ik was even niet in de gelegenheid, maar jullie zijn altijd in mijn gedachten. Mijn dagen waren behoorlijk goed, maar ik was wel zo dom om weeeeer een AD te vergeten. Maar ik had er gisteren toch geen last van. Geheel anders dan ik verwachtte. Gelukkig. Mijn vriend was nog een nacht weg, en prompt ben ik het weer vergeten. Zo stom. Ik merk dat ik het ook vreselijk moeilijk vind als hij 's avonds niet thuis komt. Moet ik echt nog aan werken, want het zal vast nog wel vaker gebeuren, en dan moet ik er emotioneel echt beter mee omgaan. Ben nu zo onzeker en verdrietig als hij er niet is. Weet niet eens precies waarom, maar het is niet positief vind ik.

Mijn vriend is vandaag jarig en ik heb net wat leuke cadeautjes gegeven. Hij was het zelfs vergeten bleek vanmiddag op de markt, omdat hij zei dat hij morgen iets wilde maken, en ik zei toen dat we voor morgen iets anders zouden doen. Keek ie me verbaast aan en vroeg wat dat dan was. Ik zei ik hem mee uit eten nam voor zijn verjaardag. Jullie hadden zijn gezicht moeten zien! En nu vanavond die cadeautjes. Hij heeft echt niets doorgehad, dus dat was echt leuk.

Ook hebben we vandaag een kast gekocht via marktplaats. de mensen die hem verkochten zouden hem uit elkaar halen en hebben hem toen beschadigd. Ik wilde de deal dus niet meer aangaan, en toen heeft ze hem me gratis gegeven. Een hoekkast Pax van Ikea, die precies in onze slaapkamer past. Ipv 250 euro, heb ik hem nu dus gratis en kan ik van dat geld wel de boel laten repareren denk ik. Misschien neem ik het hele deel gewoon mee naar de gamma en laat een plaat op maat maken ofzo?  Of een bevriende timmerman vragen? Ik weet het nog niet, maar het voelde heel positief. Zelfs toen ze me de foto's stuurde van de beschadiging, bedacht ik dat er dan vast iets positief zou veranderen. Een betere andere kast voor minder geld ofzo. Maar dat ik hem gratis kreeg was echt ook een superuitkomst, al heb ik nu de uitdaging van de reparatie.

Vrijdag had ik ook al fijn met mijn dochter gewinkeld en gepraat. Was zo goed. Ik ben al bijna 3 jaar niet meer bij haar in huis en dat is best ingrijpend. Ze is 18 en door mijn ziek zijn heb ik haar eigenlijk het hele jaar zo weinig gezien. Ik hoop dat ze weer vaak gaat komen en dat we weer als vanouds van elkaar kunnen genieten. Het leven heeft al aardig wat sporen getrokken, in mijn leven en mede daardoor ook in het hare helaas. Maar ik hoop dat ik haar meer kan toerusten voor het leven, dan ik was en dat ze mag groeien tot een sterke gezonde vrouw.

@bolletje Lekker blijven doen, dat goede slapen :-). Klinkt erg goed. Ben benieuwd wat voor een creatief werk je mogelijk kan doen. Kan je er wat over vertellen?

@Cyclad58 Met je teen in warm water met een beetje soda erin, kan de ontsteking eruit trekken. Hoop dat het helpt. Trekzalf misschien, of misschien zilver colloidaal ben ik ook fan van want daar heb ik veel goede ervaring mee. Is wel duur, maar een echte aanrader ipv antibiotische middelen van pharma.

@Jeshen Ik vind dat je het super goed doet! Ben echt heel blij daarmee. Je kan in gedachten houden dat er mogelijk nog momenten van worstelen in de toekomst komen, maar bedenk daar vooral bij, dat je al zo ver bent gekomen en dat wat er ook komt, je dit gaat winnen! Je bent een held en  een winnaar. Geloof het maar. XX

@GUUS Ook jij bent al zo ver gekomen. Dit komt echt weer goed. Ik had vandaag na een lullig stukje wandelen, ook zware pijn in mijn rechter bovenbeen. En ik lig vaak s avonds te trillen in bed. Maar het is echt al stukken minder. Probeer er maar niet te veel in te lezen. je lichaam herstelt echt, maar niet zo snel als toen je 20 was ;-), en zeker niet snel van de benzo. maar het komt goed.

Ik komt snel weer, maar morgen denk ik ook niet ivm de verjaardag van mijn lief.

Fijne dag toegewenst!!

@kannietmeer wat ben je lief voor iedereen zeg! Mooi om te lezen. :heart:

Fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Mijn nacht was weer niet super maar heb wel iets geslapen. Lag er pas laat in. Zo rond 00.00 uur. Om 01.30 kwam mijn vriend naar bed. Dat heb ik gehoord, dus denk dat ik een uur heb geslapen. Daarna werd ik wakker rond 04.00 uur. Dus vast wel 2 uur geslapen. Om 04.30 zeurde de baby even. En om 05.30 is mijn vriend haar de fles gaan geven. Hij kwam terug om 06.30 en om 07.30 stond mijn 3-jarige voor mijn neus. Mijn vriend heeft dus ook niet veel geslapen. 

Het zou voor mijn gemoedrust wel fijn zijn als ik weer een nachtje 4 of 5 uur achter elkaar kan slapen....maar ja mijn slaap doet niet aan bestellingen.

Vandaag komt een vriendin op bezoek. Verder houden we een rustig dagje. Hopelijk kan ik mijzelf ook rustig houden. 

@Kannietmeer Goed om weer van je te horen. Gefeliciteerd met je vriend! En wat fijn dat het contact met je dochter wat beter gaat. Dat zal vast verder toenemen. Daar moet je echt vanuit gaan! Dankjewel voor de lieve woorden naar mij toe. Ik vind het nog wel moeilijk geloven dat het goed komt. Ook al ging het afgelopen weet iets beter, de nachten breken mij op. Ik snap naar weer een ruk van 4 of 5 uur achter elkaar. Maar moet vertrouwen hebben dat dat weer komt. 

@bolletje Wat fijn dat je weer iets hebt gevonden. Het is zo mooi om nuttig bezig te zijn. Of in ieder geval het gevoel te hebben nuttig bezig te zijn :) En 2 uur gewandeld, petje af!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

K.N.M, Gefeliciteerd met je vriend! Ik moest wel lachen om die kast! Hoppa voor niks!  Wat fijn ook met je dochter die band weer wat sterker maken, je bent een topper!   Ja, het geloof houden dat alle afkickverschijnselen over gaan, maar wat is dat moeilijk, ik blijf denken  heb ik iets aan mijn zenuwgestel!  Maar dan ga ik naar het forum,en dan geloof ik er weer in, alle kanjers hoop voor allemaal een goede Zondag lieve gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net gedoucht met beide meiden. Dan ben ik moe, knap ik af, word ik onrustig. Daarin zit ik nu in. Super onrustig, kan niet stilzitten. Wanneer houd dat op? Ben nu bijna 6 weken geleden gestopt. Ja, als ik in de nacht beter ga slapen waarschijnlijk. Ik vind het zo moeilijk om daar mee om te gaan. Al die maanden slecht slapen, breekt mij echt op. Vorig weekend was ik zo blij dat ik een keer 5 uur achter elkaar had geslapen en nu lijk ik terug bij af te zijn. Ik ga van de week toch die cgt maar aanvragen. Er zit op dit soort momenten toch onrust ergens. Dat getuige het feit dat ik overdag nog steeds niet altijd rustig kan zitten, laat staan liggen. En dat paniekgevoel....

Het moet echt ophouden jongens. Zware dip hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo  Jeshen, ooh wat herken ik die onrust, als ik nog maar net mijn ogen open doe s'morgens is de stress al in mijn lijf, ik denk nergens aan maar gelijk het gevoel!  Slapen bij mij heel wisselend maar echt zeker 2 mnd. gehad waar ik echt bijna niet sliep,ik kom het niet meer uithouden,kreeg 3,5 mg Mirtazapine en nu ben ik 4 mnd na stoppen beter al gaan slapen maar tabletje heb ik in die 4 mnd misschien 3 X nodig gehad, van de 2 uur naar 3 dan naar  4 en 5 uur slaap nu met  magnesium slaap ik ongeveer 6 uur. Maar die onrust in je lijf he? Je hebt er geen controle over, het medicijn is tijd, en het  forum, komt goed, je hebt een fijn  gezin! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo @GUUS verschrikkelijk ja! Maar jij hebt na 4 maanden die onrust dus nog steeds. Is het wel minder? Mijn vriend is de afgelopen 1.5 week thuis aan de studie geweest. Lekker veilig voor mij. Als hij van de week weer een keer gaat werken, ben ik alleen. Ga ik nu al over piekeren. Wauw! Zo was ik echt niet! 

En nu pas aardig slapen. Zouden wij die ct zijn gegaan daar erger last van hebben? Dat slechte slapen bedoel ik.@mito heeft snel afgebouwd en heeft het ook zo slecht (gehad). Ging de vordering in slaapuren bij jou ook grillig? Of zette het door als het een keer was gelukt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, je zou denken zet die knop om, maar  ik word ermee wakker, in de loop van de dag gaat het wel steeds beter, maar als ik dan wakker ben is even na liggen er niet bij want dan is er weer dat stress gevoel,  en de spieren, zou zo graag ook mijzelf weer willen voelen, altijd vrolijk, humor, fff komt wel maar duurt  gauw te lang, 5 weken oxzazepam 10 mg gemiddeld per dag,  CT gestopt,nu 4,mnd later, zenuwgestel al overhoop, de grilligheid van slapen ,  malaise gevoel , spieren, is het moeilijkst ,  ene dag zus, andere dag zo!  Maar gelukkig hebben we fijne forum mensen om  met elkaar ons hier door heen teslepen , TIJD is de heelmeester!  Guusje

er niet bij om dast ded stress 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei GUUS:

Ja, je zou denken zet die knop om, maar  ik word ermee wakker, in de loop van de dag gaat het wel steeds beter, maar als ik dan wakker ben is even na liggen er niet bij want dan is er weer dat stress gevoel,  en de spieren, zou zo graag ook mijzelf weer willen voelen, altijd vrolijk, humor, fff komt wel maar duurt  gauw te lang, 5 weken oxzazepam 10 mg gemiddeld per dag,  CT gestopt,nu 4,mnd later, zenuwgestel al overhoop, de grilligheid van slapen ,  malaise gevoel , spieren, is het moeilijkst ,  ene dag zus, andere dag zo!  Maar gelukkig hebben we fijne forum mensen om  met elkaar ons hier door heen teslepen , TIJD is de heelmeester!  Guusje

er niet bij om dast ded stress 

Maar kun jij overdag slapen of rustig zitten op de bank of ook niet?

En ging dat slapen geleidelijk of ook grillig? Een dag goed, week weer niet.. .?

Ben er zo klaar mee! Na die twee aardige nachten voelde ik mij echt beter worden. En nu voelt het als terug bij af. Is niet zo, weet ik. Maar god wat verlang in naar van lucht, licht en soepelheid ipv die donkerte. 

Gelukkig heb ik jullie, mijn vriend, familie (die niet naast de deur woont helaas) en vrienden. Alhoewel ik merk dat het mijn vriend ook opbreekt mij zo te zien en horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeshen, ja dat herken ik echt zo goed, paar dagen goed en dan terug weer naar af met het slapen, steeds die teleurstelling denken ja, ik ga bergopwaarts, en dan opeens weer , terug naar af, nu wel na 4 mnd meerdere nachten met meer uren,  maar zo gauw wat ik al schreef, kan door de onrust niet blijven liggen, overdag zorg ik dat ik maar wat bezig ben , dan voel ik de dingen allemaal wat minder z.a  onrust en spieren , ja je wilt ook voor je omgeving niet blijven  herhalen hoe je ,je voelt he? Je kan het ook niet overbrengen, maar het hoort z.a het forum aangeeft bij het herstel, kleine stapjes vooruit komt echt goed met ons allen!  GUUSJE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Jeshen:

En @Senna33 en @Lynn86 hoe gaat het met jullie?

@Jeshen het gaat goed!  Vanmorgen voelde ik me verschrikkelijk. Nu gaat het eventjes goed.

Hoop dit zo vast te kunnen houden. Op de vijfde dag jezelf al beter voelen na 1mg minder. Heel fijn. 

Maar we zijn er nog lang niet. 

Wel heel trots dat ik deze mg in de pocket heb. Nog 7 te gaan. 

Hoe gaat het met jou? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het komt goed met ons allen daar moeten we in blijven geloven maar als je je zo verschrikkelijk beroerd voelt kan je dat haast niet geloven.

Ik was vandaag ontzettend moe zeg. Niet van het stoppen maar gisteren veel te veel en te lang gelopen.

Vanmiddag even een half uurtje gaan liggen met een rustig muziekje op de achtergrond. Dat hielp een beetje. Hoop dat ik morgen wat uitgerust ben. Kan hier niet zo goed tegen. Verder gaat het hier goed.:)

Hoop dat K.N.M. zich vandaag wat beter voelt. Ik gun het haar zo.:heart:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps bolletje wat heb ik nu weer uitgespookt.? Met de berichtjes? Ik heb er maar 1 ge plaatst?  Ja Bolletje telang lopen , dast s loopt je allemaal nog he? En een soort Zen muziekje geeft toch wat rust, hoop dat je lekker zal slapen en uit kunt rusten voor morgen. Weer een nieuwe dag,  lieve gr GUUSJE 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lynn86:

@Jeshen het gaat goed!  Vanmorgen voelde ik me verschrikkelijk. Nu gaat het eventjes goed.

Hoop dit zo vast te kunnen houden. Op de vijfde dag jezelf al beter voelen na 1mg minder. Heel fijn. 

De kop is er af, @Lynn86
Het was bij het afbouwen ook mijn ervaring dat het na de 4e dag beter wordt en je wat stabiliseert. Het zou fijn zijn als dat bij jou ook gebeurt, dan kun je weer wat gemakkelijker de volgende afbouwstap zetten. Goed bezig! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Cyclad58:

De kop is er af, @Lynn86
Het was bij het afbouwen ook mijn ervaring dat het na de 4e dag beter wordt en je wat stabiliseert. Het zou fijn zijn als dat bij jou ook gebeurt, dan kun je weer wat gemakkelijker de volgende afbouwstap zetten. Goed bezig! 

Dankjewel :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een vraagje 

Ik moet nog 7mg lorazepam af gaan bouwen. 

Ik neem ze als volgt in. 

06:30-2    11:30-2    16:30-1    21:30-2

Wat kan ik nu het beste doen. 

Die van 16:30 naar 0 brengen en de tijd van 11:30 iets verder op de dag verschuiven zodat de tijd tussen de inames wat groter wordt en er gelijke mg is op ieder tijdstip of, 

Zes keer 1mg gaan innemen over de dag met tussenpozen van 3 uur. 

Of mag je de inname tijd niet veranderen. 

Help me please?? 

@bolletje @Cyclad58 @Jeshen @mito @Bestwel

Of anderen? 

bewerkt door Lynn86
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lynn86,

Toen ik afbouwde werd mij op het hart gedrukt het aantal inname tijdstippen niet uit te breiden. 
Mijn advies zou zijn om in elk geval even bij de 4 tijdstippen van inname te blijven en zo weinig mogelijk te schuiven met de tijdstippen. 

De nachtdosering kun je het beste zo lang mogelijk in tact laten, anders wordt je nacht waarschijnlijk te onrustig.
Ik had 4 x 1 mg en bracht eerst mijn vroegste inname terug.
Als ik mijn schema van toen kopieer naar de jouwe (dat is dan x 2) zou je het zo kunnen doen:

Begin: 6:30-2 11:30-2, 16:30-2 21:30 2
Na 2 of 3 weken: 6:30-1, 11:30-2, 16:30-2, 21:30-2
Na weer 2 of 3 weken: 6:30-1, 11:30-1, 16:30-2, 21:30-2
Na weer 2 of 3 weken: 6:30-1, 11:30-1, 16:30-1, 21:30-2
Na weer 2 of 3 weken 6:30-1, 11:30-1, 16:30-1, 21:30-1
Daarna 8:00-1, 15:30-1, 22:00-1
Daarna 8:00-0,5  15:30-1, 22:00-1
Daarna 8:00-0,5, 15:30-0,5, 22:00-1
Daarna 10:00-0,5, 22:00-1
Als je zover bent afhankelijk van hoe het gaat de dosering van 10:00 er uit en de nachtdosering nog even op 1 houden. Vervolgens bouw je de nachtdosering geleidelijk af. 

Kijk even welk tijdstip je het beste kunt "missen". Bij mij was dat de vroege dosering, maar dat kan bij jou best anders zijn. 
In dat geval moet je het aanpassen naar hetgeen het best bij je past.
Sterkte! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Lynn86:

Hoe gaat het met jou? 

Dankjewel Jeshen, 

Niet zo goed. Daarom schrijf ik ook even minder / niets. Vorige week woensdag is de laatste nacht dat ik geslapen heb. Daarna werd het vreselijk. En overal maar die pijn. Ik weet nu hoe jij je voelt. Mijn man stapt in bed en slaapt direct. Ik denk daar gaan we weer. Als ik de vogels weer hoor fluiten baal ik dat het bijna weer dag is. Het erge is, ik ben maar niet uitgerust en moet werken. Buikpijn, dikke ogen, het gevoel dat ik loop als een kromme heks van de pijn. Veel nachtzweten en overdag lichtjes trillen. Ik voel me ellendig. Maar zo te lezen ben ik niet de enige. Jou en de rest ook veel sterkte gewenst. En Kannietmeer, hopenlijk hebben jullie toch een fijne verjaardag gehad. 

Verder is het me wat, een zooitje op mijn zachts gezegd. Kan er gewoon om janken, maar dan ben ik gezegend met een stel nog dikkere ogen de rest van de dag. 

liefs Senna 

bewerkt door Senna33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Lynn86:

Hoe gaat het met jou? 

Heel goed, rustig aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Senna33:

Dankjewel Jeshen, 

Niet zo goed. Daarom schrijf ik ook even minder / niets. Vorige week woensdag is de laatste nacht dat ik geslapen heb. Daarna werd het vreselijk. En overal maar die pijn. Ik weet nu hoe jij je voelt. Mijn man stapt in bed en slaapt direct. Ik denk daar gaan we weer. Als ik de vogels weer hoor fluiten baal ik dat het bijna weer dag is. Het erge is, ik ben maar niet uitgerust en moet werken. Buikpijn, dikke ogen, het gevoel dat ik loop als een kromme heks van de pijn. Veel nachtzweten en overdag lichtjes trillen. Ik voel me ellendig. Maar zo te lezen ben ik niet de enige. Jou en de rest ook veel sterkte gewenst. En Kannietmeer, hopenlijk hebben jullie toch een fijne verjaardag gehad. 

Verder is het me wat, een zooitje op mijn zachts gezegd. Kan er gewoon om janken, maar dan ben ik gezegend met een stel nog dikkere ogen de rest van de dag. 

liefs Senna 

Ik wou dat ik kon zeggen dat het makkelijker wordt meis, maar dat wordt het niet. We moeten er doorheen. Zelf weet ik even ook niet hoe, maar het moet. Huil lekker, dat lucht op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...