Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 januari 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Even serieus, misschien ten overvloede, kruidenthee en Lars, ik vind jullie alle twee op geheel eigen wijze, sprekende voorbeelden
van wat Einstein dus eigenlijk zegt: "Als je anders doet dan wat/hoe je altijd deed, krijg je (eindelijk) eens wat anders."

:heart: en :heart:, voor jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Kohtje:

sentimentele ouwe zak word ik. :(

Sentimenteel weekdier :heart:

 

En welterusten allemaal. 

Goede dag gehad. Fijn om bij en tussen familie te zijn .....zeker nu ik ouder ben.... Zo ongelooflijk eigen. Mijn zus, broer, kinderen, hun kinderen, onze moeder...

Dat is wel eens anders geweest. Met name in de tijd dat met name ik me vooral bezig hield met de verschillen tussen ons en niet met overeenkomsten. Zo'n voorbeeldje van maar 1 dingetje anders doen en daardoor veel dingen eindelijk veranderen. 

Ik hou van ze. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor kennende (maar Ja, wie ken je hier na amper 10 jaar) is ze niet cynisch maar is dit weer een van haar tegendraadse avonden ;)

Je kent niemand, herkent hooguit patronen in schrijven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo lang heb ik niet onder de douche gestaan hoor @Francoise :D :D

Ben nog naar t nieuwjaarsfeestje van t werk geweest. Twee cava's gedronken omdat t kan en ik het lekker vind en zoals gewoonlijk de rest van zulke avonden op cola. Omdat t kan en ik ook dat heel lekker vind. In tegenstelling tot anderen misschien vind ik dronken collega's altijd bijzonder om te zien. T stoort me niet zolang ze veilig thuis komen en ik heb hen maandag ook wat te vertellen :D

Goed gedanst, stem een beetje kwijt van t roepen en nu in bed. 

Morgen weer genieten van een fijne warme douche :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo... even wat geliked hier. En dus ff laten zien dat ik er nog ben. Even al die verschillende aardjes gevoelsmatig ondervinden en van allemaal houen. 

Sjonge wat een windje gister hé?  Was jij dat Lars? :face-icon-small-shocked: dat heb je na 50 jaar goed gedaan. Nu ben ik een dakpijpje kwijt omdat er echt nog een fikse vlaag deze kant op kwam.

Ik heb een serie lange diensten achter elkaar nu. Best fijn want dat geeft structuur. Toch zie ik echt uit naar mijn pensioen. Nog ff....

En hebben jullie dat nu ook? Dat het geluid van de vaatwasser zo'n huiselijk gevoel geeft? Hm echt... 

En als ie klaar is ga ik slapen.

Weltrusten allemaal:musicnote:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei fleurtje:

Zo lang heb ik niet onder de douche gestaan hoor @Francoise :D :D

Ben nog naar t nieuwjaarsfeestje van t werk geweest. Twee cava's gedronken omdat t kan en ik het lekker vind en zoals gewoonlijk de rest van zulke avonden op cola. Omdat t kan en ik ook dat heel lekker vind. In tegenstelling tot anderen misschien vind ik dronken collega's altijd bijzonder om te zien. T stoort me niet zolang ze veilig thuis komen en ik heb hen maandag ook wat te vertellen :D

Goed gedanst, stem een beetje kwijt van t roepen en nu in bed. 

Morgen weer genieten van een fijne warme douche :rose:

Fleurtje hoeveel drink jii eigenlijk gemiddeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bumperjim, op zo een avond? Twee  glaasjes meestal.  Op een maand? Dat scheelt. De laatste twee maanden had je kerst en nieuwjaar en dan nu ook weer t feestje, een keer op cafe met vriendin en een keer een etentje bij andere vriendin. Soms een paar maanden niets. In de zomer al regelmatiger dan in de winter. Ik meet t niet echt. Maar raar of zelden meer dan twee glazen en meestal enkel bij gelegenheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...