Amethist Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Heb je Arnica crème in huis @bolletje? Of Arnica druppels om in te nemen? Helpt tegen de blauwe plek en kneuzing. Verder goed koelen, sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 9 minuten geleden zei Amethist: Wat lief dat bloemetje bij mijn naam in het dagpact @Francoise Kan best lief zijn . Beetje feest vandaag voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 3 uur geleden zei Francoise: Waar komt dat dan door? Ik heb twee jaar geleden een herseninfarct gehad en daardoor zijn er een hoop dingen veranderd in mijn hersenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Dank jullie wel voor de lieve reacties. Nee ik heb geen Arica in huis Ame. Kon het ook niet meer halen. Koelen heb ik gedaan. Nou kanjers ga home video's kijken. Even lachen. Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Sterkte bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Vraagje: Waarom wordt mensen die stoppen met drinken vit B aangeraden? Ik lees steeds als reden dat alcohol de opname daarvan verminderd. Maar dan zou je toch juist vit B moeten slikken als je drinkt en juist niet meer als je stopt met drinken...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 (bewerkt) Denk jij daar aan dan als je drinkt Pelle? Ik niet hoor Was alleen maar met drinken bezig. O en dank je voor je berichtje 13 januari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Pelle2: Vraagje: Waarom wordt mensen die stoppen met drinken vit B aangeraden? Ik lees steeds als reden dat alcohol de opname daarvan verminderd. Maar dan zou je toch juist vit B moeten slikken als je drinkt en juist niet meer als je stopt met drinken...? Allebei pelle Alcohol verwerken vraagt/gebruikt meer vit b, en alcoholgebruik vermindert de opname van vit b. zelf. Het is niet het alcoholgebruik zelf wat voor hersenbeschadiging zorgt, maar juist het gebrek aan vit b. dat tijdens ontstaat en daarna is. Daarom ook na stoppen doorgaan met extra slikken. Daarom ook na coma injectie. Eetc. 13 januari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Hoi! Kom even binnen waaien Zit hier heerlijk saai op de bank met hond en boek, kaarsjes, wierook, onderwijl plaatjes draaiend Kortom de hele mik-mak voor een avondje met mij Veel buiten geweest, en dat blijf ik ook zeker doen Donderdag bij zoonlief en lief gekookt en gegeten in "mijn" huisje Was fijn Nu dus even in de rust Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Ik slik elke dag vit B/D en magnesium Plus nog wat ander huisgemaakte toverdrankjes Zowel als ik niet dan wel drink Dat heet, naast goed eten en veel buiten zijn Gewoon goed op mezelf passen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Vanuit hier een vroege welterusten. Was een echte dag zoals ie wel vaker is na echt zwaar sporten: wat lam. Niet er g. Stukje gewandeld. Wel gezwommen. En gelezen, veel gelezen. En dat was t dan ook. Fijne avond nog voor de later En en voor de anderen slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 trust joop klinkt lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Morgen word het mooi weer. Ik ga met dochter op pad. Stukje rijden en we zien wel waar we uit komen. Heb er zin in. Meld me droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Naaaah ik koos de verkeerde film. Geweldige cast is geen garantie Nog ff beetje lezen en dan slapen. Ha die Mai! Fijn dat t zo goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Wat lees je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Dat lees jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Ja, maar ik snap het toch niet. Als je dan eindelijk stopt met drinken na 25 jaar te veel te hebben gedronken, dan wordt die vitB eindelijk weer opgenomen. Dan hoef je er toch juist niet nog meer bij te slikken? Dit moet juist een weldaad voor het lichaam zijn, eindelijk weer wat vit B! Stel dan juist eerder aan mensen die niet stoppen met alcohol drinken voor dat ze vit B moeten slikken. Ik heb vaag in mijn hoofd dat je met alcohol ook vit B binnen krijgt, en dat dat niet meer gebeurt als je stopt met drinken. Maar dat lees ik nu nergens meer terug. Maar afijn, ik ga volgende week een keer de bloedwaardes met de huisarts bespreken (als ie dat durft) en dan zal ik het ook daar eens aan vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Ben benieuwd Pelle. Ik denk net als jij en begrijp het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Ik laat t weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden