Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 oktober


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Vandaag bijna helemaal vrij (alleen vanavond 2 uurtjes)
Straks ochtendgym,daarna koffie en geheugentrainer
Love that gekeutel :)

En dan...moet ik benzine tanken en de auto laten wassen
Ik heb de auto vanaf maart en dit is de tweede keer dat ik ga tanken, kan je nagaan hoeveel ik erin rijdt:blush:

En...de zenuwen, over dat tanken en laten wassen
Pfff, wanneer houdt die flauwekul toch eens op zeg.

Lars, een besluit genomen lees ik
Mooi man (als het besluit tenminste goed is)

Jopie,

Sterkte met schoonzoon
Ik duim ook mee hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes met de uitslag van de allergietest, Lars. Ik hoop op goede berichten voor jou! Gaat het nu ook echt beter met je wat betreft je longen? 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei rapilos:

Ik heb de auto vanaf maart en dit is de tweede keer dat ik ga tanken, kan je nagaan hoeveel ik erin rijdt:blush:

En...de zenuwen, over dat tanken en laten wassen
Pfff, wanneer houdt die flauwekul toch eens op zeg.

Ik zit zo dat elektrisch rijden eens te 'bestuderen'. 't Is de actieradius die me (nog) zo tegenstaat. En de aanschafprijs.
Ze zeggen dat 't ideaal voor stadsritjes is, maar juist in de stad kan ik 't wel op de fiets af. Beetje 'normale'
elektrische auto komt hooguit 200 km ver met één lading. Dan moet ik zelfs als ik naar m'n zus in Maastricht wil
onderweg al 'bijtanken' en ben je zomaar een half uur tanktijd kwijt... En dan ook nog terug.
Maar goed, ze zijn druk aan het ontwikkelen. Hopelijk gaat dan de actieradius omhoog en uiteindelijk de aanschafprijs een stuk omlaag.
De Dyanes (viezerikjes) zullen er op den duur aan moeten geloven. De camper (schone diesel)  ook wel, denk ik.

Tja, rapilos, dat (laten) wassen zal onontkoombaar blijven. Toch is 't met de huidige wasstraten een fluitje van een (hoop) cent(en)..:rose:

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Lief, al die duimen.  Dank daarvoor. Hij Is onder zeil. Zal paar uur duren. De kop Is eraf, de rest Is gewoon afwachten en ondergaan. Dat kan hij wel. 

Verder weinig te melden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet gebit Sowhat.  Wel via tandarts inderdaad (onze enige ingang tot zorg omdat hij nog niet verzekerd is/verblijfsvergunning heeft). 

Hij heeft een grote cyste in zijn gezicht: tussen en in bovenkaak, jukbeen en beide sinusholtes. Die moet weg. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies. Jij zegt t. En altijd verhoging. Dag in dag uit. Als dochter vroeg hoe t ging antwoordde hij stilletjes: "it makes no sense telling you how I feel. I am sick every day, all day". 

En hij werd steeds stiller, zieker. Klaagde nooit. Echt nooit. Hartverscheurend. 

Blij dus nu. Opgelucht. En.... op tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopen op de goede afloop dan maar he Jopie

En hier..

Best wel weer heel trots
Getankt !
Toen kon ik niet betalen, want ik had de bezineslang niet goed weg gehangen, zodat de man achter het loket, geen gegevens had
Oke, niet erg, leer puntje voor de volgende keer
Toen naar de garage waar ik de auto gekocht heb
Auto laten wassen (hoefde weer niet te betalen)
Er zat een deukje in mijn zijdeur
(Van de week gebeurt en de dader ligt natuurlijk op het kerkhof :()
Ook wat krasjes in de zijdeur
Die hebben ze er helemaal uit gepoetst, en voor het deukje laten ze nog van zich horen, want dat kan misschien toch nog op een goedkope manier verholpen worden
Zaterdag mag ik langs komen voor gratis olie en bandencheck
Nou..waar vind je nog zo'n garage dan :)

Daarna naar naburig stadje gereden waar wandel vriendin woont en ik nooit eerder met de auto naar toe durfde
Alvast voor checken
Nou dat is gelukt hoor, dus morgen, als ik de wandelafspraak heb, ga ik lekker met het tuutje
 

Pfff, opgelucht nu
Ik lees hier vaak over angsten (niet de weg op durven, of geen winkels ingaan)
Ik kon me daar niets bij voorstellen, maar als ik dan terug denk aan mijn rij angst af en toe, snap ik toch wel een beetje hoe dat voelt
Het kan alles overheersend worden/zijn

Mezelf ingeprent; ik ben niet angstig, ik ben nooit angstig, ik ga dit met open vizier tegemoet
Dat heeft wel geholpen denk ik
Blij dat ik niet gedronken heb de afgelopen tijd, want dat versterkt labiel en onzeker gevoel alleen maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezelf overwinnen is, denk ik, de mooiste overwinning die er te halen valt, rapilos. :heart:

Ik kijk (door jowan komt dat) altijd even of iemand z'n forumnaam met een 'grote' of 'kleine' letter schrijft.
En dat probeer ik dan (ook weer door jowan) te respecteren. Of diegene dat nou zo bedoeld heeft of niet.. :unsure:
Gekke jowan... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...