nancy Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Goedemorgen allen. Koh, wanneer vertrek je? Leuk om te lezen, al die voorbereidingen bij jou thuis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Nu had ik mij al langer verheugd om weer eens vroeg op te staan, sliep echter vooral een gat in de dag Net als Koh ben ik ook pas in de avond op mijn best But hee, het was lekker in mijn uppie aan de koffie en iedereen wakker zien worden De monteur is onverrichte zaken weggegaan Die heb ik iets te vaak gezien de laatste tijd (expansievat al vervangen, nieuwe thermostaat..) Het was de afgelopen dagen een koude douche Nu vind ik dat op zich niet erg (douche altijd koud af) Maar een beetje warm begin is wel heel erg fijn Enfin, ketel nu ook overleden, dus ook geen verwarming nu Zal zo wat bio-ethanol gaan halen, er is nog een nephaard aanwezig En met smart op zijn verlossende telefoontje wachten, en bidden dat de verhuurder niet moeilijk doet Mwaaah... die zal ons zo voor de kerst toch niet in de kou laten zitten? En anders toch maar een warme stal zoeken (en de foon aan en mee) Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Ja Adri! Helemaal mee eens!!! Sinds ik niet meer drink ben ik erachter dat ik helemaal geen ochtendhumeur heb. Opstaan is vaak een feestje! (Jemig, zeg ik dat echt?!) Sowhat en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Gooeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Mai, geen gekke dingen doen met de bio-ethanol, hè.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Goedemorgen allemaal. Mooi mistig buiten. Dagje vrij vandaag. God wat een luizeleven toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 (bewerkt) 2 uur geleden zei Bestwel: Is dit DE dagdraad? De huskamer? Ik heb gepost in een andere DAGDRAAD ..... ik ben nieuw hier, dus nog even zoekende .... een dagdraad lijkt mij een fijne plek Welkom, Bestwel. Dit is de dagdraad van alcoholdebaas.nl. Je hebt er ook een bij benzodebaas.nl. Als je een helicopterview wilt hebben moet je even teruggaan naar de "Start" van de daar weer boven liggende groep forum.verslavingdebaas.nl. We hebben hier ook nog forums voor (ex-)rokers, (ex-)gokkers, het kan niet op. 21 december 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Morgenochtend, nancy. Hoop op een beetje warmte voor je, Mai. Luizenjopie, goedemorgen en een fijn vrij dagje gewenst. (Luizenjopie... moet ik ineens weer denken aan de voddenman/schilder Jopie Huisman, die ooit op tv meldde dat ie zich z'n leven lang nog nooit gedoucht of gebaad had.. Zo bedoel ik 't niet hoor jopie.) Bofkonten zijn jullie, die na het stoppen met drinken ineens fris en fruitig aan de dag beginnen. Nou ja, schrale troost, ik eindig de dagen tegenwoordig meestal wél zo. En dat was toen wel anders.. kwam ik er midden in de nacht of de volgende dag pas achter dat de vorige dag al weer voorbij was.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Misschien moet je de wekker een half uurtje later zetten, Kohtje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 (bewerkt) 49 minuten geleden zei Kohtje: Bofkonten zijn jullie, die na het stoppen met drinken ineens fris en fruitig aan de dag beginnen. Nee lieverd, je maakt er nu iets van wat nergens staat. En dat is t m nou net (voor mij). Fris en fruitig staat nergens. Het verschil zien, voelen, weten, beseffen etc etc (koesteren? Jek!) met "wat ooit wás" haalt de behoefte tot klagen weg. En dat is niet echt omdenken, eerder een omdenkende levenshouding. 21 december 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 27 minuten geleden zei Pelle2: Misschien moet je de wekker een half uurtje later zetten, Kohtje... Ik woon/leef niet alleen, Pelle.. de dag begint hier (door de week) om kwart over zes. In het weekend inderdaad wat later, zo'n drie kwartier. Vooral de hondjes pikken het niet als ik langer blijf liggen en die zijn -vooral 's morgens- voor mij.. 2 minuten geleden zei jopie: Het verschil zien, voelen, weten, beseffen etc etc (koesteren? Jek!) met "wat ooit wás" haalt de behoefte tot klagen weg. En dat is niet echt omdenken, maar meer een omdenkende levenshouding. O, ik merk gelukkig wel verschil met toen ik nog dronk. Maar ik klaag nog altijd graag zo 's morgens, hoor. (Zal misschien m'n Amsterdamse bloed zijn..) (Ai, ai... nu trap ik waarschijnlijk weer op een stel gevoelige tenen..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 (bewerkt) Ja Adri, ALS!!... ("As, as, as.... as is verbrande turf, zei m'n moeder altijd", zegt m'n moeder altijd..) Maar het was een combikwestie van beter 'verdienen' bij die ochtendkrant en door schooltijden niet altijd 's middags op tijd kunnen zijn voor het middagblad.. 21 december 2017 bewerkt door Kohtje haakje 'sluiten' vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Ha, ik zie 'm ook altijd aankomen bij m'n moeder als ik eens 'het lef' heb om 'als' te zeggen.. maar ja, ik zie tegenwoordig hele verhalen al bij haar al aankomen als ik bij haar op bezoek ben. 87 Is ze intussen... Ja, voor mij was het altijd nieuwjaarskaartjes rondbrengen wat bijna een half jaarinkomen opleverde.. En alles ging op aan de brommer en lp's.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Grijns. Leuk. En ik mócht niet werken. Want als je werkte leerde je niet en wie leerde werkte niet. Tja. Ook een theorie.. Vrije dag bijna voorbij en buitengewoon rustig en als vrije dag doorgebracht. Wat van die blijven-liggen-klusjes (en die dan ook even écht afmaken), een lange misdagdut, stukkie hollen en nu eindelijk weer eens gewoon en met aandacht koken: gewoon vlees, gewoon aardappel, gewoon broccoli. Tja. Ook noemenswaardig. t Voelt als een blubber-rot-hangdag maar ik wéét beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Vandaag voor het eerst in mijn leven kniepertjes gebakken. Voor de rest een rustige tijd hier, niet erg, ik ben nog altijd herstellende van de griep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Lekker Drents bezig, Suikertje. Hoewel... waarschijnlijk slaap je nu al, of bijna. Da's niet typisch Drents. Nog altijd beterschap dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Ik ben nog wakker Kohtje, dank je. Ik ga zo wel slapen. Slaap lekker iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 En ik wens ook iedereen welterusten. Ook voor mij de dag voorbij. De was hangt. Eitje want hier hebben ze zo'n ouderwetse onverwoestbare centrifuge. Zo eentje waarbij je bij de eerste slagen altijd even af moet wachten of de was zich gelijkmatig tegen de wanden "zet" of dat ie gaat klappen. Zo fijn! Morgen verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden