jowan Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Goedemorgen ga maar even niet op dagpact. Niet motiverend voor anderen als ik me er niet aan hou. Al ga ik wel vandaag mijn best doen en ik hoop dat ik me vanavond wel droog af kan melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Goedemorgen jowan en Lars. Weer veel te vroeg wakker. Ik ga te vroeg slapen en dus mijn eigen schuld. Ga komende dagen bezig om weer in goede ritme te komen. Lars, denk dat je juist vandaag op het dagpact moet komen. Hou geen achterdeurtje open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Nee ben niet onder invloed nu. Nee heb geen hulp nu. Ga wel op dagpact Dagpact: jowan Lars Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Als ik het er hier over heb zeggen ze niet meer doen ja dat helpt echt. Ga straks wel kijken wie er is en praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 7 minuten geleden zei Lars: Dagpact: jowan Lars tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Citaat van de dag: EEN VANDAAG IS TWEE MORGENS WAARD. .......Benjamin Franklin...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Ik wil niet drinken zo goed? En die hulp ik ga straks wel zoeken misschien ligt die wel op straat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 2 minuten geleden zei Harp: Ik bedoel het goed, Lars. Maar laat maar dan. Sorry ik weet het maar weet het zelf even niet meer. In ieder geval niet drinken en volgende week naar de psycholoog vragen of zij kan helpen en zo niet dan moet ik verder kijken voor hulp ik kom er alleen niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Goedemorgen frummers. Koffie... Lars, je zou morgen toch naar je dochter en kleinkinderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Ja Yvonne daar zou ik heen maar weet het nu niet. Dank je Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Dat is toch zondag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Goedemorgen, regen - regen en regen hier niet normaal.... Maar goed, lekker weekend, heerlijk. Lars je bent een aandachtvrager..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 2 minuten geleden zei toine: Goedemorgen, regen - regen en regen hier niet normaal.... Maar goed, lekker weekend, heerlijk. Lars je bent een aandachtvrager..... Ja wie weet is dat het. Ik zal jullie met rust laten fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Goedemorgen Toine. Hier droog , droog, droog.. Maar volgens buienradar zou het hier moeten regenen en dat blijft tot 2 uur... We gaan het meemaken dus, of niet natuurlijk. Maar inderdaad lekker... weekend!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Flauw hoor Lars. Maar goed. Ik zou nog maar eens goed achter mijn oor krabben als ik jou was. Iedere keer weer tegen het weekend aanhikken... Dit keer zou je lekker op bezoek gaan en dan dit?????? Kies eieren voor je geld man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 (bewerkt) 24 minuten geleden zei toine: Lars je bent een aandachtvrager..... Meen je dat serieus Toine? Goeie morgen mensen, Vannacht weer eens flink gezopen achter de bar, in het café van mevr. Buch. Kon daardoor de geldla niet meer vinden Von. Volwassen kinderen hé Ja Joop ik maak me daar nu al heel druk over raar hé? Denk wel eens, 't is nog een jaar. Dan kan ik al dood zijn maar dat helpt niets. Je veranderd veel na een herseninfarct. Sommige dingen zijn erger geworden zoals me zorgen maken. Heeft ook te maken met mijn onzekerheid. Citaat 16 september 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Dagpact: jowan Lars Tinto Spirit Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Goedemorgen! Lars, ik ga me er niet over uitspreken. Engeltjes genoeg hier. Ik vond gisteren wel heel verwarrend en voelde me wat dom en opzij geschoven toen de 'hulpdiensten' plots de deur inbeukten. Maar dat gaat over mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Lars, ben je je ballen kwijt? Balllleeeuuuuuuuuh!! Ik heb die niet en toch zijn ze er wel. De grootte van een meloen. Tot ik een spin zie....dan zijn t rozijnen. Ik ga naar de markt Laters Berlioz2015 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Ohw t was maar een moment sheila. T is geen verwijt aan hen die helpen wilden. Jij bent een mooi en vooral aardig iemand @Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Ik voel dat t complimentendag is Vonneke Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Dagpact: jowan Lars Tinto Spirit Mootje Muffin Een goede morgen gewenst, vooral aan @Lars. Vandaag gewoon even niet Lars, en morgen zien we wel. Vandaag is de toekomst van gisteren en die ziet er meestal beter uit dan verwacht, niet dan? Ik wens jou een nuchtere dag toe en veel plezier morgen met je kinderen / kleinkinderen. Ik zonet de jongste kleinzoon gaan ophalen, seffes mee naar voetbal. Mijn oudtse dochter heeft twee zonen die voetballen en haar man moet werken vandaag en vermits zij zich niet in tweeën kan snijden ga ik maar met de jongste mee. Gelukkig schijnt de zon, ook al is het maar 6 graden brrrrrr. Morgenvroeg terug naar Panama, klein temperatuurverschilletje .... (ook scrabble woordje met veel punten). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 5 minuten geleden zei Sheila: Wat heb je toch een mooie manier van dingen omschrijven Muffin! Dank daarvoor, alweer een glimlach op mijn gezicht. Gaat lekker! you are very welcome .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 6 minuten geleden zei jopie: Goedemorgen allemaal. Lange nacht voor mijn doen. En nu tikken van de regen op mijn dakje. Heb de deur Nog niet eens opengedaan maar al wel koffie, banaan en boterham gehad. Ik hoor een trein en daardoor realiseer ik me waar ik ben. Binnen Is gewoon thuis, waar thuis Is is altijd anders en bijna onbelangrijk. Een fijne dag allen, met of zonder alcohol, net wat je zelf wilt. Een fijne dag allen, met of zonder alcohol, net wat je zelf wilt. => Dit kan ik volledig bijtreden, iedereen doet wat hij wil en de ene dag is de andere niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden