Reacher Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Begrijp ik. Ik ga met oud en nieuw. Ik ben allergisch voor kruitdampen van het vuurwerk en in andere landen ( behalve België) doen ze alleen aan centraal georganiseerd vuurwerk. Dus dan vallen de dampen mee. Gaan jullie shoppen of heb je besloten de Eiffeltoren te beklimmen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Nee dingen bekijken maar de dames zullen vast ook wel willen winkelen. Zal je de leuke plekken vertellen. Heb nu een gesprekje slaap lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Hè ik weet wat! Jij laat ergens in stift ‘Lars was hier’ op een afgesproken plek en dan ga ik die op zoeken en maak ik er een foto van Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Okeeeeee Ga jij maar weer gesprekjes voeren. Ik ga mijn broodjes bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Ik zou gewoon nog eens een gesprek aan knopen Herstel. Meld me droog af best saai maar het bevalt me wel. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 4 uur geleden zei bolletje: Francoise hoe oud is het kereltje of is het al een knappe jongeman? Hij is 17 bolletje . Al druk met scheren deodorant en aftershave . Ook hun puberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Droge afmelding. Welterusten . Merk dat ik me iets beter thuis ga voelen hier. Voelt fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 @Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 10 uur geleden zei Francoise: Hij is 17 bolletje . Al druk met scheren deodorant en aftershave . Ook hun puberen Ja natuurlijk pubert hij ook, het zijn net mensen hé Heerlijke, eerlijke, echte, lieve, soms boze, mensen. Kunnen andere mensen veel van leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 26 minuten geleden zei bolletje: Ja natuurlijk pubert hij ook, het zijn net mensen hé Heerlijke, eerlijke, echte, lieve, soms boze, mensen. Kunnen andere mensen veel van leren. Dat heb je helemaal goed @bolletje. Die testen tegenwoordig waardoor het vroeg opgespoord word en weggehaald word ......tjeee. ze zijn hier op aarde voor een reden en met een boodschap . Daar Ben ik van overtuigd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden