Spring naar bijdragen

even voorstellen


Ton1962

Aanbevolen berichten

Mijn naam is Ton, 55 jaartjes oud en nu al voor de 3e keer een terugval gehad.....ik baal ervan en zeker ik nu weer  op een wachtlijst terecht zal komen om hulp te krijgen.

Gelukkig refusal gekregen na een hoop gezeur en gezeik bij de huisarts. nu 11 dagen droog en een hoop ellende thuis helaas door die terugvallen...... Ik hoop er ooit eens vanaf te komen. van die rotzooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ton, welkom hier. Ik heb ook al meerdere terugvallen gehad en het is elke x weer de moed oppakken en opnieuw beginnen. Dat vreet energie en maakt het gevecht bijna een continu gevecht. Wat voor ellende is er nu thuis? Vooral omdat ze teleurgesteld zijn dat je een terugval hebt gehad. Ken je situatie niet, maar ik weet dat het soms in bepaalde omstandigheden gewoon heel moeilijk is omdat je zo vaak w geconfronteerd met drank.

Rotzooi inderdaad, vergif is het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ton. Goed dat je je hier hebt aangemeld. Hopelijk kunnen we je nog wat helpen als het nodig is. Maar in feite is het simpel: gewoon het eerste glas niet meer nemen, want als je eenmaal eentje toelaat wordt het veel moeilijker, toch? En goed dat je al weer 11 dagen droog staat. Die heb je in je zak!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...