Spring naar bijdragen

Voorstellen

R8y

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Graag wil ik mij even voorstellen:

Ik ben Ray en ben op dit moment ruim 25 jaar verslaafd aan alcohol en cannabis. Ik heb mij onlangs aangemeld op dit forum omdat ik na een zeer lange periode ga afkicken met behulp van een erkende instantie. Op dit moment is het afkicken in een voorbereidende fase. Binnenkort krijg ik hiervoor een klinische opname van een week om met behulp van medicatie af te kicken van de alcohol. Voor de cannabis is er geen medicatie om af te kicken waardoor dit via een natuurlijk beloop moet gebeuren.

Sinds afgelopen week ben ik gestopt met blowen en heb hierdoor erg onrustige nachten waarbij ik vaak wakker wordt. Ik hoop dat dit laatste mij niet gaat opbreken.  Verder hoop ik op dit forum ondersteuning te vinden maar ook te kunnen geven, al denk ik dat dat laatste nog even op zich laat wachten.

Groetjes van Ray

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ray en welkom, 

Je hebt al de nodige stappen gezet las ik. Het hier komen zal zeker een mooie aanvulling zijn daar op. Voldoende leesvoer hier om je te helpen en altijd een luisterend oor wanneer je dat nodig hebt. Heel veel succes! 

PS, en dat lastige slapen dat gaat inderdaad vanzelf beter worden. Zelf nooit cannabis gebruikt, maar ook het stoppen met drinken levert in eerste instantie geen beste nachten op. Maar na een paar weken werd dat bij mij beter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...