Kannietmeer Geplaatst 17 december 2017 Rapport Share Geplaatst 17 december 2017 15 minuten geleden zei Sarah: voor mijn snelle hartslag ik heb nu door de benzo ontwenning ook een hart dat maar wat aan klopt af en toe. Lig ik rustig in bed met een hartslag van 94. Dat is echt niet normaal. Maar het gaat over, ook zonder de mepropolol die niet veel lol geeft. Die geeft alleen maar problemen. Gewoon weg met die troep. Als je ook echt van de lorazepam wil afkomen, dan moet je wel goed onthouden dat je waarschijnlijk langzaam moet gaan. Niet te erg schrikken als je je slechter voelt, want dat komt dan dus niet door jouw, maar door de ontwenning. Dus als het goed gaat met minder zou ik het zeker doen, maar als het niet gaat, dan weet je dat je veel langzamer moet gaan om het uit je systeem te krijgen. Daarom werkte ik met een weegschaaltje en een vijltje. Elke dag wegen en een beetje meer eraf.ik had een heel schema gemaakt. elke dag 0,004 lager. Nu staat mijn weegschaaltje eindelijk na een half jaar werkeloos in de kast. Gelukkig ben ik daar vanaf. Maar nu moet ik nog genezen en daar kan je dus niks anders aan doen dan gewoon laten gebeuren. ik zit toch weer veel in bed, maar ben ook alleen thuis. Ouders zijn naar een broer in Amsterdam voor zijn verjaardag. Dat is voor mij onmogelijk, maar heb dus ook de uitdaging om mijn eigen eten vanavond weer eens te maken. Zo ben ik 20 jaar keukenkoningin en zo ben ik weer een klunsje dat onzeker is om zelf te koken. Mijn moeder heeft de bietjes al gemaakt en aardappel geschild. Ik hoef alleen te koken en tartaartje te bakken. Oer hollands zullen we maar zeggen. Mijn vriend is echt een schat, maar soms ook heel druk. En zijn leven is ook belangrijk en het werk dat hij doet is heel belangrijk voor heel veel mensen. Morgen heeft hij toevallig en hele dag examens ( lang verhaal) en dus moet hij niet teveel afgeleid worden. Als ik hem overstuur bel, dan raakt hem dat heel erg. Het doet hem pijn dat hij me zo weinig kan helpen en dat ik zo moet lijden. Toen ik vorig jaar ziek werd en naar mijn ouders ging, kostte hem dat toen ook een examen, en heeft hij 10 dagen ziek thuis gezeten voordat ie weer boven jan was. Gewoon zo van slag dat ik er niet was en ziek was en hij me niet kon helpen. Het maakte hem ziek dat ik zo ziek was. Daarom probeer ik hem te ontzien. Maar als hij aandacht voor me heeft dan voel ik dat gelijk. Dat maakt het dus juist ook zo dubbel dat hij dat soms helemaal niet kan geven en dan verlang ik juist zo naar dat gesprek. Ja... had ik maar van iemand moeten houden die niet zo druk was en niet zo slim en gedreven en verantwoordelijk... Je kiest niet van wie je gaat houden he, het gebeurd meestal gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 17 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2017 erg voor Liz dat jij ook vaak een snelle hartslag heb , ik heb daarnet een mepropolol moeten nemen ik had het 4 dagen niet gedaan, maar mijn hartslag was 118 voelde mij erg onrustig wat niet lekker voelt Mijn man zij neem dan een pil in en mischien kan je er weer langer tegen eerst was het elke dag nu niet meer de dokter zei alleen als u dat nodig vind , vind het zelf al geweldig dat ik het niet meer elke dag slik , en ja ik weet het Liz zal nog wel even duren voor ik van die loremetazepam komt , maar ik wil elke keer beetje bij beetje minder Slikken , en mijn man is anders dan jouw vriend altijd heel rustig en kalm ik ben diegene die druk is met alles , het gekke is als er iemand met iets zit ben ik super kalm , en help dan ook mensen , gek mens ben ik ook Liz ahahhh, ik heb 8 jaar lang een indiche Dame verzorgd ik kan je zeggen zij was niet gemakkelijk ik was er om 8 uur en klaar om half 7 , eerst 3 dagen in de week toen werd het steeds meer , zelfs sliep ik daar 2 a 3 keer in de week Zij had gen kinderen Alleen een paar achter nichten en een volle neef die haar geld zaken deed , nadat zij was overleden merkte ik pas hoe moe ik was sliep uren achter elkaar , Maar als je bezig bent de hele dag ik deed ook haar medicijnen geven Klysma etc etc noem maar op , Maar goed alles is prima gegaan. en Mijn man ving mij steeds op met alles , die man heeft een geduld Maar echt wij hebben veel humor samen en lachen vaak,, Wij hoeven elkaar ook niets te zeggen , wij begrijpen elkaar , en denken ook het zelfde , als ik iets wil doen zeg ik lieverd ,oo zeg hij dan zullen dit of dat doen , ik zeg dan wil je niet in mijn hoofd kijken , zoveel dingen samen gemeen. lieve Liz ik hoop zo dat er gauw een dag komt dat je niet meer huil ,het lijkt wel of ik mijn zusje hoor , die heeft hetzelfde , en zij is binnen een paar maanden 17 kilo kwijtgeraakt , dat is voor je herstel ook niet bevoordelijk, zij hult ook heel veel , ik heb een paar keer toen ik die darm problemen kreeg een huilbui en zij tegen mijn man ik word zo moe van mij zelf ,, lieverd zei hij dan komt allemaal goed , en ik wil ook beter worden Liz , en hoop dat het mij snel zal lukken en steeds minder loremetazepam te nemen.. Ik wens je een fijne avond toe en veel knuffels voor jou , Liefs Wilma x deze foto is van 2006 kan je een beetje zien hoe ik er nu uitzie , x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 17 december 2017 Rapport Share Geplaatst 17 december 2017 Lieve Wilma, je bent een schoonheid! Zo wil ik ook zijn op jouw leeftijd! Hoop dat ik dan ook mooi wit ben. Het klinkt heerlijk dat je zo'n man gevonden hebt die je zo begrijpt en met wie je kan lachen en huilen .Wat een geluk heb je dan daar weer mee zeg. Heerlijk! Doordat ik zo ziek was ben ik voor mijn gevoel mijn vriend een beetje kwijt geraakt eerlijk gezegd. Samen koken, samen kletsen, samen naar de markt. Zo fijn als we het hadden. We hielpen heel veel mensen samen. Maar ik hoop dat de toekomst weer betere tijden brengt. Ik denk dat ook veel in mijn hoofd zit. De benzo ontwenning geeft makkelijk gevoel van angst en dan maak je je al gauw druk, zonder dat er eigenlijk echt iets is. Vandaag nog niet gehuild. Dus dat valt weer mee. En dat huilen was alleen afgelopen week he. daarvoor gelukkig niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2017 Rapport Share Geplaatst 18 december 2017 (bewerkt) Oei Sarah ik weet niet of het zo verstandig is om een foto te plaatsen van jezelf. Je weet dat heel Nederland mee leest en kijkt????? Fijn K.N.M. dat het huilen minder wordt. Het kost zoveel energie. Ja en het gevoel je vriend een beetje kwijt te raken komt misschien doordat jij veranderd. Je slikt niet meer dus je ervaringen komen veel intenser binnen. En ervaringen worden ook niet meer onderdrukt. Een beetje een chaos. Maar heb vertrouwen hoor, je bent zo sterk. 18 december 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 18 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2017 Ik vind het niet zo erg hoor bollotje , maar ik heb hem verwijderd , Maar bedankt voor je Berichtje , gisteravond moest ik weer een mepropolol slikken hartslag ging weer wat te hoog .pfffffffffffff moe word je ervan ,maar ik had het 4 dagen niet geslikt ,en hoop dat het steeds langer gaat duren . de dokter had gezegt aleen als u last krijgt slik hem dan , eerst slikte ik het elke dag sinds 9 november toen begon die snellle hartslag , nu mag ik het als ik last krijgt , en ik hoop zo dat KNM een beetje meer opknapt ,ik zelf lig niet de hele dag op bed , wel vaak last van krampen aan de spieren in mijn nek , die krijg je ook van die mepropolol .las ik en darm klachten en maag . vanmiddag moet ik naar de darm en maag arts in het ziekenhuis Cross my fingers . en hoop dat er niets aan de hand is , is nu weer even droog hier in Den-Haag , maar echt gen grapje als mijn man en ik naar buiten gaan ja hoor krijgen wij een bui op ons hoofd hhahahaahah , ach wel weer even lachen vind het wel grappig , lieve Bollotje ,ik hoop dat het vandaag met jou ook goed gaat , lieve groeten Wilma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 18 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2017 Hoi liz ,ik ben daarnet gebeld door de apotheek ,ik moest nieuwe lorametazepam 2 miligram hebben , Maar die zijn niet leverbaar momenteel, nu krijg ik voor 10 dagen Solpidem , die ken ik helemaal niet , de dokter wil kijken hoe ik daar op reageer , cros my fingers . ik heb ook de blijsluiter gelezen op internet is best heftig , ik hoop dat ik eht ook eens in se 3 dagen hoef te slikken , Weet je ik slik al een tijdje lorametazepam en die ken je . nu weer een pil die je niet ken . hoop dat het lukt te slapen ermee , , Lieve Liz zo naar de darm en lever en maag arts moet er om half 2 zijn , ik ehb wat aflopen de laatse maand door die mepropollol , toen kreeg ik maag en darm klachten , ik hoop dat alles in orde is daar binnen mijn lijf , Een fijne middag en ik hoop zo dat het wat beter met je gaat en je bed uit komt . je red het wel kop op he . je kan alles kwijt aan ons , dat helpt altijd weer even . liefs Wilma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Hi Wilma, Ik hoop dat de Zolpidem goed gaat. Het is een ander middel dus even afwachten. Het is net zo heftig als de lormetazepam, maar ik hoop dat je geen ontwenningsverschijnselen van de lormetazepam krijgt. Fingers crossend. Ik lijk steeds een tikkeltje op te knappen. Ik begin langzaam iets minder te slapen lijkt. Slag om de arm houd ik nog wel even, maar gisteren zelfs een uur 5 km gelopen en voelde me echt iets beter en ben minder wanhopig en ziek. Miisschien iets van herstel aan de gang eindelijk? Wat heeft de darm lever en maag arts gezegd? Liz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 19 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Hoi Liz Wel ik moet de 28 ste een echo laten maken ,, en 10 januari een darmonderzoek ook weer gehad , maar ik heb zondag een mepropolol ingenomen had weer en te snelle hart slag , maar ik ben dan een paar dagen gewoon beroerd ervan ,ik had voor 1 april enapril voor mijn bloeddruk maar toen ik een allergie reachte had gekregen in de avond lag ik bij de SEH . die zeiden na een paar uur later dat ik van die hogeboeddruk pil last heb , ik zei nee ik heb sate gegeten en denkelijk zat er Garnalen poeder in en daar ben ik allergies voor , Maar ik moest gelijk stoppen , en kreeg losertan , sinds die tijd voel ik mij klote op zijn hollands gezegt .de H Arts zei ook ik geloof niet dat u allergie door die enaapril komt , maar goed ik kreeg toen losertan , maar ik heb een paar keer aangegeven dat ik er niet lekker van word , nu is mijn man naar de dokter toe om een andere hartslag pil te vragen en geen mepropolol meer ik word daar ook steeds beroerd van , en onrustig , gewoon niet leuk meer , en last van mijn maag en net boven mijn maag doet dat bot pijn .ik had vanmorgen ook veel oprispingen en miselijkheid echt naar , Mijn man zie dat aan zen zei dt moet nu ophouden en anderen pillen vragen , dus nu hopen wat ik nu weer krijg, En Zopidem slik ik nog niet , ik heb nog lorametazepam tot 20 januari en wel niet steeds een andere slaapmiddel slikken . erg gewoon he, wat en toestand , dor een pil je eigen zo rot voelen , zo ben ik nog nooit geweest liz , ik voel ook wat jij nu meemaakt , En ik vind het super dapper van jou wat je gedaan heb , even gewandeld ben trots op je hoewel ik je niet ken , maar super goed van je echt toppie , ga zo door , en zeker ben je in je herstel Liz , geweldig . Liefs Wilma .ik laat je weten wat de dokter doet , x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Lieve Wilma, Dank je wel voor je lieve woorden en steun. Inderdaad maakt het niet uit dat we elkaar niet kennen. Het is toch fijn elkaar te steunen. Ik vind het zo rot om te horen hoeveel pillen de arts je voorschrijft en dat ze niet doorhebben hoeveel minder ons leven daar ook weer van kan worden. Je moet zelf goed opletten wat je slikt en of het echt echt nodig is en niet meer schade brengt dan goeds. Je hart gaat mogelijk ook weer vanzelf rustig worden toch? Of merk je dat dat niet gebeurd? De diazepam / benzo's ( dus ook verlaging van de lortemazepam uit eindelijk) kan ook zorgen voor maagklachten en misselijkheid en darm klachten. Als het door de benzo's komt dan geneest het alleen met rust en tijd. Dus kijk goed of je andere medicatie wel moet gebruiken of je lichaam tijd moet gunnen, want andere middelen geven ook weer vaak bijwerkingen op andere manieren. Heb je nog wat gehad aan mijn voedingssupplementen tips ? Ik heb vandaag weer een uur gewandeld en hoop dat te blijven doen op dagen dat het goed gaat. Ben nu wel onrustig en zit maar op mijn bed met mijn deken een beetje over me heen. Ben er nog niet hoor. Maar we doen ons best iedere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 20 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Geweldig Liz dat je weer wat gewandeld heb , toppie petje af voor jou .en ja heb wel er wat aangehad jouw tip. en ik heb vandaag Enalapril geslikt . had ik jaren geleden al .maar op 1 april werd ik onwel een zware allergie reachtie ,ik zelf dacht aan de sate saus , Maar bij De SEH zeiden ze na een paar uur dat de interne dokter dacht dat Enalapril de boosdoener was en vandaar dat ik losertan 100 miligram moest gaan slikken , Mijn H arts dacht net als ik dat zij het niet aan het goede eind hadden. want sinds ik die lorertan slikt voel ik mij niet echt lekker , pijn in mijn rug mijn spieren en noem maar op last van maag oprisping etc etc . en gisteren kwamen wij thuis van boodschappen begon mijn hart als een gek tekeer te gaan ,voelde mij Echt , Naar , Mijn man belde gelijk naar de dokter , die zei laat zij een mepropolol innemen . dus gedaan ,na een kwartier werd het weer rustig met mijn hartslag ,pffffffffffffffffff had een hoge bloeddruk en hartslag ,zomaar ik moet ook nog van die rot pillen af , dus morgen ochtend weer een enalapril en dan kijken hoe het die dag met mij gaat ,, mijn arme schat schrok zich te pletter , Maar vanmiddag werd mijn hartslag weer wat hoger , heb toen een mepropolol ingenomen .en toen zakte het weer , en voelde mij daarna wel beter , alleen vaak last van spier pijn in mijn nek en rug ,, mijn man masseer mijn rug en nek dan , dat lucht even op. ik weiger echt een Diezapam te slikken , en die lorametazepam slik ik nu 2 miligram van de 4 miligram , eerst nam ik in de middag , een kwart van 1 miligram in . en ging het iets beter met mij . vandaag niet genomen . alleen vanavond neem ik 2 miligram loremetazepam ,in ,daar doe ik het dan mee. en ik neem mijn rust , Mijn man zorg daar wel voor en is een schat met zijn geduld ,ik zeg wel eens sorry lieverd dat ik soms zo naar ben wil het ook niet , Maar hij zeg dan Dat wil ik nooit meer horen anders ga je over de knie ahhahahahahhah , lief he ,Lieve Liz , nogmaals ik heb bewondering voor jou ,,dat je het nu steeds aandurft naar buiten te gaan, echt geweldig . klasse Vrouw. die jij bent . ik wens je een geweldige avond , wij kijken straks naar een leuk programma . Liefs Wilma x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Fijn Wilma dat je ook weer de dag door bent gekomen. Ik hoop nog steeds stilletjes op meer herstel dan ik ervaar vandaag. Ik heb supplementen binnengekregen maar moest deze keer zomaar 14, 86 bij betalen aan de douane, terwijl ik weet dat dat niet zo zou moeten zijn omdat mijn pakketje onder 22 euro is in totaal. Daarboven moet je invoerbelasting betalen. Dus nu moet ik een brief sturen om mijn geld terug te vragen. Net waar je op zit te wachten als je je al ziek voelt. Maar ja... ik ben wel blij dat het mogelijk is om ze te bestellen en dat ze zijn aangekomen. Vandaag niet gewandeld. Wel het haar van mijn nichtje mooi gemaakt voor het kerstdiner op school. Kind was zo blij, hoop dat het een beetje is blijven zitten, maar vrees het ergste. Nu ben ik leeg. Ik wilde proberen met een vriendin mee te luisteren in haar gesprek met een coach, maar ik kreeg mijn skype verbinding niet op gang. Zo irritant! echt een half uur lopen klooien en niet gelukt. Het ligt bijna zeker aan het programma bij mij, maar ja, daar heb ik nu niets aan he. Dus ik heb nu even de frustratie kriebels in mijn buik. Weet nooit zo goed wat ik daar mee moet. In gedachten schop ik tegen de muur, maar in het echt doe ik mijn voet liever geen pijn, weet je wel? Hoop dat er voor jou weer een rustige dag bij was? LIefs, Liz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 24 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Hoi liz ,ik was niet veel op de site . had het erg druk met inkopen doen voor kerst ,mijn zoon en zijn vrouw komen eten gezellig en jammer dat . je niet ben gaan wandelen , maar je heb het haar van je nichtje gedaan , erg leuk zij zal wel blij zijn geweest ,en waarom kan je geen supplementen via je dokter krijgen ,kosten niet zo duur lijkt mij . en je dokter weet dan wat je slikt lieve Liz .lijkt mij wel verstandig . ik zelf was donderdag echt van slag had een vreslijke maagpijjn niet normaal kon haast niet eten als het eten naar beneden ging via mijn slokdarm kromp ik in elkaar ,mijn man de dokter gebeld die belde terug wat het probleem was ,Weer uitgelegd da tik al lange tijd maag en darm klachten heb. ik moet donderdag en Echo laten maken van mijn maag , en 10 januari een darmonderzoek ondergaan ,ik krijg een roesje ,lieve Liz ik laat het maar over mij heenkomen ,je heb geen keuze , en ik kreeg toch weer een snelle hartslag de dokter zei neem dan af en toe een mepropolol ,ik zei mag het een halve ja dat mocht ,en zowaar het helpt zo'n klein stukje pil , yeppie, maar inplaats van een halve mepropolol neem ik van die halve ,ook een halve dus een kwart van die pil . en het werkt ,en ik voel mij dan niet zo duizelig ,en het helpt mij de hartslag word rustig ik dolblij , en nu ik die Enalapril slikt Liz gaat het met mijn gevoel steeds beter , kan meer weer presteren , zonder dat ik beroerd word als ik iets doe ,ik werd zo naar van die losertan wat een troep is dat , maar met enalapril gaat het veel beter , al maanden verkeerde pillen geslikt en ik reageer snel op verkeerde pillen , en ja je voet tegen een muur schoppen niet doen joh ahhah doet pijn hoor ,, Weet je lieve Liz je heb gelukkig humor zo belangrijk , en je kan nog lachen , die moet je blijven houden Liz , en ik denk je gaat prima zo vooruit ,je kan het jij bent een sterke vrouw ,en vecht ervoor , en wat ga je met de kerstdagen doen ,mijn zoon komt met zijn nieuwe vrouw eten bij ons , Wij hebben teveel in huis gehaald, ach je weet moeders doen dat gewoon , als het aan mijn man ligt maakt hij peen en uien ahahhahhahah tja en waarom eigenlijk niet , voorafje capatio , dan spuiten met krieltjes en 2 heerlijke rollade , daarna een toetje van alles en nog wat , en dan koffie ,dus je leest Liz , best veel gedaan met mijn schat , die man is zooooooooo geduldig ,en lief , ik ben er zo blij mee ,en hij met mij , wat wil je nog meer ,lieve Liz , ik hoop dat je toch een paar fijne dagen heb , en zeker en goed uiteinde ,maak er wat mooi's van ,probeer het , Ik wens je veel sterkte fijne kerst toe en zeker een gezond en gelukkig 2018 Liefs Wilma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Fijn Wilma dat je ook weer de dag door bent gekomen. Ik hoop nog steeds stilletjes op meer herstel dan ik ervaar vandaag. Ik heb vandaag supplementen binnengekregen maar moest deze keer zomaar 14, 86 bij betalen aan de douane, terwijl ik weet dat dat niet zo zou moeten zijn omdat mijn pakketje onder 22 euro is in totaal. Daarboven moet je invoerbelasting betalen. Dus nu moet ik een brief sturen om mijn geld terug te vragen. Net waar je op zit te wachten als je je al ziek voelt. Maar ja... ik ben wel blij dat het mogelijk is om ze te bestellen en dat ze zijn aangekomen. Mijn vriend is gevallen en ik moest met hem naar het ziekenhuis. Dat is na al die dagen zo afgesloten te hebben geleefd een heel ding. Maar het is gelukt. Hij vergaat van de pijn helaas, maar gelukkig is er geen breuk te zien en geen organen geraakt. Hij heeft tramadol gekregen van de arts van de SEH. En ik ben nu bij hem om ook een beetje voor hem te zorgen. ik hoop dat als ik zo oud ben als jij ik ook nog een lieve man heb die voor ons zorgt. Dat lijkt me heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 27 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Jeetje Liz ,En wat mankeerde hem . en geweldig dat jij hem nu helpt goed voor je afleiding , iemand verzorgen ,en je heb pillen binnen gekregen ,ja zij vragen overal om als het maar geld op breng , ik had vandaag weer een goede dag , geen hoge hartslag echt mooi bovendruk 137.onder 82 ,hartslag 81, voor mij is dat geweldig , hebben een gezellig kerst gehad met mijn enige zoon en zijn vrouw , was echt super ,Mijn man heeft heerlijk gekookt en gebraden , was zo leuk , en later aan de koffie om half 10 gingen zij weg ,waren, doodmoe ,ahhaahahhaah hadden best veel boodschappen gedaan ,,en ging goed gelukkig , ,ik slik nog steeds maar een lorametazepam 2 ,miligram.en wil dat ook snel afbouwen. ik had eerst 4 miligram toen 3 en nu 2 miligram voor de nacht , gaat nog goed . maar elke keer een stukje minder ,en hoe voel jij je nu liz nadat jij je vriend geholpen heb, een fijne gevoel toch je was er voor hem , zal hij zeker ook gezegt hebben,terwijl hij weet hoe jij er aan toe ben, :lieve Liz je bent een top vrouwtje , en een vrouwtje om trots op tezijn super hoe jij nu iemand helpt die jou nu nodig heeft , , Dikke knuffel , en wij wensen jullie een geweldige jaarswisseling en zeker een beter gezond en gelukkig 2018 , Liefs Wilma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Hi Wilma, het voelt zeker fijn om voor hem te kunnen zorgen en zo mijzelf wat nuttig te voelen, maar ook dat ik er voor hem kan zijn vind ik belangrijk. Hij waardeert het zeker hoor, maar hij was in zoveel pijn dat ie amper wat kon zeggen. Het deed zo veel pijn dat ie echt af en toe het uitschreeuwde van de pijn en echt eigenlijk niet kon bewegen. En hij woont op de vierde verdieping zonder lift dus hij moest 4 trappen af. Hebben we 10 minuten over gedaan hoor. En toen heeft mijn vader de auto voor op de stoep tegen de deur aan gezet zodat hij kon instappen en toen op weg naar de spoedhulp. Daar hebben we wel 3,5 gezeten. Foto gemaakt van zijn borstkas om te zien of er iets gebroken was maar dat was niet zo. Ze denken nu dat hij een pees of spier heeft gescheurd. Dus heel veel pijnstillers erin en hopen dat het snel minder wordt. Echt zielig om hem zo kreupel en in pijn te zien hoor. Moest ie net even kuchen, dan zakt ie gewoon door zijn benen van de pijn nog, ondanks de zware pijnstillers. Eerst wilde de dokter paracetamol geven met ibuprofen, maar na 1,5 uur wachten zagen ze dat ie nog geen been kon optillen dus toen hebben ze eerst een infuus gegeven met pijnstille en daarna met recept naar huis. Morgen moeten we inschrijven bij een dokter, want doordat hij net verhuist is heeft hij die hier nog niet. Ook niet handig kan ik je vertellen. Maar ja, betekend dat ik het morgen weer druk zal hebben waarschijnlijk, dus ik moet ook goed op mijn eigen energie letten. Ik blijf nu als het lukt een tijdje bij hem, zeker tot na de jaarwisseling, om samen te zijn, en voor hem te zorgen. Ik vind het heerlijk om bij hem te zijn hoor. Fijn dat jouw hartslag en bloeddruk zo goed was. Laten we hopen dat dat steeds weer blijft verbeteren. En geweldig dat je de 2mg kan aanhouden van de benzo. Hoe minder hoe beter. Ik vind het knap hoe je het volhoud en toch maar doet. En dat jou man zo voor jou en je zoon en vrouw heeft gekookt .... heerlijk vind ik dat. Dat deed mijn vriend vorig jaar ook met kerst voor mij en vrienden. Hij houdt ook echt van koken en is heel zorgzaam als alles goed gaat. Ik wens jou en je man ook een hele fijn jaarwisseling en veel geluk en gezondheid toe. Ik hoop dat we een goed 2018 gaan hebben. Samen en ook zelf in ons leven, dat we veel gelukkige momenten zullen hebben. Nou, morgen weer een dag. Dag lieverd, Liz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 28 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Hoi Liz heftig hoor dat van je vriend ,en als er een pees kapot is kan het zijn dat hij mischien geopereerd moet worden ,is niet prettig zo'n pijn ,vreselijk voor hem en jou natuurlijk ,en dat hij nog eens 4 hoog woon, dat is vervelend voor hem , en lief van je vader de auto dicht tegen het huis tezetten. en als ik jou was laat je niet wegsturen bij de Dokter , als hij denkt ik hou het echt niet uit van de pijn goed na laten kijken , extra meer aandacht kan geen kwaad , en knap van jou dat jij nu zo sterkt bent , toppie hoor je wilt zo graag je lief verzorgen , dat geeft jou ook een beetje afleiding voor jou probleem. eigenlijk kan je niet alleen aan je zelf denken , wat je allemaal meegemaakt heb , en nog ,,,, Maar nu moet jij je zinnen zetten op je vriend ,ergens goed voor , ik hoop zo dat de dokters een goed beeld kunnen geven wat hij precies mankeer ,en niet teveel aan die rotzooi ,en zeker die ubrufen , En wel fijn dat je tot de jaarwisseling bij hem bent ,want hij kan nu niet veel doen , Dus Zuster Liz ga ervoor ,en let ook goed op je zelf . maar jij weet dat hij je nu even nodig heeft , Lieve Liz Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en zeker beterschap voor je vriend , en voor jou , Sterkte met de verwerking van je eigen problemen , Maar zoals jij het nu doet geweldig , Lieve Liz , een fijne dag nog samen ,ps mijn man is zo'n lieverd een geweldige man die altijd achter mij staat en mij steund zoveel hij kan ,x Wilma , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 HI Wilma, we schrijven elkaar gezellig hier haha... Ik moest vandaag mijn vriend inschrijven voor een huisarts om meer pijnmedicatie te krijgen. Dat heb ik geweten! 4 uur later pas gelukt, bij de enige dokter in de buurt die nog patienten aannam en ook wilde helpen. Ondertussen ook boodschappen gedaan voor het avondeten enzo, dus ik liep zelfs te sjouwen. Nu even uitrusten op de bank hoor. Ik moet niet weer zieker worden, en daar ben je toch altijd een beetje bang voor he na zoveel ellende. Ben nu al 15 maanden aan het overleven en ziek zijn. Nu ben ik wel klaar voor leven. Ik heb geduld hoor moet ik zeggen, maar het is toch nog steeds lastig als ik weer een golf van klachten ervaar. Fijne jaarwisseling! Geniet ervan! En bedankt voor je altijd opgewekte en steunende berichten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 28 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Lieve Liz ,, wat geweldig dat jij zo doorgezet heb, echt klasse van je , en nog boodschappen gedaan, Echt je bent een topvrouw ,je doet het toch maar even , en tijd voor een nieuwe dokter ,, ga zo door liz , en dank je wel voor je lieve woorden , Jij en je vriend ook een geweldige jaarwisseling , P/s wat heeft de dokter over het letsel van je vriend gezegd ,?? laat het even weten , Liefs Wilma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 9 minuten geleden zei Sarah: P/s wat heeft de dokter over het letsel van je vriend gezegd ,?? laat het even weten Die zei dat er dus niets gebroken was en de long niet was beschadigd. Waarschijnlijk is het een gescheurde spier, maar ze weten het eigenlijk niet echt. Ze doen ook niet meer onderzoek omdat het vanzelf moet genezen zeggen ze. Dat hopen we dan maar. Nu dus eerst sterke pijnstiller.... ook een heftig goedje dat werkt op het zenuwstelsel. Je begrijpt dat ik daar huiverig voor ben en heb mijn vriend dus ook gewaarschuwd. Maar nu is het echt even nodig. Zodra het kan zal hij gaan minderen, dat wel. Deze pijnstiller is geen grapje ook. Ik ga zo lekker boontjes met kip maken. Heerlijk om na een jaar bij mijn ouders af en toe zelf te koken. Is echt een gek gevoel om zo verzorgt te worden terwijl ik 20 jaar mijn eigen huishouden heb gedraaid. Nu bij mijn vriend kan ik lekker in het huis rommelen en dat geeft ook voldoening. Nu moet ik vooral oppassen dat ik niet te veel doe denk ik. Slaap jij nu gewoon goed? Zorg maar goed voor jezelf en je man. Heerlijk om gelukkig te zijn samen. Liefs, Liz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 29 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2017 Mmmm gemakklijk Wat de dokter zeggen , ik zou als ik jullie was het toch goed in de gaten houden. het gekke is dat het altijd in het weekend iets gebeurd , en dat je vriend meer last krijgt , En wat geweldig liz dat je lekker gekookt heb, je ziet en merk aan je zelf how goed je bezig ben met je zelf ,je komt nu goed voor je zelf op ,en ook voor je vriend te verzorgen Toppie Liz , je verzet nu weer een hoop werk en het doet je goed na een lange tijd , je bent sterkter dan je denkt dat zie je wel . en ja ik slaap wel beer , het gekke als ik in de nacht wakker word en mijn man ook , eten wij om half 7 een ontbijtje die brengt mijn man op bed , doet hij al jareeeeeeennnnnnnnnn hahhahahaha of ik doe het als hij lekker ligt te slapen en dan kijk ik nog even TV in Bed , en doe het later uit en val nog lekker in slaap . doe ik niet altijd ,Verder daarna douche aankleden en samen boodschappen doen , als wij neit veel nodig hebben Gaat mijn man de straat uit ,en in de torrenstraat zit AH , dus hij is zo weer terug ,, als wij veel moeten hebben gaan wij naar de elandstraat die AH is groter , Lieve Liz , ik wens jou en je vriend een geweldige oudjaaravond en een gezond en gelukkig 2018. Liefs Wilma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Hi Wilma, hoe gaat het na alle feestdagen? Ik ben vandaag wat moe merk ik, maar voel me redelijk. Oud en nieuw was een zeer ontspannen avondje met zijn tweeen. Heerlijk geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 3 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Goedemiddag Liz ,Wat fijn dat je een paar geweldige dagen heb gehad ,,ik zelf heb het ook erg naar mijn zin gehad ,oudjaars avond kwam een dochter van een Nieuwe buurvrouw uit Greorgié vragen of wij bij haar moeder oudjaar kwamen vieren, Een paar familie en vrienden van haar waren er ook , Het was super gezellig. maar even na 12 uur naar ons eigen huis gegaan ,voor onze poezen , voor het knallen van dat vuurwerk ,wij zijn dan altijd thuis en willen de dieren niet alleen laten , en nieuwjaars dag kwam mijn Zoon met zijn vrouw ,, ook een leuke middag gehad , En ik voelde mij best goed , alleen soms last van mijn nek. de spieren zitten dan erg gespannen. Maar met mijn Snelle hartslag ging het veel beter , 3 dagen geen kwart Mepropolol in hoeven te nemen , joepieeeeeeee, ahahahahha , Maar ik ben ook heel blij voor jou dat je het zo leuk heb gehad ,en normaal dat je daarna wat moe bent ,Verder zitten wij lekker thuis , rot weer veel storm en regen ,,Verder niets doen , straks weer de slingers opruimen ik vind he dan altijd weer zo kaal , hihihiihiihihii , ik zeg wel eens zullen wij het laten hangen ,Maar nee toch maar opruimen , Lieve Liz ,Ik ben heel blij voor je en zie je wel wat een streke vrouw je bent , sterker dan je zelf denkt ,, en Hoe gaat het met je vriend ???? Heeft hij nog veel pijn . Ik wens je een fijne avond Toe , Liefs Wilma x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 hi Wilma, fijn dat je het goed had en dat je de hartmedicatie niet nodig had. Prima houden zo! Mijn vriend heeft nog veel pijn. Ik maak me nu zorgen over de medicatie die hij gebruikt. Kan je ook zomaar heel ziek van voelen als je weer wilt stoppen. Wil hem niet te ongerust maken, maar wil er eigenlijk wel met hem over praten. Hij weet het wel ook al een beetje, maar ik vond net een website als het onze, maar dan over tramadol en niet over benzo's. Allemaal mensen die door een de hel gaan om er vanaf te komen. Zucht... ingewikkeld hoor die medicatie. We willen graag hulp bij dit soort pijn, maar eigenlijk is het misschien beter om soms door de zure appel heen te bijten. Vandaag rustig aan inderdaad. DAt geeft niets en kan ik voorlopig wel verwachten. Ik maak me er niet druk om, want ik kom er wel doorheen. \ Fijne avond Wilma! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 3 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 HI Liz , tramadol is echt vergif ,ik kreeg het ook te vaak kreeg jeuk en werd missselijk en maagklachten ben daar mee gestopt had zelfs langwerkend ,Maar als ik je vriend was zou ik echt stoppen kan je beter een Parecetamol nemen oke neem niet alle pijn weg , maar 100 keer beter dan Tramadol Liz , let er een beetje op bij hem .en probeer hem aan het verstand te brengen niet meer die tramadol te slikken . Ik hoop dat hij naar jou luisterd , en als hij wat pijn kan verdragen zou dat beter zijn , is moeilijk begrijp dat goed , maar die troep als Tramadol brbrbbrbrbbrbb ,Lieve Liz Sterkte zeker naar je vriend toe Fijne avond samen , dikke knuffel Wilma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Tja, dat wil hij zelf ook graag. Maar hij krijgt zelfs 4x perd dag 1000 paracetamol van de dokter, daarnaast 3 x declofenac, en dan 3 x tramadol. Zijn pijn is echt mega groot en komt ook nog door deze dosissen heen. Hij kan niks als hij het nu niet gebruikt. Maar hij is door mij nu op de hoogte gebracht van de ontwenningsverschijnselen als zijn lichaam er gevoelig op reageert bij de afbouw. Het is niet anders. In het ergste geval is dat met tramadol toch nog minder lang en erg dan met benzo's. We zullen zien wanneer hij kan stoppen. Gelukkig is hij geen klager en ook geen pillen slikker in principe. Hij kan veel pijn verdragen. Dus zodra het kan stopt ie. Ik tel de dagen. x Lix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden