bolletje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Lieve heb je je bloed wel eens laten onderzoeken? En ben je met die klachten wel eens naar de h. arts geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Hoe lang ben je al gestopt Lieve ? En ik vind je helemaal geen zeur hoor, herken je gevoel heel erg goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Mijn bloed is niet zolang geleden getrokken en was allemaal ok. Goeie vraag.. hoe lang ben ik gestopt. Ik heb mij een paar x laten verleiden en dan toch enkele glazen gedronken, wat moet ik daarmee. Opnieuw beginnen tellen, negeren kun je ook niet hé? Dus eerlijk gezegd ben ik de juiste tel kwijt. Het is geen gevecht meer met het nuchter blijven, maar die waakzaamheid blijft altijd. Misschien ben ik gewoon ook moe van saai te zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Lieve heb je ook hobby's? Of werk? Wat doe je zoal de dag? Ben je veel alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Ik heb vooral werk.. doe belachelijk veel uren. Sta 's ochtends vroeg op en ben 's avonds laat thuis. Ik ben eigenlijk bijna nooit alleen thuis. Ik zou zo graag allerlei leuke dingen doen, veel sporten, liefdadigheidswerk, de tuin, mijn huis, maar er komt niets uit mijn handen momenteel. De werkweek worstel ik gewoon door, 's avonds moe en vroeg naar bed. En dan nog dat zelfmedelijden.. vermoeiend zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Ach Lieve, maar daar komt het waarschijnlijk ook door Veel te veel uren draaien, af en toe toch nog wat glaasjes wijn Geen wonder dat je moe bent En dan wil je daarnaast ook nog sporten, tuin en huis doen... Goh, wat herken ik dit allemaal goed Kan je niet wat minder uren maken, eerst tot rust komen en dan misschien eens voorzichtig gaan denken wat je daarnaast nog kan doe aan leuke dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 En jij vindt het dan nog gek dat je moe bent Lieve. Ik denk dat wat jij zelfmedelijden noemt eerder het aangeven van je lichaam is dat je eens rustig aan moet gaan doen. Mensen die alc. verslaafd zijn, zijn ook vaak verslaafd aan werken. Alles om maar niet stil te hoeven staan bij hun gevoelens. Je weet maar half, denk ik hoe zwaar het is om van een verslaving af te komen. Ga dadelijk eens een uurtje zitten, en kijk eens of je moe wordt en wilt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Mogguh Koffie al (bijna) op Alweer zon, lekker. Ik maak er weer een buiten-dag van Af en toe in de nacht eruit voor een plas Ik ben me er minder aan gaan storen, en slaap weer door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 probeer nu wel te luisteren naar mijn lichaam.. huh meen ik dit? eigenlijk ben ik mijn hele leven al mateloos. Inderdaad Bolletje ook met werken. Ik moet minder werken, mijn lat lager leggen, echt eens dingen doen waar ik energie uithaal. Maar het leven gaat gewoon door, mensen moeten nu eenmaal werken om een huis te betalen, te kunnen eten.. Nooit meer me kunnen verstoppen of pijn kunnen wegduwen. Altijd op zoek naar die knop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Goeiendag allemaal. ik ben weer thuis. Helaas nog flink beroerd , dus k ben superblij dat de lange rit erop zit. Ja, het was jammer van deze laatste drie dagen, maar goed, ik heb toch wel wat kunnen genieten van rust en mooi weer. Zo direct de laatste tassen uit de auto halen, een beetje lunchen en dan maar effentjes rusten met een boekje erbij. tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Goedemiddag, wat een heerlijke nazomerdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Zo, een beetje een soort conclusie over mn vakantieweek op mijn eigen draadje gezet. Leek me daar meer op zijn plek. Het was een prachtweek in prachtige omgeving en accomodatie, maar dit was te vroeg voor mij. Zie verder op mijn draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Welkom terug Herstel. Je hebt toch even rust gehad en weer wat geleerd. In ieder geval even weg van de buren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 en geluk gehad met het weer.. en niet toegegeven aan de verleidingen, knap hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Lieve je hebt ook wel een heel druk programma hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Hey Lars, ik weet het.. ik heb mijn weekenden gewoon nodig om bij te tanken. Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Op zich goed. Van de week naar psycholoog geweest en dat moest ik bezinken. Ze wil op 0 starten en opnieuw beginnen en tja.. Maar begrijp het wel ik heb nooit ergens iets af gemaakt. Alleen wel weer confronterend maar ben nu denk ik sterker dus er maar voor gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Wat is jouw andere keuze Lars? En belangrijker... wil je die andere keuze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Dan blijf ik in mijn wereldje mijn kringetje en mijn belevingen met regelmatig vluchten in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Precies en wil je dat dan? Kom, je bent sterker, dat weet je. Je kan dit nu aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Is inderdaad niet gemakkelijk om van 0 te beginnen en alles weer boven te halen. Aan de andere kant is het niet de eerste x dat je het verhaal volledig doet, dus zinvol is het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Heb het nooit helemaal volledig gedaan. Altijd flarden en stukjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 heb je een goed gevoel bij haar? Ik ben een hele lange tijd elke week naar mijn psycholoog geweest en had daar veel aan. Er zijn nog altijd zaken die ik haar niet heb gezegd en waarschijnlijk ook nooit tegen iemand zal zeggen omdat ik me daar vreselijk voor schaam. Maar het is goed om van 0 te beginnen en er zullen altijd flarden en stukjes door elkaar komen en volgen, maar dat is ok. Goed zo Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Ja ze was heel kordaat en daar moet ik even aan wennen. Maar ik denk dat het wel goed is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden