Spring naar bijdragen

Dinsdag, 16 januari 2018


jowan

Aanbevolen berichten

En euh.... voor mij:

Ik ben t misschien nu "de baas", ga er anders mee om, maar in alles van mijzelf herken ik primair het gedrag wat jowan beschrijft. 

Voor mij is dat niet zozeer verslavingsgerelateerd (al kan t er goed toe leiden). Die koppeling is er voor mij niet meer en zeker niet rigide. Ik zie t meer als iets van onze tijd: Nu, meer, alles, meteen, Ik, gelijk hebben etc etc. 

Niet anders dan dat mijn kinderen bijvoorbeeld volledig overtuigd zijn dat ze een nieuwe kinderwagen nodig (!) hebben en daar een prachtige argumentatie omheen bouwen. 

Maar dat ik daar iets mee wil, doe, wellicht zelfs blijvend moet? Ja!

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei jopie:

Fleurtje waarom blijf je jowan hardnekkig johan noemen? 

Dat komt nogal pesterig over eerlijk gezegd en ik zie niet wat voor meerwaarde het heeft. 

Je hakt wel, hard ook, maar van enige nuance líjkt wel sprake, maar is geen enkele sprake. Niet anders dan "die absolute waarheid van jou ligt veel genuanceerder". 

Op je tenen getrapt omdat een ander jou schaart onder iets waar jij niet hoort? En dan hakken? Waarom zou Je? Is dit niet juist exact wat jowan beschrijft? Als je het wil lezen? 

Je eigen waarheid los durven laten....

Ohw dat was in the heat off vrees ik. jowan wordt uitgesproken als johan hier. Totaal, hand op mijn hart, niet met opzet gedaan.

Ik heb heel hard gewerkt aan mezelf om te staan waar ik nu sta en ik laat niemand me op de manier wegzetten zoals jowan doet. 

Op mijn tenen getrapt zijn is een understatement. Jij noemt t hakken. Ik noem t voor mezelf opkomen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei jopie:

Dat gezegd hebbende vind ik dat ik wel weer voldoende gezegd heb voor vandaag. 

Hèhè gelukkig dan kan ik nu GOEIE AVOND zeggen. GOEIE AVOND:lips::D

 

Ik krijg het idee dat sommigen proberen te laten zien dat zij gelijk hebben maar als een paar mensen dat denken, kun je er op rekenen dat je nooit geen gelijk krijgt. Beter is te denken dat twee mensen allebei gelijk kunnen hebben.

Als je allebei tegen een kast aan kijkt, de een aan de voorkant en de andere aan de zijkant. Allebei zien de kast, maar allebei anders. Probeer de ander z'n kijk te accepteren want ook die ander heeft gelijk;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jowan:

Eerst zeg je dat je er niet in mee kan, vervolgens ga je er wel inhoudelijk op door? Wat wil je nou?
Ik heb mijn ideeën en gedachten nergens verkondigd als "absolute waarheid". Het zijn mijn eigen bevindingen en de manier waartoe ik daar gekomen ben. Voor mij zijn ze waar, misschien heeft een ander er ook wat aan.
Door het 'absolute waarheid' te noemen is een geniepig politiek spelletje waarmee je je eigen mening tot waarheid probeert te verheffen.
Is er in het gemeentebestuur van Handwerpen niet een plaats vrij als 'wethouder van scheefliggende stoeptegels'?

Ik ben mee met de termen bereidwilligheid en openheid van geest. Je voetbalverhaal begreep ik niet. 

Nou als t jouw waarheid is dan is t toch de waarheid voor jou niet? Is deze dan sowieso voor jou niet absoluut? Ik lees weinig ruimte tot discussie bij jou. Maar misschien.ligt dat aan mij 

Ik kan alleen maar toejuichen dat AA voor jou de redding bleek. Dat ik bepaalde overtuigingen van hen achterhaald vind geeft me niet de vrijheid daaromtrent oneerbiedig te doen. En misschien deed ik dat. Omwille van reeds vernoemde redenen. 

 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de ballen verstand van voetbal, laat dat duidelijk zijn, maar een levendige fantasie...
Naar mijn gevoel neem je nu een bal aan en dribbelt er wat mee om positie te zoeken en in te schatten naar wie je hem wil afspelen.
De bal blijft in het veld en we hebben een 'spelletje'.

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolleboos, jij ook een goed jaar.:rose:

We leven nog en ook de relatie is in orde.
Rook en drankvrij net als jij.
Mijn gezondheid is niet best en ik denk hoe nu verder.
Rond de jaarwisseling was ik in Duitsland, weg bij het geknal.

Ik lees dat je nog steeds ondernemend bent. U bent een doorduwer.

Ga goed Bolletje.:heart:

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Nancy jij ook een een mooi en bovenal gezond 2018.:heart:

Ja Nancy, de drank heeft ook niet in m'n voordeel gewerkt.

Ik kom nog weleens kijken. Het minder aanwezig zijn, staat los van
mijn toestand.

Alle anderen overigens ook een goed en gezond jaar.:rose:
ik denk dat het nog kan.;) Ja het kan!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei fleurtje:

Ohw dat was in the heat off vrees ik. jowan wordt uitgesproken als johan hier. Totaal, hand op mijn hart, niet met opzet gedaan.

Ik heb heel hard gewerkt aan mezelf om te staan waar ik nu sta en ik laat niemand me op de manier wegzetten zoals jowan doet. 

Op mijn tenen getrapt zijn is een understatement. Jij noemt t hakken. Ik noem t voor mezelf opkomen. 

 

Wat een voor mij bijna vertederend (niet slaan fleurtje!) lief en open 100% fleurtje-antwoord. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei lady jane:

Ha die Soothe:heart:

nog niet bijgelezen, maar voor je weer voor tig maanden vertrokken bent, gauw posten☺

Hoi My Lady :heart: 
Ook nog op dit ondermaanse zie ik.

Zal af en toe langskomen.

Nu eten! Ik heb het druk met jullie:) Wel lief hoor.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...