Spring naar bijdragen

Zaterdag, 16 september 2017


jowan

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Harp:

Ik bedoel het goed, Lars. Maar laat maar dan. 

Sorry ik weet het maar weet het zelf even niet meer. In ieder geval niet drinken en volgende week naar de psycholoog vragen of zij kan helpen en zo niet dan moet ik verder kijken voor hulp ik kom er alleen niet uit 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei toine:

Lars je bent een aandachtvrager.....

Meen je dat serieus Toine?

Goeie morgen mensen,

Vannacht weer eens flink gezopen achter de bar, in het café van mevr. Buch. Kon daardoor de geldla niet meer vinden:blink:

Von. Volwassen kinderen hé:D

Ja Joop ik maak me daar nu al heel druk over raar hé? Denk wel eens, 't is nog een jaar. Dan kan ik al dood zijn maar dat helpt niets. Je veranderd veel na een herseninfarct.:( Sommige dingen zijn erger geworden zoals me zorgen maken. Heeft ook te maken met mijn onzekerheid.

Citaat

 

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

jowan

Lars 

Tinto 

Spirit 

Mootje

Muffin

Een goede morgen gewenst, vooral aan @Lars. Vandaag gewoon even niet Lars, en morgen zien we wel. Vandaag is de toekomst van gisteren en die ziet er meestal beter uit dan verwacht, niet dan? Ik wens jou een nuchtere dag toe en veel plezier morgen met je kinderen / kleinkinderen.

Ik zonet de jongste kleinzoon gaan ophalen, seffes mee naar voetbal. Mijn oudtse dochter heeft twee zonen die voetballen en haar man moet werken vandaag en vermits zij zich niet in tweeën kan snijden ga ik maar met de jongste mee. Gelukkig schijnt de zon, ook al is het maar 6 graden brrrrrr.

Morgenvroeg terug naar Panama, klein temperatuurverschilletje .... (ook scrabble woordje met veel punten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei jopie:

Goedemorgen allemaal. 

Lange nacht voor mijn doen. En nu tikken van de regen op mijn dakje.  Heb de deur Nog niet eens opengedaan maar al wel koffie, banaan en boterham gehad. Ik hoor een trein en daardoor realiseer ik me waar ik ben. Binnen Is gewoon thuis, waar thuis Is is altijd anders en bijna onbelangrijk.  

Een fijne dag allen, met of zonder alcohol, net wat je zelf wilt. 

Een fijne dag allen, met of zonder alcohol, net wat je zelf wilt. => Dit kan ik volledig bijtreden, iedereen doet wat hij wil en de ene dag is de andere niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...