Mai Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 (bewerkt) Als ik dan plots voor je deur sta Spirit Herken je me niet... 9 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 (bewerkt) @liedje 9 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Ik hoor niks? Dezangert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 (bewerkt) Forbidden pleasures... Dealtijdweeruitdevalklauterende 9 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Droog, slaap lekker alvast. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 47 minuten geleden zei Sheila: Slaap lekker. She (or he) is sitting on a gigantic turd. Denietgeconstipieerde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Droog geen makkelijke dag. Welterusten allen smart en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 ik dacht eerder aan een opgerold slangenlijf Had smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Wat is een turd? AHA. Kom op Had, even een meer positieve reactie op die mooie spreuk van Sheila.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 (bewerkt) Ik vind die spreuk erg inspirerend; het bevestigd iets voor me Omdat er - ondanks alle shit - toch - als je doorzet goeie dingen gebeuren. Zo kom ik erachter dat mijn gedichtjes in de light vorm (geen drama, juist niet) meer mensen aanspreken. De kracht gaat zijn' s weegs. Ook al gaat het slechts om momentjes van herkenning. Meer is het niet. Mijn momentjes van geluk als het herkend wordt. Slaap goed allen (zo werkt dat dus gewoon) 9 september 2017 bewerkt door smart TOEVOEGING: ZO WERKT DAT DUS... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 september 2017 Rapport Share Geplaatst 10 september 2017 1 uur geleden zei Sheila: Als je goed kijkt, dan zie je een slang erboven en dus ook eronder. Vijf slangen, zelfs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden