fleurtje Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Goedemorgen! Alweer de laatste werkdag van de week voor mij. Whoop whoop. Vandaag met de bus wat er is storm voorspeld. Ook bij jullie in t noorden heb ik gelezen dus wees voorzichtig. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 En ik heb weer twee draadjes zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Goedemorgen heb weer eens de griep te pakken. Nooit zoveel ziek geweest sinds ik gestopt ben. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Ik heb denk ik nog nooit de griep gehad (klopt af op hout). Veel citroen in thee? Dat doe ik als ik.me wat verkouden voel. Niet dat dat tzelfde is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Gembertthee met honing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Ik leef denk ik aardig gezond. Eet veel fruit eet regelmatig maar zit er steeds bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Tandjes poetsen en gaan Later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 De beestjes houden graag feest in jouw huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Werkse Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Goedemorgen frummers. Ja, storm op komst... ik ben benieuwd Ellendig Lars die griep. Hot Coldrex, dat geneest de griep niet, maar laat je je wel even een stukje minder beroerd voelen, echt. Maar eerst... bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 1 uur geleden zei fleurtje: Drie Niet zo opdringerig Fleurie, dat past niet bij jou Moghu mensen. Ben weg. Joehoeeeeeee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Fijne dag Bol..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Dagpact : Lars MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Goedemorgen allen, Balen Lars de griep hebben. Het heerst inderdaad flink! Rustig aan dan maar en beterschap. Ik behoor het als Fleur tot de mazzelaars met een goede weerstand. Ik was 10 toen ik voor het laatst griep had. Dagpact : Lars MarQ Amethist Zo.... Nu lopend door de storm naar de kapper. Doen jullie ook voorzichtig? Om 11 uur verwachten ze de storm piek. Ik vindt het wel wat hebben. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Goede morgen allen! Ik hoop dat iedereen ongeschonden de dag door komt! Zowel fysiek als mentaal, go for it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 (bewerkt) 21 minuten geleden zei Amethist: Goedemorgen allen, Dagpact : Lars MarQ Amethist IJsvogeltje Goedemorgen op deze onstuimige dag. Ik breng zo de kids maar even naar school want ze moeten ver fietsen. 18 januari 2018 bewerkt door IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Goedemorgen allemaal. Dagpact : Lars MarQ Amethist IJsvogeltje Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Jullie ook een goedemorgen Marq, Amethist, Koen en IJsvogel. Koen en IJsvogel welkom hier op de dagdraad, ik hoop dat jullie je snel thuis gaan voelen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 En jaaaa, goedemorgen Koh.. Ik zat me net af te vragen of je tóch niet ziek was of zo?? Blij je weer te zien man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Het valt hier trouwens nog heel erg mee met de storm, eigenlijk hebben we helemaal geen storm Wel is er ongelooflijk veel water gevallen vannacht en vanmorgen vroeg... er staat heel wat blank hier.... En de volgende bui barst alweer los.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Goedemorgen allen ik doe ook mee. Ben meer op het benzo forum actief. Maar omdat ik sinds 1 jan niet meer drink kom ik dus net pas kijken. Nog steeds was het vreemd gisteren thuis te komen van mijn werk zonder wijntje. Ik had het er wel moeilijk mee na zo’n stomende dag als gistereren. Ik maak mij zo ook klaar voor vertrek dus ik ben er later vandaag weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Oh echt ? Hier in zuiden schijnt veel schade te wezen als ik de krant moet geloven. Komt jullie kant misschien nog op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Welkom Senna... werk ze.. En ja, er zal vast nog wel het één en ander komen... Nu ook ervandoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2018 Zo, daar ben ik weer. Na vrijdag had ik het even helemaal gehad hier. Door de reakties die ik kreeg maar bovenal door ziek zijn. Normaal gesproken 'sla' ik me wel door zo'n dag als vrijdag heen, maar ik zat hier als een 'gammelbak' achter de laptop en ik verzandde in een enorm moeras van woordenbrij en scherpzinnige definiëringen, met andere woorden: op je woorden letten. Het lukte me niet meer. De koorts maakte van dit forum een enorme vijand. Ik zag dat Adri me stoïcijns noemde.. verre van dat. Maar tanden bijten is iets wat ik wél min of meer een beetje heb geleerd. (zowel hier als daar..) Wat ik fijn vind om nu zo terug te lezen is dat er meerdere mensen zijn die me na een dag al misten. Ik mag het natuurlijk niet zeggen als zijnde een kuiken uit een 'bepaald nest' maar het streelde m'n ego best wel... Lekker hoor. Dank daarvoor. Ook voor de onnodige 'excuusjes' van Fleu. Het zal nooit jouw schuld zijn als ik hier weg zou blijven maar altijd míjn keuze. PS: ben nog niet helemaal fit, maar de koorts is in elk geval een stuk gezakt en ik krijg weer zin in sigaretjes.. Toch probeer ik ook dag 183 rookvrij 'uit te zingen/zitten'. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden