Spring naar bijdragen

Woensdag, 11 oktober 2017

jowan

Aanbevolen berichten

Emotioneel instabiel en snel geraakt

Is bij mij niet direct drank-gerelateerd

(is wel makkelijk om het op te schuiven)

Het leven, niet zoals ik het wil,- en of ken

Eigengereid, zonder ook maar enig rekening houdend met

wat op zich prima oke is, maar ga dan in een studentenhuis wonen

Etc..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld me droog af welterusten iedereen . Begrijp weinig van wat er gezegd wordt. Lijkt net of jullie elkaar allemaal al jaren kennen en misschien is dat ook zo . Wel.fijn dat jullie elkaar zo steunen . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker in regen en wind gelopen. Heeeeeeel rustig. Zelfs wijselijk nog geëindigd met wandelen.  De regen op mijn gezicht. Dit Is lekker zo na het werk. Mooie aanvulling op de rest. 

En nu, in de deur. Ja, dat Is nat maar nu even niet erg. In de deur met thee. 

De kleine dingen. Niet de grote conclusies. De kleine dingen. En toch horen de grote conclusies er ook bij. Ik kan er alleen weinig mee. Behalve dan: de kleine dingen. 

Je ook iedere dag wassen, tandenpoetsen en mooi maken als je in een tent woont @Mai. Die dingen dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe lang duurt dat dan Lika. Ik snap Mai wel. Tussen de lijntjes moeten kleuren omdat dat van je verwacht wordt maar eigenlijk is je karakter buiten de lijnen. Het is voor mezelf nog te vroeg om iets van mijn nieuwe levensstijl te zeggen maar ik word er nu erg slapeloos en somber van. Somber is een groot woord, een heel erg leeg gevoel. Alsof je alleen nog maar een huls bent. Eigenlijk al dood maar dat ze vergeten zijn je te begraven. Ik kan het niet uitleggen aan iemand die dit niet voelt denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei renate:

Hoe lang duurt dat dan Lika. Ik snap Mai wel. Tussen de lijntjes moeten kleuren omdat dat van je verwacht wordt maar eigenlijk is je karakter buiten de lijnen. Het is voor mezelf nog te vroeg om iets van mijn nieuwe levensstijl te zeggen maar ik word er nu erg slapeloos en somber van. Somber is een groot woord, een heel erg leeg gevoel. Alsof je alleen nog maar een huls bent. Eigenlijk al dood maar dat ze vergeten zijn je te begraven. Ik kan het niet uitleggen aan iemand die dit niet voelt denk ik.

Je hebt jouw leven opgevuld met verslavingen, die vallen nu weg. Opnieuw jouw leven invulling geven kan een tijd duren, dat is niet makkelijk. Alles draaide om de verslavingen, het halen ervan, het eventueel verbergen en het gebruiken. Nu moet je jezelf opnieuw ontdekken, nieuwe dingen gaan doen en ontdekken wat er allemaal is buiten een verslaving om. Ik zie het als een hele nieuwe weg waarop je van alles tegen kan komen en datgene meeneemt dat jouw interesse heeft. 

Het lege gevoel ken ik wel, had ik ook... het nutteloze, het hangen, het nergens zin in hebben, het leeg zijn van binnen. Soms heb ik dat nog. Zoals gisteren, toen ik een migraine aanval had. Maar het gaat over, maar stapje voor stapje. Sterkte!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei renate:

Alsof je alleen nog maar een huls bent. Eigenlijk al dood maar dat ze vergeten zijn je te begraven. Ik kan het niet uitleggen aan iemand die dit niet voelt denk ik.

Denk dat er hier genoeg zijn die je met deze woorden wel "verstaan". Naar. 

Of je bij de "lege huls" moet blijven of juist  die moet verlaten en de nieuwe naakt "niks" moet omarmen en invullen,  weet ik niet. De dieren doen t wél zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...