Antoinnette Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Veel succes met de allergietest Lars, ik hoop voor je op een goede uitslag Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Spannend Jopske. Vanavond is het weer voorbij meis. Sterkte. Benieuwd naar de allergietest Lars. Krijg je gelijk de uitslag? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Ja er word meteen gekeken geloof dat ik een tijdje moet wachten of er wat op komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Goedemorgen allemaal, Vandaag bijna helemaal vrij (alleen vanavond 2 uurtjes) Straks ochtendgym,daarna koffie en geheugentrainer Love that gekeutel En dan...moet ik benzine tanken en de auto laten wassen Ik heb de auto vanaf maart en dit is de tweede keer dat ik ga tanken, kan je nagaan hoeveel ik erin rijdt En...de zenuwen, over dat tanken en laten wassen Pfff, wanneer houdt die flauwekul toch eens op zeg. Lars, een besluit genomen lees ik Mooi man (als het besluit tenminste goed is) Jopie, Sterkte met schoonzoon Ik duim ook mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Reacher is nogal jaloers Lars, die wil dat je leeft als een non? oui! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 (bewerkt) Succes met de uitslag van de allergietest, Lars. Ik hoop op goede berichten voor jou! Gaat het nu ook echt beter met je wat betreft je longen? 17 oktober 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Ik ga naar mijn haakcluppie samen met woef. en misschien erna nog even een stukje strand doen met het hondje ( is achter de boulevard van een kustplaatsje). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Veel plezier Herstel Mogge Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. Dagpact Lars jowan Reacher Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Beddegoed zit al in de wasmachine en afwas al gedaan. Soms schrik ik van mezelf. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 (bewerkt) 47 minuten geleden zei rapilos: Ik heb de auto vanaf maart en dit is de tweede keer dat ik ga tanken, kan je nagaan hoeveel ik erin rijdt En...de zenuwen, over dat tanken en laten wassen Pfff, wanneer houdt die flauwekul toch eens op zeg. Ik zit zo dat elektrisch rijden eens te 'bestuderen'. 't Is de actieradius die me (nog) zo tegenstaat. En de aanschafprijs. Ze zeggen dat 't ideaal voor stadsritjes is, maar juist in de stad kan ik 't wel op de fiets af. Beetje 'normale' elektrische auto komt hooguit 200 km ver met één lading. Dan moet ik zelfs als ik naar m'n zus in Maastricht wil onderweg al 'bijtanken' en ben je zomaar een half uur tanktijd kwijt... En dan ook nog terug. Maar goed, ze zijn druk aan het ontwikkelen. Hopelijk gaat dan de actieradius omhoog en uiteindelijk de aanschafprijs een stuk omlaag. De Dyanes (viezerikjes) zullen er op den duur aan moeten geloven. De camper (schone diesel) ook wel, denk ik. Tja, rapilos, dat (laten) wassen zal onontkoombaar blijven. Toch is 't met de huidige wasstraten een fluitje van een (hoop) cent(en).. 17 oktober 2017 bewerkt door Kohtje rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Goedemorgen allen. Lief, al die duimen. Dank daarvoor. Hij Is onder zeil. Zal paar uur duren. De kop Is eraf, de rest Is gewoon afwachten en ondergaan. Dat kan hij wel. Verder weinig te melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 De oplaadapparatuur van de bussen (een paneel waar je onder staat) laden in 2 minuten bij, kohtje. De techniek bestaat dus. Gewoon even wachten inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Lichamelijk ben ik bijna weer de oude, met paracetemol sleep ik me er door. Vanmorgen tutti frutti klaar gemaakt, hele tijd geleden dat ik dat heb gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 1 uur geleden zei Bor: Dagpact Lars jowan Reacher Kohtje Bor francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Jopie die paar uur durende operatie is dat voor zijn gebit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Als ik al je activiteiten zo zie, Suikertje, zou je haast gaan denken dat paracetamol op de dopinglijst moet... Toch lekker, hè.. om weer 'zin' in dingen te hebben. Toch nog een beetje beterschap dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 (bewerkt) Niet gebit Sowhat. Wel via tandarts inderdaad (onze enige ingang tot zorg omdat hij nog niet verzekerd is/verblijfsvergunning heeft). Hij heeft een grote cyste in zijn gezicht: tussen en in bovenkaak, jukbeen en beide sinusholtes. Die moet weg. 17 oktober 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Yvonne,ik ga weer helemaal goed! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Pffff wat zal hij een pijn hebben gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Oeh... jassie. Nou, duim nog steeds. Voor de hele familie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Precies. Jij zegt t. En altijd verhoging. Dag in dag uit. Als dochter vroeg hoe t ging antwoordde hij stilletjes: "it makes no sense telling you how I feel. I am sick every day, all day". En hij werd steeds stiller, zieker. Klaagde nooit. Echt nooit. Hartverscheurend. Blij dus nu. Opgelucht. En.... op tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Hopen op de goede afloop dan maar he Jopie En hier.. Best wel weer heel trots Getankt ! Toen kon ik niet betalen, want ik had de bezineslang niet goed weg gehangen, zodat de man achter het loket, geen gegevens had Oke, niet erg, leer puntje voor de volgende keer Toen naar de garage waar ik de auto gekocht heb Auto laten wassen (hoefde weer niet te betalen) Er zat een deukje in mijn zijdeur (Van de week gebeurt en de dader ligt natuurlijk op het kerkhof ) Ook wat krasjes in de zijdeur Die hebben ze er helemaal uit gepoetst, en voor het deukje laten ze nog van zich horen, want dat kan misschien toch nog op een goedkope manier verholpen worden Zaterdag mag ik langs komen voor gratis olie en bandencheck Nou..waar vind je nog zo'n garage dan Daarna naar naburig stadje gereden waar wandel vriendin woont en ik nooit eerder met de auto naar toe durfde Alvast voor checken Nou dat is gelukt hoor, dus morgen, als ik de wandelafspraak heb, ga ik lekker met het tuutje Pfff, opgelucht nu Ik lees hier vaak over angsten (niet de weg op durven, of geen winkels ingaan) Ik kon me daar niets bij voorstellen, maar als ik dan terug denk aan mijn rij angst af en toe, snap ik toch wel een beetje hoe dat voelt Het kan alles overheersend worden/zijn Mezelf ingeprent; ik ben niet angstig, ik ben nooit angstig, ik ga dit met open vizier tegemoet Dat heeft wel geholpen denk ik Blij dat ik niet gedronken heb de afgelopen tijd, want dat versterkt labiel en onzeker gevoel alleen maar Kohtje en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Fijn dat het gelukt is Rapilos. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Jezelf overwinnen is, denk ik, de mooiste overwinning die er te halen valt, rapilos. Ik kijk (door jowan komt dat) altijd even of iemand z'n forumnaam met een 'grote' of 'kleine' letter schrijft. En dat probeer ik dan (ook weer door jowan) te respecteren. Of diegene dat nou zo bedoeld heeft of niet.. Gekke jowan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden