Gast Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 (bewerkt) Ach jeeempie sorry Bor. Weer niet goed gedaan. Excuus. Hersteld 15 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 55 minuten geleden zei Bor: Dus jou(w?) nick is totaal niet verslavings/ alcoholgerelateerd? Jouw... Nee, totaal niet alcoholgerelateerd. Bestelautogerelateerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 O, succes Bor. Ik ben deze week vrij van mantelzorgjes doen bij schoonzusje. Ook wel eens lekker, hoewel ik het graag doe. Gevolg is wel dat júllie nu met me 'opgescheept' zitten. Sorry daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Spirit niet volmaakt? Een dak boven je hoofd, een fijn knus huisje, een heerlijk bedje, een lieve hond en bovenal heel fijne vrienden en kennissen om je heen gaat wel aardig in de richting van volmaakt, toch? Fijn dat je reden van wegbliven zo zonnig was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Wat een fijne berichten. Zojuist hier ook contact met een van de twee aa groepen gehad. Bij groep twee, waar ik dinsdag voor t eerst heen ga maar wel mensen van ken is er veel kans een sponsor te vinden. Iemand heeft mij een beetje geintroduceerd en verschillende vrouwen gaven aan bereid te zijn mijn sponsor te willen worden. Fijn vooruitzicht, belangrijk ook die xtra steun van een aa er die langer in herstel is. En hondje mag gewoon mee, net als bij groep 1. zo en nu even " boekje bed". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 (bewerkt) Ik kom zojuist bij het intake gesprek bij de dietist vandaan. Op de terugweg maar een bakje kibbeling gehaald. Morgen is er weer een dag. Ging er heen voor mijn suiker en weet dat dit ook in saus zit. Naar beroep 15 november 2017 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Spirit Fijn om je te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 (bewerkt) @Suikertje, Lekker genieten van je vis hoor. En saus kun je gedoseerd nemen, bovendien kun je dat toch compenseren met de rest van je eten vandaag? T gaat vooral om koolhydraten niet zozeer soms suiker. Mooi @spirit. Fijn om je te lezen. Ah , meer mensen die t zelfse schreven zie ik hierboven nu. Maar je spat van t schermpje, zeg maar. Zo, hier bezig met lijstje voor de super in x. Die t ook bezorgt. En verder hier kalm aan vooral heel dankbaar. Woensdag 22 nov bij de oncoloog hoor ik verder , maar dat eerste mooie nieuws is er toch maar. strakjes beetje haken bij de tv. Ook te doen qua bijkomen en gewoon leuk. @Lars, wat een leuk project zo'n kerstboom. 15 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 6 uur geleden zei Bobje: Goedemorgen! Vandaag vrije dag en lekker uitgeslapen. Straks naar bevolkingsonderzoek, eens kijken of ze het weer lukt om mijn borsten te pletten tot een soort pannenkoek. Dank je wel Rapilos! Goed dat we in Nederland zo'n goed zorgstelsel hebben om eventuele zorgelijke zaken in deze in een vroeg stadium te constateren. Uiteraard fingers crossed dat alles okee is. Verder heb ik vanavond 2 mensen van AA groep hier voor gesprek om waarschijnlijk vanaf volgende week bij een groep hier in de buurt aan te sluiten. Ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Ik kwam er net achter dat er op 200 meter van mijn huis elke vrijdagavond AA-bijeenkomst is. Toch maar eens een keer een kijkje nemen, nog nooit geweest. kruidenthee67 en Bobje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 (bewerkt) 44 minuten geleden zei Suikertje: Ik kwam er net achter dat er op 200 meter van mijn huis elke vrijdagavond AA-bijeenkomst is. Toch maar eens een keer een kijkje nemen, nog nooit geweest. Gaaf, doen , zou ik zeggen. Ik moet er vrij ver voor weg. Maar ik ervaar zoveel steun. En binnenkort een sponsor maakt me helemaal blij. Maar ook fijn dat je al zo'n " ervaren" stopper bent. Ik sta weer aan het begin na missers ( 23-10) @Bobje, succes vanavond. De " grappige" cartoon. ....Doet zeer zoiets. Maar Ik snap dat je t niet zo bedoelt. 15 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Die afbeelding doet me denken aan een variant op de ideale vrouw van een meter hoog en een platte kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 1 uur geleden zei Bobje: Dank je wel Rapilos! Goed dat we in Nederland zo'n goed zorgstelsel hebben om eventuele zorgelijke zaken in deze in een vroeg stadium te constateren. Uiteraard fingers crossed dat alles okee is. Verder heb ik vanavond 2 mensen van AA groep hier voor gesprek om waarschijnlijk vanaf volgende week bij een groep hier in de buurt aan te sluiten. Ben benieuwd! Healthwatch Nederland 9 uur · Trap er niet in. Mammografie is helemaal geen vroege detectie. Het is te laat. Borstkanker is namelijk al ca. 8 jaar aanwezig voordat het opgespoord kan worden. Een Noorse studie, die is gepubliceerd in het vooraanstaande medisch tijdschrift British Medical Journal, bevestigt dat mammografie juist leidt tot meer borstamputaties en gevallen van borstkanker. Thermografie is één van de veiligste, risicovrije alternatieven. Lees ook: healthwatch.eu/…/de-schande-van-mammografie-straling-leidt…/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 (bewerkt) Oke, zo kan die weer, ik was blij, mensen, hou een beetje op. Ik denk dat ik hier maar ga weg gaan. Dit doet echt zeer en helpt niet bepaald. Jullie weten gelukkig niet. Maar... Hou op. Please. 15 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Ik meld mij af. Droge groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Iemand nog hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Ja ik ben er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Weltrusten lars, van hondje en mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Welterusten herstel lekker slapen gaan ga ik ook doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Ola! Fleurtje in the house. Niet helemaal bijgelezen. Eerste werkdag dus nogal druk. Me no like work Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Is er iets aan de hand herstel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Tja zeg..bolt iedereen t af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Ik ben een maquette op schaal aan t maken van mijn huis. Speel ik zelf beetje architect. Niet perfect natuurlijk maar t moet me alleen helpen bij de nieuwe indeling die ik voor ogen heb. Zo zie ik de mogelijkheden hopelijk ook meer. T is wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Trusten ieder. Vooral goed slapen. Hondje en ik gaan in t mandje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden