Spring naar bijdragen

Woensdag, 20 september 2017


jowan

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Lars:

Je bent er net en meteen weer een buurman die je gaatjes wel wil boren wat ben je ook een bofferd Spirit en heb jij nu paars haar? Hier ook zo eten honger als een geit. 

Als een geit? hmmm, moet een Nederlands gezegde zijn. Bij ons is het meestal een paard dat zoveel honger heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuses voor m'n lege bericht van vanmiddag.
Had een plaatje met een berichtje moeten worden, maar ik had net het plaatje in m'n berichtenvenster staan toen m'n broer belde.
Of ik, met spoed, op m'n schoonzus wilde passen. Hij moest op z'n  vrije dag toch naar een spoedklus voor z'n werk en
m'n schoonzus zou dan alleen thuis zijn. Zij heeft ruim anderhalf jaar geleden een hersenbloeding gehad, is daardoor
zwaar invalide en vanmorgen had ze een epileptisch insult gehad waardoor ze nu wat suf in bed lag.. Hij wilde haar dus geen moment
alleen laten.
Ik had dus dat plaatje en drukte na dat telefoontje op 'plaatsen' zonder verder te kijken hoe of wat...
Nu blijkt dus dat m'n plaatje plaatsen wéér niet gelukt is. Nou ja, dat kén ik onderhand. Maar ik zag nu net pas het (geen) resultaat.
Niks aan de hand dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in zeeland goede dag gehad. Toch effe de tourist uitgehangen bij een seizoensmarkt. Bij het diner een alcoholvrije wijn, speciaal aangeboden aan mij, maar die was niet te hachelen. De ober vond hem ook goor. Haha. Hoef ik niet te betalen en ik kreeg direct een " echte" aangeboden. Nou nee, plat watertje dus. Kreeg ik heel schattig een schaaltje nootjes en schaaltje bonbons mee voor in mijn huisje.zulke betrokken mensen hier.  Ik word hier enorm in de watten gelegd.

en op de markt bijzondere schoenen gescoord met uitneembaar voetbed en zeer geschikt voor als je wat minder loopt, en kleine prijs ipv vaak erg duur schoeisel. Kortom...... Dankbaar voor deze dag ...

zo nog ff hondje rondje en dan doen we nog een nachttheetje( met bonbonnetje:D)

moeder lijkt redelijk stabiel maar zorgelijk. Tja.morgen bel ik weer. 

Ieder een fijne avond nog, ik meld me vast af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei spirit:

 

Alles is besproken, de wereldproblemen, het leven, wat een inzichten had deze wijze vrouw.....  alleen gaat ze nu met paars haar naar buiten ;)

Daarna naar de noitia,.........

Daarna kreeg ik zomaar een mooie bos bloemen van de buurman :rose: .....  en bood meteen zijn diensten aan, gaatjes boren enzo :P

Uitgelegd hoe je de CV bij moest vullen en waar je op moet letten en lijken. 

Zo zie je maar weer! Nu honger als een paard! Hachee gehaald bij de slager en salade, ik denk dat ik dat zo maar eens op ga eten!

 

ik lees je graag, spirit. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Herstel:

Hier in zeeland goede dag gehad. Toch effe de tourist uitgehangen bij een seizoensmarkt. Bij het diner een alcoholvrije wijn, speciaal aangeboden aan mij, maar die was niet te hachelen. De ober vond hem ook goor. Haha. Hoef ik niet te betalen en ik kreeg direct een " echte" aangeboden. Nou nee, plat watertje dus. Kreeg ik heel schattig een schaaltje nootjes en schaaltje bonbons mee voor in mijn huisje.zulke betrokken mensen hier.  Ik word hier enorm in de watten gelegd.

en op de markt bijzondere schoenen gescoord met uitneembaar voetbed en zeer geschikt voor als je wat minder loopt, en kleine prijs ipv vaak erg duur schoeisel. Kortom...... Dankbaar voor deze dag ...

zo nog ff hondje rondje en dan doen we nog een nachttheetje( met bonbonnetje:D)

moeder lijkt redelijk stabiel maar zorgelijk. Tja.morgen bel ik weer. 

Ieder een fijne avond nog, ik meld me vast af. 

en ook. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alcoholvrije wijn..
In 2006 was 't, geloof ik. Ik ging wekelijks naar een Intact meeting en met de kerst hadden we een gezamenlijk etentje.
Daar hadden ze alcoholvrije wijn. Had ik nog nooit gehad en dacht daar een oplossing gevonden te hebben voor mijn 'gemis'..
Getver... nee. Gewoon druivensap vind ik lekkerder. Maar er gaat voor mij sindsdien niets boven 'magere cola'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen:musicnote:

Lars hoe bevalt het op de dagbesteding? Wat doe je daar zoal?

Sugartje neem  Odie mee naar bed. Die likt je wel in slaap. Houdt ze maar stevig vast.:lips:

Hier ook weer naar de dagbesteding dus feest in huize Bol.

Het is er wel gezellig maar doe nog niet heel veel. Beetje van alles uit proberen wat ik leuk ga vinden. Maar we doen ook wel spelletjes drinken lang koffie.

Meld me droog af. Morgen naar nieuwe psycholoog hoop dat het klikt met haar 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry @Kohtje, dat ik een grapje maakte over je lege bericht. Zo zie je maar hoe snel iemand ( ik dus ) iets invult. Jeempie, niet niks met je schoonzus, en wat fijn dat jij dat dan oppakt. 

@Lars, succes morgen .

en nee alcoholvrije wijn is nu wel een gepasseerd station. Maar het hotel had dat gedaan omdat ik van te voren had aangegeven niks met alcohol te willen/ kunnen. Dit was bedoeld als tegemoetkoming. Dus super gastvrij. En heel goed bedoeld. Dus nu verder plat water. Klaar en helder. :D ober vond het ook " niet te zuipen", :lol:

ik heb overigens vreseloos lekker gegeten van vandaag een buffet. En een ter plekke gemaakt biefstukje ( wat ik in geen jaren had gegeten) 

en nu echt mn mandje in. Slaap goed allemaal

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...