NickyLJ80 Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Goedemorgen, Mag ik hem eens opstarten, leuk Hier stond de stuiterbal om 6 uur al beneden om te kijken wat er in haar schoen zat. Ik ook bijtijds wakker dus. Koffie nu eerst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 19 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Vind het ook echt wel aandoenlijk. Het is het laatste jaar verwacht ik dus even extra genieten van de 'magie' rond deze dagen. Nu eens bedenken wat ik zal gaan doen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Goedemorgen. Ik ga vandaag de hele dag naar kinderen en kleinkinderen Dagpact: Lars smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 19 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Leuk Lars, veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Dank dames komt vast goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Goedemorgen, heel veel plezier vandaag Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Goedemorgen @Suikertje dank je wel. Jij nog plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Ik krijg bezoek van mijn broer vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Mooi Suikertje. Altijd goed op de lange zondag bezoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Goedemorgen Al even wakker maar rustig aan. T is zondag voor iets. Gisteren berichtje van dochter dat er niet ver van hier iemand in t been werd geschoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Gekken zitten overal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Goedemorgen frummers. Tis weer koud en nat buiten. Maar binnen staan koffie en thee klaar.. Lars en Suiker, heeeel fijne dag met jullie familie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Dat was een dubbeltje Fleur... ook goedemorgen trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Goedemorgen vonnie Wat is een dubbeltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Ik ga ff de granaatappel plukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Goedemorgen. Alleen-voor-Vandaag-pact Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 9 minuten geleden zei fleurtje: Goedemorgen vonnie Wat is een dubbeltje? Een dubbele posting... Zo gek, jou eerste twee berichtje stonden daarnet zowel vóór als ná de post van Sheila, zeker weten... En nu zijn die twee die voor het berichtje van Sheila stonden verdwenen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 En wat doe je met pitten dan? Of met de rest van de granaatappel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Vandaag verjaardag oudste hond. Vijftien geworden. Nog nooit heeft een huisdier het zó lang met me uitgehouden. We gaan zo naar het bos en een niet te groot stukje wandelen. Vrouwtje, baasje, het andere hondje en de Jarige Job. Na afloop lekker bakje water en een varkensoor... Mjammie... Hoop dat we het een beetje droog houden. Ik sta op het dagpact, dus ik vertrouw er op. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 (bewerkt) Goeie morgen, Goh. Fleurie das schrikken zeg. Ow wat zou ik in angst zitten zeg. Hier gaat het nog steeds moeha eu..... redelijk. Voel me nog steeds wat onder de streep maar wel veel rustiger en das wel fijn. Proficiat Koh. 19 november 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Gefeliciteerd Kohtje neem je zelf ook een varkensoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Ik zag laatst bij een "dumpstore" waar ze leger- en werkkleding verkopen dat de kogelvrije vesten niet meer leverbaar waren... Zal het dan zo storm lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Misschien wel twee, Lars.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Goedemorgen aan alle laatbloeiers smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Eet lekker dan koh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden