Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 23-1-2018

Jeshen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Helaas heeft het sporten niet geholpen voor de slaap. Van ongeveer 00.00 uur tot 00.55 geslapen. Toen tot 2.20. En daarna tot 4.30 wakker gelegen. Nu is het flestijd. Twee losse uurtjes dus. 

Ik voel mij nu ook meteen weer trillen en wiebelig worden. Dagen niet gehuild, voel het opkomen nu. Weet nu zeker dat slspen voor mij echt het belangrijkst is. Probeer er niet te zwaar aan te tillen en postief te blijven, maar goh mensen wat is dat moeilijk. 

Met jullie gaat het vast beter. Dikke knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jeshen:

Goedemorgen,

Helaas heeft het sporten niet geholpen voor de slaap. Van ongeveer 00.00 uur tot 00.55 geslapen. Toen tot 2.20. En daarna tot 4.30 wakker gelegen. Nu is het flestijd. Twee losse uurtjes dus. 

Ik voel mij nu ook meteen weer trillen en wiebelig worden. Dagen niet gehuild, voel het opkomen nu. Weet nu zeker dat slspen voor mij echt het belangrijkst is. Probeer er niet te zwaar aan te tillen en postief te blijven, maar goh mensen wat is dat moeilijk. 

Met jullie gaat het vast beter. Dikke knuffel!

Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen, Jeshen. 

Ik had na heel veel goede nachten een rotnacht. Nauwelijks geslapen. Wel rustig kunnen liggen. Straks naar her werk, we laten het maar op ons afkomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

Hier al een paar dagen voor mijn doen, goed geslapen. Denk dat ik een uurtje wakker heb gelegen en toen geslapen tot 2.20. Even naar de w.c. en toen ongeveer na 30 min. pof, in slaap geknikkerd tot 6.30. Hatsjikidee dat hebben we gehad.

Ik voel me toppie.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieverds,

ik voel me overdadig gezegend met de slaap die ik krijg. Vandaag zelfs extra denk ik met wel 10 uur echt slaap Ik snap daar zelf ook geen hout van is totaal contra met de meeste benzo ontwenners.

Fijn dat het met jou wel gaat @Jeshen

Hoe was jouw dag @Cyclad58?

Hoe was jou dag @bolletje?

@Cyclad58 Librium om te helpen bij ontwenningsverschijnselen? REALLY? met dank aan de verslavingskliniek..... ik snap het werkelijk niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Kannietmeer:

Dag lieverds,

ik voel me overdadig gezegend met de slaap die ik krijg. Vandaag zelfs extra denk ik met wel 10 uur echt slaap Ik snap daar zelf ook geen hout van is totaal contra met de meeste benzo ontwenners.

Fijn dat het met jou wel gaat @Jeshen

Hoe was jouw dag @Cyclad58?

Hoe was jou dag @bolletje?

@Cyclad58 Librium om te helpen bij ontwenningsverschijnselen? REALLY? met dank aan de verslavingskliniek..... ik snap het werkelijk niet

Fijn dat je zo goed slaapt, Liz. Ik had ook 2 weken goed geslapen, maar ineens komt er dan weer zo'n nacht. Verder valt het me nog niet tegen, werken ging goed, concentratie was goed, behoudens een wat naar gevoel is er verder weinig reden tot klagen. Dat slapen komt ook wel weer goed. 

En wat de Librium betreft, wij zijn het volledig eens. Sommige dingen begrijp ik absoluut niet van artsen.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Fijn dat het slapen bij sommigen wat beter gaat, en Jeshen misschien is je bioritme ook omgegooid? Dat moet haast wel?

Met mij gaat het wat minder. Na maandag overal spierpijn. Over mijn schouder nek zeg maar. Sinds gisteravond laat ben ik het ook gaan voelen in mijn rug. Ik ben wel wat hard voor mezelf, want ik zit toch nu dag twee op 0 Mg. Dacht dat het kon, en ik ze misschien niet nodig had. Laatst ook deze test uitgevoerd, maar ook nu blijkt het te vroeg. Vandaag zou dag drie worden maar ik raak wat rillerig, dus ik neem zo toch 5mg, hoop dat dat genoeg is om me weer een beetje oké te voelen. Ook nog druk programma vandaag. Maar afleiding is oké. Voor jullie allemaal een fijne dag gewenst 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Senna, je schommelt nogal met je dia Spiegel, daardoor voel je je extra ellendig. Je kunt doorzetten, dat is heftig, maar weet waar het vandaan komt. Teveel schommelen als, de ene dag 0mg de andere 5mg of 10mg, dat maakt onrustig.

Weet dat het duurt een dag of 8 voor je lichaam dia heeft uit gescheiden, dus van 10mg naar 5mg duurt fysiek 8 dagen, daarna nog geestelijk. Wees voorzichtig .... we kennen het allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik rommelde ook met mijn oxzazepam om verslaving te voorkomen, ene dag 10 mg andere 7,5, dan weer 5 mg dan weer 10, tussendoor alleen maar 5 weken ellende gehad, dus zou wat Bestwel schreef  Senna je gaat anders schommelen, en voel je, je ook niet lekker hoor! Kot goed Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het met de anderen eens senna, ik ben zelf veel te snel gestopt en dat was achteraf niet goed.

Het is me gelukkig wel gelukt maar moest ik het opnieuw doen met een forum vol adviserende mensen die mij voorgegaan zijn. Dan rustiger afbouwen veel verstandiger geweest.

Zet hem op meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Lieve  liz  na een lange tijd even  terug ,  zoals je weet  had ik veel last  van mijn maag , onderzoek gehad  darmen  en maag   blijkt een scheurtje  te zitten  in mijn middenrif  en een  ontsteking aan mijn slokdarm  naar mijn maag , ach ja waarom niet ,ik liep er al  ruim  3 maanden  mee .  en toen na 9 feb, nog een tijdje de griep  al een aantal weken , ,en ik was steeds maar duizelig  al zo lang  dokter  kon niets vinden ,mijn man ging  gisteren een nieuwe  tv kabel aansluiten kwam in de gangkast en  zag een behoorlijke  natte plek daar  alles weggehaald  een fikse  lekkage  bleek dat de rookgasbuis lek te zijn  dus steeds kwam er  gas vrij in ons huis vandaar  denkelijk  dat ik al een tijd zo duizelig   ben . ook weer erbij blijkt  ook de  verdelings   leidingen   kapot  te zijn moeten  vervangen worden  want het blijft  dan  maar water eruit   gooien , dus je begrijp Lieve  Liz    weer even met alles bezig , Met  de  lorametazepam  gaat het goed  ik gebruik  2 miligram   van de  4 ,  dus  dat hou  ik nog  even zo , Lieve   Liz  hoe  gaat het met jou , hopelijk  goed ,  tot mails

Liefs   dikke kn:rose:uffel Wilma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...