Spring naar bijdragen

Maandag 20 november 2017

Antoinnette

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei Reacher:

Van Facebook afgooien is ook wat, ik heb ook wel eens eh.. machtsgoesting, maar dat geef ik graag en grif toe.  :lol:

Toch is het ook wel weer duidelijk voor als je van een vriendschap af wil. Misschien moet ik Facebook nemen en vervolgens anderen ervan af gaan werpen? 

Jaaaaaaaahhhhhh   kickuhhhhh

Zo laat ik mensen die de bus nog in willen terwijl de deur al dicht Is even smeken. Met gevouwen handjes. Soms zelfs op de knieen. Goed voor mezelf zorgen heet dat. Thuis niets te zeggen zo kom ik daar aan mijn trekken...

Ach... tis allemaal.zo relatief. En menselijk. Grijns. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Sheila:

Whatever, het is wat het is!

Nope. Niet whatever. 

De kunst Is om wat ís te scheiden van wat je zelf ervaart. Dan kan je er ook vaak iets mee. Zelfs als t beiden hetzelfde Is.  Mijn ervaring in ieder geval. 

(Maar over beide kan ik voor jou weer niets zeggen. Alleen jijzelf. En toen Was ie weer rond)

(Adb-gerelateerd)

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Lars:

Ben er trouwens wel gefrustreerd over .......  of tips hebben leef je uit. Tot later

Mijn vindikleukje Was ook meer een huilebalkje.  Gewoon niet fijn. Punt. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vertrek ook. Richting sauna. Zat te vervelen omdat de dag lang Is,  mijn gas op Is,  de winkel dicht, en ik t koud heb. 

Sauna dan dus maar. 

Tot later

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oi jopie, gas op.. heb je wel elektriciteit of ook niet? Kun je wel ergens je thee en/of koffie mee zetten? Ook geen klein campinggaz-brandertje of zo?
Helemaal in de kou?  Oeps.. zit ik me ineens zorgen om je te maken, om jou, om jopie die zich altijd wel redt...:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sauna lieve koh. Komt goed. Was/Is inderdaad te koud nu. Morgenochtend kan ik halen. En ja..... de 12v deken werkt wel gewoon. 

Stom. D8 dat er 1 volle reserve stond. Blijkt ook al leeg te zijn. Zo zie je maar weer: bijhouden! Meteen doen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Herstel:

Neesheila, je doet wrokkig en zuigt. kohtje stelde gewoon een goede eerlijke vraag, het ging totaal  niet om het " versieren" , want DAAr kreeg je direct een leuk compliment voor.  Je verdraait het. Maar goed. Laten we stoppen, want dit werkt niet goed. We hebben allemaal veel te leren. Ik herken dit ook hoor, maar je moet het wel leren zien of bij jezelf te rade gaan. Dat kan een ander niet.

Ik ga eens kijken hoe leuk mijn hondje het vindt in dit zalige weer. :face-icon-small-shocked:

Euhmmm...hallo??

Ik lees ko doordrammen over iets waar sheila al drie keer van heeft gezegd dat ze r klaar mee is.

En al dienen therapeutische zever van iedereen begint op mijn zenuwen te werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...