Asterix Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 2 uur geleden zei Lika: Goedemorgen. hoor je al vrolijke parkietgeluiden Lars? Tellen paniekgeluiden ook? Dan hoor ik ze wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 (bewerkt) Ja onze Tassie. Mooi mens Von. dank voor het lekkere bakje. 25 september 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Mooi, bovenstaande berichtjes. Zo ga ik het ook voelen. jeempie, wat hebben hondje en ik geboft de afgelopen vakantieweek. Hier in het westen is het droog maar een stuk frisser en nevelig. Echt al herfstig. beetje klusjesdag houden, maar in kalm tempo en kleine stappen. En deze dag doen we gortdroog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Goedemorgen allen Ook blij met jullie Laatste bakkie, dan in de benen Gisteravond via buurman geprobeerd een "mannetje" te regelen voor de auto Waterpomp is stuk, hoor vandaag oftie er nog een klant bij wil hebben Lief mag iig vandaag met de bus  Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Nou nou, soort van herfst al. Maar ik heb nog geen zin om de schuifpui dicht te doen. Straks de eerste blaadjes aanharken... auto stofzuigen en zo meer... Goeiemorgen! Ja! Apart wel, die virtuele geborgenheid! Love it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Op de valreep van de ochtend, goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 13 minuten geleden zei jopie: Ook meteen distributieriem mee laten nemen? Grappig om dit uit een mond van een vrouw te horen. Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 19 minuten geleden zei Asterix: Grappig om dit uit een mond van een vrouw te horen.  Oei... wat een vooroordeel!  Er zijn best wat vrouwen met kennis van auto's hoor.... zo hoor ik het als een stabilisatorstang vervangen moet worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Nou, vertel eens, wat hoor je dan precies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Haha, een raar rammelend geluid bij het wiel waar de stang vervangen moet worden. Eerst een soort metaal achtig geklik af en toe dat steeds erger en meer rammelend wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Dat lijkt me eerder een defecte homokineet-koppeling te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Dan omschrijf ik het misschien verkeerd, maar het was de stabilisatorstang en ik heb het bij 3 verschillende auto's gehoord en ik had het goed volgens de garage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 stabilatorstangen - zijn die er ook voor je hoofd? Lijkt me geweldig - alles stabiel. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Haha! Ik denk dan toch meteen aan dit soort:  Lijkt me niet zo fijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 36 minuten geleden zei Sheila: Haha, een raar rammelend geluid bij het wiel waar de stang vervangen moet worden. Eerst een soort metaal achtig geklik af en toe dat steeds erger en meer rammelend wordt. Ik denk dan meer richting Auto-Track of Auto-Scout.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 13 minuten geleden zei Kohtje: Ik denk dan meer richting Auto-Track of Auto-Scout.. Gewoon een andere auto? Met mijn gevederde vrienden gaat het goed. Ga zo op fiets naar de dierenwinkel. Zand voor de bodem halen en kijken of ik ze wat lekkers kan kopen. Ik wil ze vanavond los laten. Volgend de vrouw gaan ze vanzelf weer in hun hok of er bovenop dat je ze kunt pakken. Voor de zekerheid toch maar een vangnetje kopen denk ik. Waar is Bor als je haar nodig bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Lars, ze gaan meestal zelf terug, omdat ze willen slapen en dan op stok willen. Ik zou niet aan een netje beginnen, dan worden ze misschien bang. Ook als ze los zitten in de nacht zal er niet veel gebeuren, ze slapen dan toch. Zijn het mannetjes of vrouwtjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Niet zo van he weggooien, Kohtje, eerst repareren. Hebben die citroentjes van jou wel stabilisatorstangen? Die hellen toch zo ontzettend over in een bocht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Leuk, @Lars. En misschien ook een speelgoedje kopen. Of een speeltuigje voor in d kooi. Altijd leuk zo'n boodschap. Heel veel tuincentra hebben ook een vaak grote dierenafdeling. Ik vind het vaak erg leuk daar rond te kijken. Tja, en dan zie ik iets leuks of lekkers voor mijn hondje. Ach, beetje verwennen! Gezellig he beestjes om je heen? Veel plezier.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 2 minuten geleden zei jowan: Niet zo van he weggooien, Kohtje, eerst repareren. Hebben die citroentjes van jou wel stabilisatorstangen? Die hellen toch zo ontzettend over in een bocht? Grappig @jowan. Ik heb een c1 tje. Noem ik ook altijd " mijn citroentje". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Een man en een vrouw. Ja ik wil ze niet bang maken natuurlijk maar ik slaap ook in de kamer en ik wil niet dat ze in de nacht op mij schijten of mij aan gaan vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ze hebben wel speelgoed Herstel. Maar kan eens kijken en misschien eens wat afwisselen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Teveel speelgoed leidt tot ADHD, Lars...en een verhoogde kans op verslavingsgevoeligheid. (Wat dat dan ook zijn moge. M.i. ben je verslaafd of niet, net zoiets als met zwanger zijn.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Dan moeten ze maar naar de aa. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Uit eigen wil, Lars, en met de echte wens te stoppen met gebruiken, dan zijn ze welkom, net als jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden