Spring naar bijdragen

Woensdag 15 november 2017


Gast

Aanbevolen berichten

Wat een fijne berichten.

Zojuist hier ook contact met een van de twee aa groepen gehad. Bij groep twee, waar ik dinsdag voor t eerst heen ga maar wel mensen van ken is er veel kans een sponsor te vinden. Iemand heeft mij een beetje geintroduceerd en verschillende vrouwen gaven aan bereid te zijn mijn sponsor te willen worden. Fijn vooruitzicht, belangrijk ook die xtra steun van een aa er die langer in herstel is. En hondje mag gewoon mee, net als bij groep 1.

zo en nu even " boekje bed". 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Suikertje, Lekker genieten van je vis hoor. En saus kun je gedoseerd nemen, bovendien kun je dat toch compenseren met de rest van je eten vandaag? T gaat vooral om koolhydraten niet zozeer soms suiker. 

Mooi @spirit. Fijn om je te lezen. Ah , meer mensen die t zelfse schreven zie ik hierboven nu. Maar je spat van t schermpje, zeg maar. :P

Zo, hier bezig met lijstje voor de super in x. Die t ook bezorgt. En verder hier kalm aan vooral heel dankbaar. Woensdag 22 nov bij de oncoloog hoor ik verder  , maar dat eerste mooie nieuws is er toch maar. :D

strakjes beetje haken bij de tv. Ook te doen qua bijkomen en gewoon leuk. 

@Lars, wat een leuk project zo'n kerstboom. 

 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Bobje:

Goedemorgen!

Vandaag vrije dag en lekker uitgeslapen. Straks naar bevolkingsonderzoek, eens kijken of ze het weer lukt om mijn borsten te pletten tot een soort pannenkoek. :(

 

Dank je wel Rapilos! Goed dat we in Nederland zo'n goed zorgstelsel hebben om eventuele zorgelijke zaken in deze in een vroeg stadium te constateren. Uiteraard fingers crossed dat alles okee is.

Verder heb ik vanavond 2 mensen van AA groep hier voor gesprek om waarschijnlijk vanaf volgende week bij een groep hier in de buurt aan te sluiten. Ben benieuwd!

 

Mammografie.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Suikertje:

Ik kwam er net achter dat er op 200 meter van mijn huis elke vrijdagavond AA-bijeenkomst is. Toch maar eens een keer een kijkje nemen, nog nooit geweest.

Gaaf, doen , zou ik zeggen. Ik moet er vrij ver voor weg. Maar ik ervaar zoveel steun. En binnenkort een sponsor maakt me helemaal blij. Maar ook fijn dat je al zo'n " ervaren" stopper bent. Ik sta weer aan het begin  na missers ( 23-10) 

@Bobje, succes vanavond.

De " grappige" cartoon. ....Doet zeer zoiets.  Maar Ik snap dat je t niet zo bedoelt. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bobje:

Dank je wel Rapilos! Goed dat we in Nederland zo'n goed zorgstelsel hebben om eventuele zorgelijke zaken in deze in een vroeg stadium te constateren. Uiteraard fingers crossed dat alles okee is.

Verder heb ik vanavond 2 mensen van AA groep hier voor gesprek om waarschijnlijk vanaf volgende week bij een groep hier in de buurt aan te sluiten. Ben benieuwd!

 

Mammografie.jpg

Trap er niet in. Mammografie is helemaal geen vroege detectie. Het is te laat. Borstkanker is namelijk al ca. 8 jaar aanwezig voordat het opgespoord kan worden. Een Noorse studie, die is gepubliceerd in het vooraanstaande medisch tijdschrift British Medical Journal, bevestigt dat mammografie juist leidt tot meer borstamputaties en gevallen van borstkanker. Thermografie is één van de veiligste, risicovrije alternatieven. Lees ook: healthwatch.eu/…/de-schande-van-mammografie-straling-leidt…/

foto van Healthwatch Nederland.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, zo kan die weer, ik was blij, mensen, hou een beetje op.  Ik denk dat ik hier maar ga weg gaan. Dit doet

echt zeer en helpt niet bepaald. Jullie weten gelukkig niet. Maar...  Hou op. Please. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...