Spring naar bijdragen

DE HUISKAMER 1-1-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve allemaal,

Ik wil iedereen een heel gelukkig, gezonden positief nieuwjaar wensen met heel veel kracht en doorzettigsvermogen. We doen het hier SAMEN.Nieuwjaar Plaatjes

                                                                                      

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Ik hoop allen een fijne jaarwisseling gehad? Ik vandaag dag twee zonder diazepam ( ik probeer het toch ) en voel me best oké . Hoop dat dit zo blijft anders ga ik voor de wat langzamere manier. Vandaag de kerstboom enzo maar eens opruimen en wat poetsen. Ik kom straks nog terug met de overgebleven oliebollen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guusje ik heb vaak dunne ontlasting das erg lastig als je bruine bonen of zo hebt gegeten;) (grapje.)

 Maar dunne ontlasting heb ik wel. In het begin was het nog veel erger en heb vaak ongelukken 's nachts gehad. Soms is het minder, soms een dag niet. Das wel fijn.

Ben vandaag 1/2 jaar van de lora af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha, bolletje, bruine bonen hoppa, nee weet je mijn ontlasting is wisselend geworden,  dat was voor  de oxzazepam niet het geval , door de chronische stress  gaat het niet echt beter worden,  jeetje 6 mnd van de  lira af, en het lukt allemaal? Nog veel klachten? Lieve gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei GUUS:

Ha ha, bolletje, bruine bonen hoppa, nee weet je mijn ontlasting is wisselend geworden,  dat was voor  de oxzazepam niet het geval , door de chronische stress  gaat het niet echt beter worden,  jeetje 6 mnd van de  lora af, en het lukt allemaal? Nog veel klachten? Lieve gr Guusje

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal, de beste wensen voor jullie allen voor 2018 en hoop voor jullie op veel energie, doorzettingsvermogen en kracht om door te gaan en af te komen van de benzo's. Ik zit nu in Frankrijk waar ik tot rust kom met mijn gezin na enkele heftige en emotionele maanden. Ik ga gestaag door het met afbouwen van de diazepam en zit nu op één maal daags 3,5 mg (nog steeds niet niks maar ik kom van 10 mg dus ik ben al blij). Ik droom wel ontiegelijk veel nog steeds, ook veel uit het verleden. Als we thuis zijn ga ik de dosis weer verlagen (denk eerst met 0,5 mg).  Ik wens jullie allemaal een fijne nieuwjaarsdag en zet'm op. Liefs van Teuntje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Allemaal, De beste wensen voor allemaal ook !! Ik heb een heerlijke jaarwisseling gehad en heb genoten van de simpele avond met mijn vriend, heerlijk gegeten en zelfs om 12 uur in de stad het grote vuurwerk gaan bekijken en het ging allemaal goed. Geen stress reacties in mijn lichaam of emoties. Ik ben waarschijnlijk wel moe nu, dus ik doe het rustig aan vandaag. Ging pas over 5.00 uur slapen en ik voelde me kalm en tevreden gek genoeg.  Veel gelachen en liefde en dankbaarheid  gedeeld met mijn vriend. Heerlijk!

Vandaag vieren mijn ouders altijd door iedereen in huis te ontvangen van ons gezin van 6 kinderen. Met aanhang en kinderen zit het huis altijd stampvol. Dat sla ik dus lekker even over, want dat vraagt echt een hoop aandacht en energie en ik wil nu even genieten van de rust. Mijn kinderen waren ook niet van plan te komen, dus dan is mijn tak maar even afwezig. Ik voel me er goed bij.

@bolletje voor mij was het verstopping en Ad schreef daar ook over. Tijdens de afbouw en daarna komt echter alles voorbij. Onze darmcultuur is aangetast denk ik. Daarnaast slaan stressgevoelens vaak op de darmen. Veel mensen hebben dat ook zonder benzo's. Ik  en mijn vader en mijn vriend krijgen diarree van stress en mijn moeder en mijn dochter juist verstopping. Het is dus zeer persoonlijk. Dat is precies waarom ik slippery elm kan aanraden omdat het werkt voor beide reacties. Kost ook nog eens bijna niks en doet ook niks ingewikkelds. Het werkt voor mij erg goed tegen de diarree. Hoop dat het jou ook kan helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha allemaal, een gezond, gelukkig en benzovrij 2018 gewenst!

Mijn jaarwisseling was erg gezellig. Wij hadden 4 buren op bezoek en het was okay. De avond vloog voorbij en pas na 3 uur lagen we op bed. 
Natuurlijk een veel te korte nacht, want om 8 uur waren we weer wakker. 
Vandaag even bij moeder en schoonmoeder geweest en onze jongste zoon kwam net langs met zijn vriendin. 
Nu heb ik het even helemaal gehad, morgen weer werken dus vanavond maar vroeg naar bed. Dat ritme moet maar snel terugkomen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Senna33:

Goedemorgen! Ik hoop allen een fijne jaarwisseling gehad? Ik vandaag dag twee zonder diazepam ( ik probeer het toch ) en voel me best oké . Hoop dat dit zo blijft anders ga ik voor de wat langzamere manier. Vandaag de kerstboom enzo maar eens opruimen en wat poetsen. Ik kom straks nog terug met de overgebleven oliebollen ;)

Senna,

Weet dat diazepam pas na een dag of 8 uit je system is en dat de ontwenningsreacties na een paar dagen pas merkbaar worden. Het kan nu en voor jou anders zijn, maar dit lees je over het algemeen over dia ontwenning.van 10mg/5mg naar 0 is een grote stap, let goed op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel, helaas is het ook niet gelukt dat kun je lezen in mijn topic van gisteren. Gisterenmiddag toch 5 Mg genomen. Ik blijf paar dagen stabiel en dan breek ik de 5 Mg in 2,5. Hoop er dan mee te stoppen. Wel wat geslapen en ik moet nu de hele dag werken. Wat zie ik er tegenop en wil ik hier zo graag vanaf. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...