Spring naar bijdragen

Woensdag, 11 oktober 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal. Hier klokje rond. Nou nou, wel veel maar heeft me goed gedaan. Vanochtend een beetje klungelen en dan straks naar de eerste echte hypnosessie hier een halfuurtje vandaan. Best wel spannend, maar heb er ook zin in. 

Iedereen een mooie dag op dagbesteding , met vakantieplannen etc etc. Reacher sterkte met werken, ik hoop dat je gauw opknapt. 

Zo, en nu maar eens ... Hopla, douchen, ontbijten, rondje hondje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei fleurtje:

Goedemorgen!

Ik kreeg een wereldkaart van dochter voor mijn verjaardag. Daarop kun je aangeven met gekleurd pinnetjes waar je al bent geweest en waar je nog naartoe wil.

Ha, mijn moeder kreeg ook ooit zo'n wereldkaart, die hing in haar woonkamer. Niet om aan te geven waar ze zelf was geweest maar om
'bij te houden' waar mijn 'zeeman-broertje' heen ging en was geweest. Ze haalde echter nooit van die pinnetjes weg zodat op het laatst
die hele kaart vol pinnetjes zat en ze ook niet meer wist waar haar zoontje zich ophield.. dan vroeg ze het aan mij. Ik had werkelijk geen
flauw idee af en toe.. Dat was nog voor de grote opkomst van de moderne social media...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Ochtendgym zit er alweer op

Pff, viel zwaar vanochtend
Ook hier lang geslapen
8.00 pas wakker, ik profiteer er maar van, want straks is het weer afgelopen
Vanaf donderdag weer veel werken, ook 2 nieuwe clienten, waarvan èèn best heel complex is, met veel zorg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier idem, maar wel enorm samen met mijn man ook genoten van griekenland en italie. Vooral italie waren we ( ben ik nog) gek op. Later ook alleen nog een groepsreis Rome gedaan o.l.v.een geschiedkundige. Ge wel dig. 

Nu pas voor t eerst weg met hondje geweest zoals bekend naar zeeland. Was anders maar ook prachtig. Ik hoef niet ver weg en vind nu thuis zijn ook gewoon fijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Linda053:

Mogge! Ik heb even een vraag he? Hoelang ben je ziek als je toch drinkt ondanks de refusal? Duurt dat uren? Dagen?

Als je er al niet dood aan gaat dan is dat afwachten, Linda.. Ik zou het niet uitproberen, maar dat is een persoonlijke 'mening'..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na al heel snel ( je kan er op wachten) word je dood en doodziek. Ik heb het eenmaal notabene door een nogal grote bonbon gehad. Heeft dagen geduurd voor ik me weer enigszins redelijk voelde. Maar waarom vraag je dit? Ga in hemelsnaam niet experimenteren ofzo hoor. Ik gebruik het overigens al jaren niet meer, maar dit vergeet ik nooit meer.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kohtje:

Ik ben zelf erg weg van Frankrijk en Zweden. Komende zomer willen we naar de Baltische staten. Ben ik nog nooit geweest maar
daar liggen wel voor de helft m'n roots.. dus tóch maar eens kijken of ik daar karaktertrekken (goede en foute ;)) in het openbaar terug kan vinden... :P

Zweden , noorwegen lijkt me ook prachtig. Mooie verhalen over gehoord. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Herstel:

Goeiemorgen allemaal. Hier klokje rond. Nou nou, wel veel maar heeft me goed gedaan. Vanochtend een beetje klungelen en dan straks naar de eerste echte hypnosessie hier een halfuurtje vandaan. Best wel spannend, maar heb er ook zin in. 

Iedereen een mooie dag op dagbesteding , met vakantieplannen etc etc. Reacher sterkte met werken, ik hoop dat je gauw opknapt. 

Zo, en nu maar eens ... Hopla, douchen, ontbijten, rondje hondje. 

Succes met de hypno!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Herstel:

Na al heel snel ( je kan er op wachten) word je dood en doodziek. Ik heb het eenmaal notabene door een nogal grote bonbon gehad. Heeft dagen geduurd voor ik me weer enigszins redelijk voelde. Maar waarom vraag je dit? Ga in hemelsnaam niet experimenteren ofzo hoor. Ik gebruik het overigens al jaren niet meer, maar dit vergeet ik nooit meer.  

Nee ik verwonderde me over mijn huisgenoot, zie boven. Ik ben al een poosje nuchter en dat ga ik ook zo houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Linda de antabus zorgt er voor dat de alc. niet afgebroken wordt in de lever, dus het lichaam ziet de alc. als vergift. Je vergiftigd jezelf. Je krijgt het heel warm en koud, bonzende hoofdpijn je hart gaat heel snel tekeer, je gaat braken, je bloeddruk gaat erg omhoog. Alles doet het lichaam om van dat vergift af te komen. Buiten dat je heel erg ziek wordt, is het ook nog eens gevaarlijk. Ik heb het dus vaak mee gemaakt, en slikte ik maar twee keer een kwart per week dus nog niet eens iedere dag een hele.

Bij mij duurde die verschijnselen een hele nacht, plus de volgende dag een vreselijke kater en een somber gevoel. Dus niet uitproberen. Of slikken en niet drinken, of niet slikken en drinken, en in de goot belanden. De keuze is niet zo moeilijk, toch?

Veel succes meid. Ook voor je huisgenoot.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...