Yvonne Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Zojuist zei fleurtje: ZEEEEEEEGGG!!! Gij hebt iets met da woord he Klopt lieverd, ik hou wel van de herfst... Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, dus wen er maar vast aan, hahaha.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Zojuist zei Yvonne: Jullie ook een goedemorgen Tinto, Bol, Suikertje en Fleurtje.. *spreekt ni.meer tegen jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Jaa zeeeeeg...start een clubbie he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Ik ben aan de poets Maar ff binnen. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Zojuist zei fleurtje: Jaa zeeeeeg...start een clubbie he Nee hoor Fleur, ben een 'loner' geloof ik. En áls ik al een cluppie zou starten zou ik jou erbij willen hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Is reacher met vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Ik ga ook heel hard aan de slag vandaag.... vind ik zelf. Maar dan op het gebied van schriftjes ordenen en samenvoegen... Of zoiets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Zojuist zei Yvonne: Nee hoor Fleur, ben een 'loner' geloof ik. En áls ik al een cluppie zou starten zou ik jou erbij willen hebben... Oooohhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 geen idee Fleur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 REACHER, waar zit je lastig ding?? Allez, ik veeg mijn schop af voor nu Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Goedemorgen fleurtje, je bent weer helemaal wakker lees ik. Zojuist iemand aan de lijn gehad. Doet me goed iemand even te spreken. Gelukkig kan ik altijd bellen, maar ik doe dat nog niet altijd. Ik ga zo mijn huis een beetje opruimen, stofzuigen en dweilen. Ook wil ik straks met Odie stuk lopen. Zon schijnt hier en ze is gelukkig weer helemaal beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Klinkt helemaal goed Suiker, Nu jij nog een stukje lekkerder in je vel gaan zitten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Mogguuhh , droge afmelding van gisteren, en weer eens op het dagpact Dagpact: jowan Lars Muffin Mootjes tinto Kohtje Francoise MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 1 uur geleden zei Sheila: Valt mee hoor... stond in mijn agenda, ik heb vals gespeeld... Hou jij ons bij in je agenda? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Goedemorgen mensen. Beetje tevreden met mezelf. Lekker gevoel. Het zonnetje schijnt , zo maar even wandelen. Bolletje, ademhalingsoefeningen inderdaad. Dat helpt. Kan altijd overal. Suikertje, ik ga hier vandaag ook allerlei huishoudelijks ondernemen. Zijn we gezellig samen bezig. fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Nou zal ik je een sterk verhaaltje vertellen Shei? Hier niet ver vandaan fokken ze friezen en rijden ook. Die dieren vind ik prachtig maar ze zijn zooooo groot. Nou was ik daar een keer in de stal kwam er inene een vent met zo'n grote jongen aan stieren. Ik schrok me rot en zette het op een lopen en de eerste box die vrij was daar kroop ik in. M'n hart ging iets van 500 slagen per minuut. Was dat de box waar die grote jongen altijd stond Tja ik zal maar niet vertellen wat er toen gebeurde maar dat was niet zo leuk. Die vent had plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 (bewerkt) Mogguh allen. beetje laat, maar was na nachtelijke herrie vanochtend na zessen toch nog ff in slaap gevallen. Nu eerst wandelen met hondje en dan mn koffertje verder inpakken en wat laatste klusjes. van mijn huisarts lerrde ik andere tips dan het bekende zakje bij hyperventilatie of hoge ademhaling: een liedje zingen jezelf hardop iets voorlezen. werkt beiden veel beter. Wie weet een tip, @Suikertje? Zo, nu actie. En @Larsveelplezier met de kleinkinders. Geniet ervan. 17 september 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Oh, de hypno's...(?) Dacht al, wat een werk. 'k Heb niets met paarden. Hoewel ik ze, als ik met de hondjes langs paarden kom en ze nieuwsgierig komen kijken, wel altijd over de neus aai, die paarden dan. Wat zijn ze groot, van dichtbij. Vond onze 'vroegere' hond ook. Die was hevig geobsedeerd door paardehoefgeluiden op tv, ging ie altijd voor zitten. Kwamen we op de Holterberg een keer paarden in het echt tegen. Eerst hevig geïnteresseerd, kwispel, kwispel... tot ze erg dichtbij kwamen. Toen ging de staart tussen de pootjes en de hele hond tussen mijn benen... (slik... groooooot) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Die kleine dikke pony's ben ik trouwens wel echt een beetje bang voor.. als tienjarig jongetje ooit gebeten door zo'n kleine.. maand lang met een blauwe gebitsafdruk op m'n borst rondgelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Goedemorgen, het gevoel van te hoog ademen en daardoor benauwd voelen ken ik ook maar al te goed. Inderdaad een buikademhaling toepassen en soms helpt neuriën ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Bij mensen dan? Als dat óók zo is heb je van mij niets te vrezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Buikademhaling werkt echt. Ik dacht in het begin: hoe kun je nou met je buik ademhalen, je longen zitten toch hoger? kwestie van oefenen en ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Wel lang, maar niet erg 'berig'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden