Spring naar bijdragen

Maandag 20 november 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Tja, misschien :D

hier na een ochtend zalig zingen ( hoewel nog beetje op zacht pitje vanwege de schmerzen in strotje) nu een dito zalige lunch. Krekkers met lekker beleg en een spinazie-banaan-avocado-mangosap-tikkie melk-honing smoothie. Hoezo gezond? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Adri:

Spirit, die vraag kun je beter aan iemand anders stellen, want het was beslist niet Kohtje die hier de onredelijke was eerder vandaag.

Erg mee eens.  Niet wegblijven hoor Kohtje, maar  Ik snap dat je even afstand Neemt. Jammer, eerst een welgemeend complimnt gaf kohtje en  door een oprechte vraag van Kohtje erna .... dat dit zo gebeurt. Niet bepaald hij was onredelijk. 

Is niet goed voor het forum zo. Degene die het veroorzaakte mag van mij best even een beetje nadenken over haar  eigen wel onredelijke  Gedrag. Sorry , dit kan ik toch even niet laten. Ik meld me even af en ga wat constructiefs doen. Laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Sheila:

Hoop gezeik om niks. Wilde het dagpact opfleuren, meer niet..... Blijkbaar een probleem..,:(

 

 

 

 

 

 

 

 

Daar kreeg je zelfs een grootcompliment voor. En daarna een doodgewone eerlijke vraag. Lees nog maar es na. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Adri:

Spirit, die vraag kun je beter aan iemand anders stellen, want het was beslist niet Kohtje die hier de onredelijke was eerder vandaag.

Dit klopt dus geheel. Ja Lars, je mist iets. En dat vind ik heel sneu voor Kohtje, geheel onverdiend. En das niet goed voor de sfeer. Dat vind ik. Ik ga even boodschappen doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooruit dan, zoals ik het las. Sheila versierde het dagpact. Leuk zegt ook Koh, maar dan vraagt hij waarom ze er zelf niet op gaat. Hij blijft daarover doorvragen. Sheila laat weten dat ze daar genoeg van krijgt. Toen had het gewoon moeten stoppen. Nog niks aan de hand.
[N.B. Iemand vragen waarom doe je dat niet kan opgevat worden als kritiek, ook als was het niet zo bedoeld]
Het ging echter verder en werd dus steeds erger. En nu bemoeit iedereen zich er ook nog eens mee en gaat schuldigen aanwijzen. Alsof dat helpt. Laten we er allemaal gewoon mee ophouden. Lars geeft het goede voorbeeld. Peace :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Bor:

Ik zie nergens een reden om je aangevallen te voelen, Sheila.

Werd je soms geïrriteerd door z"n vragen?

Ik las het op hetzelfde moment (ingelogd) mee, maar hield me met opzet stil om niet tussen jullie te komen.

Lees nu eens wat Bob schrijft 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde alleen weten waarom Sheila het dagpact had 'aangepakt' terwijl ze er 'niets' mee heeft en weet dat ik dat de laatste tijd altijd doe.
Ik heb het haar nergens kwalijk genomen, vond het zelfs wel leuk dat ze dat op haar manier gedaan had en gecomplimenteerd.
Ik heb nergens een aanval ingezet, was alleen nieuwsgierig naar de beweegredenen.
Dáár heb ik volgens mij een gevoelige snaar geraakt...
Op de één of andere manier werd mijn op dat moment uitstekende humeur gekwalificeerd als 'ochtend' wat ik als niet positief beschouw
en ondanks mijn tegenwerpingen, excuses en wat al niet meer bleef ze bij die constatering. Uiteindelijk heeft ze wel een beetje gelijk gekregen,
met dit verschil dat van een ochtendhumeur niet meer gesproken kan worden..
In dit geval moet ik bekennen dat ik helaas niet van steen ben en me op mijn beurt aangevallen voel door iemand met wie ik het beste voor heb
maar weigert excuses te aanvaarden en/of te lezen wat ik zeg..
Gelukkig is het dan óók wel weer zo dat -doordat ik niet van steen ben- ik morgen waarschijnlijk het hele voorval alweer achter me gelaten heb.
Vandaag blijft het echter een beetje knagen.. sorry. Ook voor Sheila. En Sheila, voel je vrij om te blijven 'versieren'. Dat geldt trouwens voor
iedereen hier. Ik heb niet het alleenrecht, dit forum is voor en van ons allemaal evenveel...

Ik voelde trouwens net m'n humeur al weer een beetje bijkomen.. het loopt weer tegen het eind van de middag. Straks zuurkoolstamppot...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...