Spring naar bijdragen

Do 18 jan 2018

fleurtje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen, 

Balen Lars de griep hebben. Het heerst inderdaad flink! Rustig aan dan maar en beterschap. Ik behoor het als Fleur tot de mazzelaars met een goede weerstand. Ik was 10 toen ik voor het laatst griep had. 

Dagpact :

Lars

MarQ

Amethist

Zo.... Nu lopend door de storm naar de kapper. Doen jullie ook voorzichtig? Om 11 uur verwachten ze de storm piek. Ik vindt het wel wat hebben. 

Fijne dag! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen ik doe ook mee. 

Ben meer op het benzo forum actief. Maar omdat ik sinds 1 jan niet meer drink kom ik dus net pas kijken. Nog steeds was het vreemd gisteren thuis te komen van mijn werk zonder wijntje. Ik had het er wel moeilijk mee na zo’n stomende dag als gistereren. Ik maak mij zo ook klaar voor vertrek dus ik ben er later vandaag weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, daar ben ik weer.
Na vrijdag had ik het even helemaal gehad hier.
Door de reakties die ik kreeg maar bovenal door ziek zijn.
Normaal gesproken 'sla' ik me wel door zo'n dag als vrijdag heen, maar ik zat hier als een 'gammelbak' achter de laptop
en ik verzandde in een enorm moeras van woordenbrij en scherpzinnige definiëringen, met andere woorden: op je woorden letten.
Het lukte me niet meer. De koorts maakte van dit forum een enorme vijand.
Ik zag dat Adri me stoïcijns noemde.. verre van dat. Maar tanden bijten is iets wat ik wél min of meer een beetje heb geleerd. (zowel hier als daar..)

Wat ik fijn vind om nu zo terug te lezen is dat er meerdere mensen zijn die me na een dag al misten.
Ik mag het natuurlijk niet zeggen als zijnde een kuiken uit een 'bepaald nest' :huh: maar het streelde m'n ego best wel...
Lekker hoor. Dank daarvoor. Ook voor de onnodige 'excuusjes' van Fleu. Het zal nooit jouw schuld zijn als ik hier weg zou
blijven maar altijd míjn keuze.

PS: ben nog niet helemaal fit, maar de koorts is in elk geval een stuk gezakt en ik krijg weer zin in sigaretjes.. :angry:
Toch probeer ik ook dag 183 rookvrij 'uit te zingen/zitten'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...