Sowhat Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Doe jij lekker weer je spreuken en plaatjes,en Koh het Dagpact zijn we allemaal weer happy. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Zojuist zei Bor: @YvonneYvonYvonne Ai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 2 minuten geleden zei Sheila: Het zal wel... doe het niet meer iig jaweeeeelllll.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Volgens mij moet sowhat ongesteld worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 17 minuten geleden zei Reacher: Van Facebook afgooien is ook wat, ik heb ook wel eens eh.. machtsgoesting, maar dat geef ik graag en grif toe. Toch is het ook wel weer duidelijk voor als je van een vriendschap af wil. Misschien moet ik Facebook nemen en vervolgens anderen ervan af gaan werpen? Jaaaaaaaahhhhhh kickuhhhhh Zo laat ik mensen die de bus nog in willen terwijl de deur al dicht Is even smeken. Met gevouwen handjes. Soms zelfs op de knieen. Goed voor mezelf zorgen heet dat. Thuis niets te zeggen zo kom ik daar aan mijn trekken... Ach... tis allemaal.zo relatief. En menselijk. Grijns. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ikke ni...ik ben juist geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 En ko ook.....jij ouwe rakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Sheila: Whatever, het is wat het is! Nope. Niet whatever. De kunst Is om wat ís te scheiden van wat je zelf ervaart. Dan kan je er ook vaak iets mee. Zelfs als t beiden hetzelfde Is. Mijn ervaring in ieder geval. (Maar over beide kan ik voor jou weer niets zeggen. Alleen jijzelf. En toen Was ie weer rond) (Adb-gerelateerd) 20 november 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ik heb last van mijn peno Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ik vind je wel een beetje wrokkig, Sheila. Dat herken ik erg van mezelf. Daar kun je alleen zélf verandering in aanbrengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 1 minuut geleden zei Lars: Ik heb last van mijn peno Doe 'm dan weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 1 minuut geleden zei Lars: Ik heb last van mijn peno Kom maar. Geven We er een klap op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Hij doet toch niets meer dus geen probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ik ga nog maar wat bladeren harken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Jazeker, daarom doet het me ook zoveel. Ik heb geleerd dat wrok niets anders is dan opgepotte kwaadheid. Niet verwerkte boosheid die een eigen leven gaat leiden als ik de angel er niet uit probeer te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ben er trouwens wel gefrustreerd over dat hij het niet meer doet. Dus als jullie een ander onderwerp willen of tips hebben leef je uit. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ligt het misschien aan bepaalde medicijnen Lars dat je peno het niet meer doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Fleur,er valt wat te meppen,de peno van Lars,misschien doet ie het daarna weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Lars: Ben er trouwens wel gefrustreerd over ....... of tips hebben leef je uit. Tot later Mijn vindikleukje Was ook meer een huilebalkje. Gewoon niet fijn. Punt. 20 november 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 (bewerkt) Ik vertrek ook. Richting sauna. Zat te vervelen omdat de dag lang Is, mijn gas op Is, de winkel dicht, en ik t koud heb. Sauna dan dus maar. Tot later 20 november 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Oi jopie, gas op.. heb je wel elektriciteit of ook niet? Kun je wel ergens je thee en/of koffie mee zetten? Ook geen klein campinggaz-brandertje of zo? Helemaal in de kou? Oeps.. zit ik me ineens zorgen om je te maken, om jou, om jopie die zich altijd wel redt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 10 minuten geleden zei Sowhat: Fleur,er valt wat te meppen,de peno van Lars,misschien doet ie het daarna weer. Da klein ding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Sauna lieve koh. Komt goed. Was/Is inderdaad te koud nu. Morgenochtend kan ik halen. En ja..... de 12v deken werkt wel gewoon. Stom. D8 dat er 1 volle reserve stond. Blijkt ook al leeg te zijn. Zo zie je maar weer: bijhouden! Meteen doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 11 minuten geleden zei Herstel: Neesheila, je doet wrokkig en zuigt. kohtje stelde gewoon een goede eerlijke vraag, het ging totaal niet om het " versieren" , want DAAr kreeg je direct een leuk compliment voor. Je verdraait het. Maar goed. Laten we stoppen, want dit werkt niet goed. We hebben allemaal veel te leren. Ik herken dit ook hoor, maar je moet het wel leren zien of bij jezelf te rade gaan. Dat kan een ander niet. Ik ga eens kijken hoe leuk mijn hondje het vindt in dit zalige weer. Euhmmm...hallo?? Ik lees ko doordrammen over iets waar sheila al drie keer van heeft gezegd dat ze r klaar mee is. En al dienen therapeutische zever van iedereen begint op mijn zenuwen te werken Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden