Spring naar bijdragen

Maandag, 2 oktober 2017


jowan

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Kohtje:

Het is mij ook opgevallen dat er een soort achterdocht heerst naar Snorri. Het waarom daarvan ontgaat me.

 

Het komt niet vaak voor dat iemand t forum al jaren volgt maar zich pas meldt na een aantal jaren droog staan. Dan mis je die eerste binding een beetje. Daarnaast verwacht ik ook niet de zelfzekerheid van een nieuweling en vind dat moeilijker te plaatsen. 

Snorri zijn eerste bericht was een reactie op iets dat op dat moment tussen ons gaande was. Ik vond t interessante binnenkomer.

Nu ik ga er gewoon vanuit dat hij direct is, net zoals ik.

 

 

 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei fleurtje:

Soit, een vogel is geen kat. En een kus, geen lap.

Een trein rijdt in twee richtingen. 

Komaan Bor, Ajna, Mai en....doemme er was nog iemand toch...jullie kunnen t! 

 

...en een ekster is geen duif ( wat jij @Jannigje;)

Suikertje is n recente gestopte

 

en jij en Kohtje zijn de vorige generatie gestopten alweer. Ouououououd! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik meld me droog af na een indrukwekkende aa meeting. Na mijn beker warme melk met honing zo direct mijn mandje helder in. En morgenochtend een nieuwe haakclub bezoeken. Eerder ging ik naar een haakavond in het buurthuis dichtbij. Maar op zich was de avond minder prettig, ( hondje toch best lang alleen in een nog onrustige,instabiele situatie qua onderburen en mijn energie minder als ik teveel avonden weg ben) en daarbij kwam dat vanaf 21 uur driekwart met wijn en sherry voor hun neus zit. Vind ik nu niet fijn. Dus ietsje verder weg deze club weer eens bezoeken. Waarom zou ik het mezelf moeilijk maken als dat niet hoeft? 

Iedereen een fijne avond en weltrusten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kalm dagje op het forum.

Haken, wat leuk Herstel! Ik ga morgen wol kopen voor een trui!
De trui heb ik al, een creme-kleurige, en ben daar erg mee in mijn nopjes... ga hem namaken! wil er nog een in het lichtblauw en
als het lekker gaat wil ik ook een donkerrode enne enne enne... naast de warme kachel, beentjes omhoog!

Artax, fijn je weer te zien hier. Op naar dag 3 dus, super!

Ik wil "Arjan" nog even bekijken (van zondag naar maandag ;) )
Thee en slapen. Dus alvast welterusten mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal.

Eerste werkdag zit er weer op. Gelukkig even niet al te laat. Mooi loopje richting zwembad bedacht voor morgenochtend dat goed kan net voor middagdut en de dienst daarna. 

Het bed Is schoon, de voorraadkast, gas- en watertank vol, de vuilwatertank leeg. De komende dagen rustig starten en ritme zoeken. Ik zit hier lekker bij mijn petroleumlampje (ja heb ook 12v lampjes maar die ruiken niet zo lekker), stapel oude "oppad-jes" voor me. Thee.

Beetje eenzamig nog. Beetje "er ligt een hele winter voor me" nog. Maar dat Is alleen maar iets wat ik zelf maak, zelf groot maak. Feitelijk Is er niets anders dan hiervoor. Dat weet ik wel, voel ik nog niet. Komt wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...