Spring naar bijdragen

Zondag, 17 september 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen fleurtje, je bent weer helemaal wakker lees ik.

Zojuist iemand aan de lijn gehad. Doet me goed iemand even te spreken. Gelukkig kan ik altijd bellen, maar ik doe dat nog niet altijd. Ik ga zo mijn huis een beetje opruimen, stofzuigen en dweilen. Ook wil ik straks met Odie stuk lopen. Zon schijnt hier en ze is gelukkig weer helemaal beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen. Beetje tevreden met mezelf. Lekker gevoel. Het zonnetje schijnt , zo maar even wandelen.

Bolletje, ademhalingsoefeningen inderdaad. Dat helpt. Kan altijd overal.

Suikertje, ik ga hier vandaag ook allerlei huishoudelijks ondernemen. Zijn we gezellig samen bezig.

fijne dag allemaal!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zal ik je een sterk verhaaltje vertellen Shei? Hier niet ver vandaan fokken ze friezen en rijden ook. Die dieren vind ik prachtig maar ze zijn zooooo groot. Nou was ik daar een keer in de stal kwam er inene een vent met zo'n grote jongen aan stieren. Ik schrok me rot en zette het op een lopen en de eerste box die vrij  was daar kroop ik in. M'n hart ging iets van 500;) slagen per minuut. Was dat de box waar die grote jongen altijd stond:wacko: Tja ik zal maar niet vertellen wat er toen gebeurde maar dat was niet zo leuk. Die vent had plezier.:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allen.

beetje laat, maar was na nachtelijke herrie vanochtend na zessen toch nog ff in slaap gevallen. Nu eerst wandelen met hondje en dan mn koffertje verder inpakken en wat laatste klusjes.

van mijn huisarts lerrde ik andere tips dan het bekende zakje bij hyperventilatie of hoge ademhaling:

een liedje zingen

jezelf hardop iets voorlezen.

werkt beiden veel beter. Wie weet een tip, @Suikertje

Zo, nu actie. 

En @Larsveelplezier met de kleinkinders. Geniet ervan. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, de hypno's...(?)
Dacht al, wat een werk.

'k Heb niets met paarden. Hoewel ik ze, als ik met de hondjes langs paarden kom en ze nieuwsgierig komen kijken, wel altijd over de neus aai, die paarden dan.
Wat zijn ze groot, van dichtbij. Vond onze 'vroegere' hond ook. Die was hevig geobsedeerd door paardehoefgeluiden op tv, ging ie altijd voor zitten.
Kwamen we op de Holterberg een keer paarden in het echt tegen. Eerst hevig geïnteresseerd, kwispel, kwispel... tot ze erg dichtbij kwamen. Toen ging
de staart tussen de pootjes en de hele hond tussen mijn benen...     (slik... groooooot)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...