Spring naar bijdragen

Woensdag, 4 oktober 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Het IS een achtbaan indedaad.en ik " doe"  zeker, maar gebruik vaak veel woorden , I know. Dat bezinken ... Doe ik al te veel. Malen, malen. Maar ik snap t. Effe meer rust in de tent creeren. Ook hier.  Ik ben domweg bere onzeker op t moment. En dan klets ik teveel.onzeker ook vanwege ziekenhuisdingen.morgen weer opdraven. Angstig daarover.  Daarom actie, rustiger aan hier en vanavond extra meeting. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei fleurtje:

@Herstel, van mij moet je niets. Ikzelf vind t nogal betuttelend die suggesties.

 

 

 

 

Minstens even betuttelend fleur. Je leest iets wat nergens staat. 

En...om even "direct" te zijn: je lijkt de afgelopen weken meer op een kruistocht te zijn dan iets anders. 

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei jopie:

Minstens even betuttelend fleur. Je leest iets wat nergens staat. 

En...om even "direct" te zijn: je lijkt de afgelopen weken meer op een kruistocht te zijn dan iets anders. 

:heart:

Je mag denken wat je wil jopie. T is niet perse de waarheid.

As you know

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grijns. Klopt hoor fleurtje. Los daarvan Is t niet eens belangrijk wat de "waarheid" Is.  

Meende al een tijdje veel "ergernis"  over schrijfsels hier in je postings te lezen. Klopt dat? 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag fleurtje.
Misschien taalverschil?
Suggesties zijn suggesties. Ze stellen iets voor. Niet betuttelend.
'Je moet (niet) zus of zo'... en dingen ongevraagd uit handen nemen,  dát is betuttelend.
(lieve groetjes van spuit elf, die net even een, qua tijd, uit de hand gelopen dutje heeft gedaan...-_-)

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes spirit. Ik alleen boven. En sinds vanochtend passend. Geen boze aap meer als ik lach, niet meer moe van het hangen van alle losse lip en vel, geen lijm en siliconenkit meer nodig.  Blij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even kort: alles godzijdank goed met vriendin. Allerlei misverstanden, niet bereikbaar wegens mobiel die niet opgeladen kon, zij elders wegens bepaalde omstandigheden. Etc etc. ( geen details wegens privacy hier)  We hebben uitgebreid gepraat. Zij was zeer edelmoedig, wat ik eigenlijk helemaal niet verdiend heb. Ik heb uiteraard mijn diepste excuses aangeboden. We gaan vanavond samen naar die meeting. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel, dat vind ik wel. ik heb vroegtijdige conclusies getrokken en dus geoordeeld. Maar ik ben enorm blij en opgelucht . Bijzonder gesprek gehad en bijzonder dat we zo direct samen in mijn autootje naar een meeting gaan. Da's mooi. En nu inderdaad.. Chill. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer thuis van de koffie. Gaat goed met mij. Ik kan me niet heugen dat het al zo lang goed met me gaat. Heel lang geleden dat ik zo vaak buiten de deur ben geweest. Vroeger kon ik alleen de deur uit nadat ik had gedronken, nu doe ik het nuchter. 

Ik wens iedereen een fijne avond,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'n Avond

 

Zo. Te voet, te bus,-voet, voet, trein en te voet (een auwe, but hee)

Nieuw paspoort ein-de-lijk aangevraagd, volgende week ophalen

Dus nu even lekker in niemandsland en van niemand

Zeker van geen staat (al weet ik beter)

Dat "papieren ding" is niet eens van mij

Mooi ouwbollig boekje, met in de oude een gat door de kop van mijn zoon

Allen in het bezit van de staat der neder-landen

 

Alaaf!

( Ben ik ook es op "tijd")

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog af. Was een fijne meeting, en bijzonder ( zeker nu) dit samen te doen. Nu nog warme melk met honing en dan mijn mandje in. Morgen vroeg naar t ziekenhuis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe

 

Er is in deze stad een oude (joodse) begraafplaats

Een prachtige stille en serene plek, grafstenen schots en scheef en meest met onleesbaar, door de tijd aangetast grafschrift

Een plek waar ik zo'n 30 jaar terug graag kwam, juist daarom.

Een zijn in een stilstaande tijd.

Eind van deze maand is er een "bijeenkomst" juist daar, met oa  de dichter Jean-Pierre Rawie

 

Genaamd "Dichter bij de dood"

 

Ik wil je nogmaals danken voor het leren (her)kennen

En het delen van zijn verzen

:heart:

 

 

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk hoor, pas maar op met je plaatjes sheila

(Ut is hier nog net geen gezichten-boek...)

 

Vroegah, deelden we hier wel eens liedjes

Filmpjes daarvan, of teksten..

 

Juist omdat dat zei wat wij bedoelden

Dat werd uit den boze verklaard, en een apart draadje voor aangelegd

 

vgvt

(vriendelijke groet vrouwtje theelepel) 

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droog naar bed na een fijne NA bijeenkomst. Morgen kom er een fella op bezoek, gaan we stadten en sluiten we de dag samen af met een AA bijeenkomst waar ik nog niet eerder was. Ik heb ze dan bijna allemaal gehad in een straal van zestig kilometer, geloof ik....

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...