Gast Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Goedemorgen! Maak er een mooie dag van! Sterkte voor iedereen die het nodig heeft, don't give up. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Goedemorgen @Sheila Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 mogguuhh.....in de lappenmand maar verders droger dan 10000m2 sahara ! Dagpact : Lars MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Goedemorgen @MarQ en @Suikertje. Mooi MarQ van het droog zijn ziek zijn is minder dus beterschap MarQ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Beterschap MarQ MarQ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Goedemorgen allemaal en Marq beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 @Yvonne je vroeg of het een platte kerstboom is. Heb een voorbeeldplaatje op gezocht zo moet die worden maar dan met verlichting kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Ziet er leuk uit Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Dit is een voorbeeld he ben nog niet zover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Ik mis Spirit al een paar dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Goedemorgen allemaal. dagpact Lars MarQ Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 MarQ, da's droger dan precies één hectare Sahara...!! Best veel als je een dorstig tiepje bent. Beterschap trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Goedemorgen frummers. Marq beterschap. Lars, ik heb ook ooit eens zo'n kerstboompje gemaakt. Gaatjes in het hout geboord, zo groot dat er nét een lampje van zo'n strengetje doorheen paste. De draden kun je heel makkelijk aan de achterkant wegwerken dan.. En het staat echt hartstikke leuk.... Maar nu eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 3 minuten geleden zei Yvonne: Lars, ik heb ook ooit eens zo'n kerstboompje gemaakt. Gaatjes in het hout geboord, zo groot dat er nét een lampje van zo'n strengetje doorheen paste. De draden kun je heel makkelijk aan de achterkant wegwerken dan.. En dát, Yvonne, had ik nou weer niet achter jóu gezocht, hihi... dat je zo'n houtbewerker bent. Maar wél leuk. En dan óók nog elke ochtend voor de koffie e.d. zorgen. Best all-round. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Bor, d'r komt een tijd, dan mag ie met z'n stoomboot het land niet meer in. Moet ie elektrisch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Goeie morgen lieve mensen. Herstel wat een goed nieuws zeg. Je zal wel lekker geslapen hebben hé? Vandaag maar eens rustig genieten van die goeie uitslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Kohtje Ervaren Forummer Forumdeelnemers 9310 berichten Voornaam:hans Achternaam:van bleerik Woonplaats:hoek van drenthe Geslacht:Man Goh.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Yvonne Oudgediende Forumdeelnemers 20353 berichten Voornaam:Yvonne Achternaam:Van Beusekom Woonplaats:friesland Geslacht:Vrouw Is dit een nieuwe trend? Zag trouwens dat ik nog steeds een waarschuwingspunt heb staan: 21 augustus . Reden: schuttingtaal, hahaaha. Hoe lang bijven die dingen trouwens staan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Yvonne, misschien is 'Coca Cola' wel schuttingtaal. Heb het wel eens op een schutting zien staan. In dat geval raak je dat waarschuwingspunt nooit kwijt... moet je zelfs gaan oppassen voor een eeuwige ban. Bobje, Yvonne en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Wow, je kunt je hele strafpuntengeschiedenis lezen trouwens. Ik heb overigens 2 punten op dit moment, waar van er eentje op 19 november verloopt. Reden was dat ik een drieletterig woord had gebruikt van een lichaamsdeel dat mannen over het algemeen niét hebben. De andere strafpunt is blijkbaar eeuwigdurend, uitgegeven wegens niet helpende opmerkingen. En over de eindeloze rij andere strafpunten die mij blijkbaar vergeven zijn na verloop van tijd zullen we het maar niet hebben. Dusssss , van mijn onkreukbare imago blijft totaal niks over zo, hahaha... En het klopt, ik wil nog wel eens minder nette woorden gebruiken in het echt leven, wel altijd netjes uitgesproken, dat dan wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Daar ben ik weer. Hondje wat zwabberig, maar wel weer zelf, uitgelaten. En ook een beetje geslapen.straks naar huis en verder bijkomen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Goed arrrtiekuuuleeeren is belangrijk, ja. Zodat men je wel kan verstaan, zelfs als je wat lelijks zegt. Ennehhh, Yvonne, óók een gekreukeld krantenkoppie dus, nu je onkreukbare imago naar de knoppen is.. Wees welkom in de club!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden