Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 (bewerkt) En... om dan meteen maar heel eerlijk te zijn....... geen idee hoe ik hier op aard mijn plekje zou moeten vinden. Het ís een beetje 'op'. Ligt aan mij. Weet ik. Lag t maar aan een ander...dan ging t voorbij...mezelf sleep ik mee 5 oktober 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 I know "Lunatic" ik weet ik hou van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 ik bedacht me net tijdens het koken het blijft "schipperen" in dit leven zonder jezelf of een ander kwaad wel, dan niet aan te doen het een kan niet zonder het ander ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 curry madras is het geworden bijna eten wat een wijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 4 uur geleden zei Jannigje: Ik heb er weinig vertrouwen in, maar ik heb niet veel keus. Lieve Jannigje, ik hoop van harte dat je, ondanks niet veel keus, toch op z'n minst een béétje vertrouwen kunt vinden. De mogelijkheid om te kiezen maakt het niet per definitie gemakkelijker. Vertrouwen wél. Je angsten mogen er natuurlijk wel zijn. Maar met vertrouwen kun je ze makkelijker tegemoet treden. Ik hoop dat je vertrouwen kunt vinden in de mensen om je heen die van je houden. Die zijn er ongetwijfeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Fleur en jopie, wat kunnen jullie (me) opluchten na eerst adembenemend te zijn..... Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 (bewerkt) Fijn koh. Je bent een lieverd. Fleurtje ook. Gewoon mooie mensen die gewoon dome dingen doen sons en gewoon de meest simpele dimgen niet kúnnen ... net als echte mensen. Denk ik. Hoop ik.. Ik voel me rot. T ot m orgen. Hoop ik 6 oktober 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 55 minuten geleden zei Lars: Ik ga nog maar even naar de huiskamer wat drinken Fijn he, Lars, dat je dit nu kunt zeggen hier zónder dat het halve (of hele) forum op tilt slaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Nee jopie, zo voel je je niet.. daar kun je vast een mooier woord voor vinden. Opstandigheid kan zo veel bederven. Diepe teug IN en diepe zucht UIT.. Tot morgen. Graag..!! Mai en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 12 uur geleden zei jopie: koffie dan maar. Nog eentje dan maar. En pas een beetje op met de koffie, meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ja! Met koffie en een boterham met kaas. Nog zo'n flits Was je nu een minderaar, stopper met terugvallen (ofzo) geweest Had je wellicht een groot deel van het forum over je heen gekregen met Ben je nu aan het drinken joop? Ik bedoel maar... (niet belangrijk, maar kennelijk moest ik het even kwijt nog) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 En vertrouwen Koh Is waar ik op vaar Maar soms lijkt het ECHT weg En is altijd (ergens) daar Jij bent oke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Nog een ding: Als het nodig voelt jannigje ruimte is er ook voor jou he! lady jane en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 (bewerkt) Rondje ouwe knarren, tussen de herfst in En een dank-je-wel voor het universum en de maan En "jullie" Mooierds 5 oktober 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ik vind je lief Jopie lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 (bewerkt) Wil ik me net netjes afmelden, en nog effe de draad doorlezen, lees ik veel onrust. En apart, .... Over mijzelf van alles. Mensen, spreek mij persoonlijk aan zo je wilt , maar Ga niet discussiëren o v e r mij. dat is raar, vreemd,niet leuk. Ik wens ieder vooral een rustige nacht, slaap lekker allen. 5 oktober 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Droog welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Droog, de rust. Het is volle maan. Zo te merken aan de opvliegende ego's, tjonge jonge....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ik was juist blij dat de misverstanden over jou onderling opgelost werden Herstel, dat is niet roddelen over of tegen jou, maar duidelijk zijn in welke postings het mis ging. Blij met deze openheid in respect naar elkaar, zo worden misverstanden tenminste meteen opgehelderd. smart en Mai reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ik zie het niet als roddelen, l j. , maar ervaar het als " apart" . Ik lees t morgen wel na. Had graag direct naar mijzelf reactie gehad ipv " over " mij te lezen. Groetjes, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 maar t was juist niet voor jou. Lees nou maar eerst, en ook wat Lars schreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 De felle staat altijd te popelen om ut even wat, eten, aandacht, naar buiten zelfs daar istie nog op zoek naar iets, buiten zichzelf Geconditioneerd, en vechtend tegen een naderende dood Daarnaast de sloege, onze zen-master Die hoef je als ex-zwerver uit Roemenië niets te leren Daar mogen wij (geconditioneerden) iedere dag van leren Hij is dankbaar en vrij, ook al loopt ie aan een touwtje De dood is voor hem niets meer dan de zin van het leven Toch zie ik ze beiden nog huppelen De een mss verwachtingsvol, de ander uit een ik ben gevoel Nix is goed of slecht in die twee (behalve wat ik er van denk te vinden) Yin &Yang smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 (bewerkt) De maan is vol de maan is mooi Hij schudt en rammelt aan de poorten Wat niet meer dient kan weg Wat blijft wordt behouden tot in de dood van het leven Niets is goed, niets is slecht Er valt te kiezen, en ook weer niet Het maakt me blij, tevens melancholiek Het maakt me sterk, verwachtingsvol en of droef en uitzichtsloos Maar hij is er altijd Net als ik Ik ben als de maan, als de honden Geconditioneerd en los geschud En altijd op pad, al heeft het leven mij niet het "makkelijkste" gegeven Naar draagkracht zal het zijn, al vind ik dat een twijfelachtige eer Het een kan niet zonder het ander Yin&Yang 5 oktober 2017 bewerkt door Mai smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Je blijft me verbazen Spirit En das een compliment Gezien in dit licht van de maan Je flikt ut em toch maar mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden