Muffin1956 Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Hi all, wip snel even binnen, net terug uit Amsterdam. Gister avond het jaarlijks firmadineetje afgewerkt met bruiswater (Spa Rood ....). Is de eerste keer in jaren. Anyhow, nu snel even kinderen en kleinkinderen bezoeken. Hoor jullie morgen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Op het forum waait het ook, lees ik. Kan opluchten. Hier is "het weer" voorbij, ik loop zo aan voor een NA bijeenkomst, fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Spirit, als ik je zo lees heb je denk ik de juiste keuze gemaakt, hoe moeilijk het ook zal zijn. Ik wens je heel veel succes met alle beslommeringen van de verhuizing en uiteraard smakelijk eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 @Suikertje nee natuurlijk hoef je net verplicht te voelen nooit niet. Het is iets bij mij ik probeer belangstellend te zijn. Zal je verder geen vragen stellen. Vervelend dat je een conflict hebt en weer moet koken dan mis je ook weer sociale contacten neem ik aan. Hoop dat het snel opgelost is. Spirit eerst nu jezelf op de eerste plek zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 @Spirit, respect voor jou. Oei en zo herkenbaar. Verhuizen is knalhard werken, en dan bedoel ik niet het fysieke werken, maar rust in t koppie. Heel veel sterkte en vooral rust meis. Ik denk aan je. Ik weet hoe t was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 1 uur geleden zei spirit: Maakte mezelf wijs, dat bier geen kwaad kon, omdat ik er niet ziek van werd en ook niet dronken. Wat een domme denkfout! Bah! Je hebt deze domme denkfout anders wel heel helder gezien als fout. Petje af! Menig alcoholist ziet deze denkfout als de juiste denkwijze.. 1 uur geleden zei spirit: Tot aan mijn onderbroek nat geregend Als je de gulp maar dicht had dan. Sterkte met je verhuizing, wijfie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Dag mensen, ik meld mij vast af. Moe, niet fit, etc. " Drukte" benee, hondje en ik gaan te bed met warme melk. Beetje lezen en hopelijk wat slapen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Droog, slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 9 uur geleden zei Bor: Oh, dan nog van harte gefeliciteerd Sophie Dankje Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Was voetbal aan kijken maar feyenoord krijgt hem dik aan het het gat. Dan maar naar bed droog ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Fijne NA bijeenkomst gehad, onder andere over "oordelen over een ander" en "ego" Toen moest ik aan Lars zijn EGO denken: Eigen Geestelijke Ontwikkeling. Meld me droog af voor de dagpact, de rust. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Kohtje wilde EGO therapie ik heb ergo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Na een verwaaide dag.. nog even welterusten wensen hier. LJ bedankt voor het plaatsen van de link gisteren: ik heb laatst dus een zak vol van dat spul gekocht en nu ga ik bedenken wat ik allemaal kan. Slaap goed en lekker rustig... geen geklapper van ramen etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Hoi Baking soda met citroensap Dat bruist zo lekker! Veel gewandeld vandaag Kop in de wind, heerlijk Gestaag door, nu opslomen met thee Spirit, held! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 september 2017 Rapport Share Geplaatst 14 september 2017 10 uur geleden zei Lars: Kohtje wilde EGO therapie ik heb ergo Ikke niet, hoor. Jij kwam zelf met dat stukje over EGO-therapie. Ik geloof naar aanleiding van iets wat jowan zei.. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden