kruidenthee67 Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 En nu merk ik dat ook mijn omgeving daarmee 'verandert'. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 En dat geeft mij 'vertrouwen'. In mijzelf. Zo. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Ja stoppen is makkelijk gestopt blijven is een ander verhaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Mooi kruidje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Hoe komen jullie dáár nou bij, kruidenthee en Lars? Veranderen? Gestopt blijven moeilijk? Kom op zeg.. je hoeft alleen die eerste maar niet te nemen, Toch? En dat alleen maar gewoon de rest van je leven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Nee Koh ook dat moet de eerste niet nemen maar er komt wel wat meer bij kijken smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 oh. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Even serieus, misschien ten overvloede, kruidenthee en Lars, ik vind jullie alle twee op geheel eigen wijze, sprekende voorbeelden van wat Einstein dus eigenlijk zegt: "Als je anders doet dan wat/hoe je altijd deed, krijg je (eindelijk) eens wat anders." en , voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 sentimentele ouwe zak word ik. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 (bewerkt) 35 minuten geleden zei Kohtje: sentimentele ouwe zak word ik. Sentimenteel weekdier En welterusten allemaal. Goede dag gehad. Fijn om bij en tussen familie te zijn .....zeker nu ik ouder ben.... Zo ongelooflijk eigen. Mijn zus, broer, kinderen, hun kinderen, onze moeder... Dat is wel eens anders geweest. Met name in de tijd dat met name ik me vooral bezig hield met de verschillen tussen ons en niet met overeenkomsten. Zo'n voorbeeldje van maar 1 dingetje anders doen en daardoor veel dingen eindelijk veranderen. Ik hou van ze. 19 januari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 tegen wie heb je het @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Dag Bor succes met je schijterij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Ik noem bor in gedachten altijd borreltje. Hier krijg ik vast een strafpunt voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Meld me droog af welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Bor kennende (maar Ja, wie ken je hier na amper 10 jaar) is ze niet cynisch maar is dit weer een van haar tegendraadse avonden Je kent niemand, herkent hooguit patronen in schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Zo lang heb ik niet onder de douche gestaan hoor @Francoise Ben nog naar t nieuwjaarsfeestje van t werk geweest. Twee cava's gedronken omdat t kan en ik het lekker vind en zoals gewoonlijk de rest van zulke avonden op cola. Omdat t kan en ik ook dat heel lekker vind. In tegenstelling tot anderen misschien vind ik dronken collega's altijd bijzonder om te zien. T stoort me niet zolang ze veilig thuis komen en ik heb hen maandag ook wat te vertellen Goed gedanst, stem een beetje kwijt van t roepen en nu in bed. Morgen weer genieten van een fijne warme douche smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Zo... even wat geliked hier. En dus ff laten zien dat ik er nog ben. Even al die verschillende aardjes gevoelsmatig ondervinden en van allemaal houen. Sjonge wat een windje gister hé? Was jij dat Lars? dat heb je na 50 jaar goed gedaan. Nu ben ik een dakpijpje kwijt omdat er echt nog een fikse vlaag deze kant op kwam. Ik heb een serie lange diensten achter elkaar nu. Best fijn want dat geeft structuur. Toch zie ik echt uit naar mijn pensioen. Nog ff.... En hebben jullie dat nu ook? Dat het geluid van de vaatwasser zo'n huiselijk gevoel geeft? Hm echt... En als ie klaar is ga ik slapen. Weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Happy sleep Fleurtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 7 uur geleden zei fleurtje: Zo lang heb ik niet onder de douche gestaan hoor @Francoise Ben nog naar t nieuwjaarsfeestje van t werk geweest. Twee cava's gedronken omdat t kan en ik het lekker vind en zoals gewoonlijk de rest van zulke avonden op cola. Omdat t kan en ik ook dat heel lekker vind. In tegenstelling tot anderen misschien vind ik dronken collega's altijd bijzonder om te zien. T stoort me niet zolang ze veilig thuis komen en ik heb hen maandag ook wat te vertellen Goed gedanst, stem een beetje kwijt van t roepen en nu in bed. Morgen weer genieten van een fijne warme douche Fleurtje hoeveel drink jii eigenlijk gemiddeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 @bumperjim, op zo een avond? Twee glaasjes meestal. Op een maand? Dat scheelt. De laatste twee maanden had je kerst en nieuwjaar en dan nu ook weer t feestje, een keer op cafe met vriendin en een keer een etentje bij andere vriendin. Soms een paar maanden niets. In de zomer al regelmatiger dan in de winter. Ik meet t niet echt. Maar raar of zelden meer dan twee glazen en meestal enkel bij gelegenheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Ok. Drinkgedrag van een niet-verslaafde dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Laat me plots denken aan de slogan. Drinken doe je met verstand. That's it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Ik heb teveel te bieden om hier niet te zijn. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden