Spring naar bijdragen

Zere spieren


Sieska

Aanbevolen berichten

Hebben jullie tips voor zere spieren en herkennen jullie het? Bij mij vooral kuiten en onderarmen......

Ik slik al extra magnesium.....

Door die zere spieren is het afbouwen ook steeds extra nadrukkelijk aanwezig, lastig afleiding zoeken.

Of gewoon paracetamol slikken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had er in het begin van de afbouw ook last van. Is nu wel over. 

Of paracetamol slikken helpt weet ik niet, maar veel kwaad kan het natuurlijk niet als je het gebruik binnen de perken houdt.

Ik gebruik wel al een tijdje magnesiumolie en het zou best eens zo kunnen zijn dat dat toch heilzaam is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
8 uur geleden zei GUUS:

Ik heb dat best erg, spierpijn kuiten, stroomstootjes door mijn kuiten, na 3 mnd stoppen van 5 weken gebruik  van oxzazepam 10 mg. fff ik voel met je mee guusje

Ik had het tijdens het afbouwen ook en nu soms ook nog wel, maar ik vond dat eigenlijk nog het minst erg qua bijwerking. Het hoort er echt bij, heel veel afbouwers worden stroomstootjes/spiercontracties gewaar. Volkomen ongevaarlijk, maar wel lastig natuurlijk. 

Sterkte, @GUUS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Wat benzo's onder andere doen is zorgen voor verliezen aan diverse vitaminen en mineralen en de aanmaak van melatonine afremmen. Je lichaam een handje helpen om allerlei neurotransmitters aan te maken zou kunnen schelen. Bepaalde vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren stimuleren die aanmaak, wat ook zou kunnen schelen in je klachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...