Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal! Ja, te vroeg voor de zondag.... Ik lag er vroeg in en dan krijg je dat. Ach, even een bakkie koffie en zo nog even slapen op de bank denk ik zo. Eerst even een startje maken hier. Geniet van de dag, maak er wat van. Ga zo door, of maak een nieuwe start. Laat het verleden waar het hoort en kijk vooruit enz. enz. Nog even een een dagstarter: 3 september 2017 bewerkt door Sheila
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Goedemorgen. Ook hier koffie slaap je alweer @Sheila Dagpact: Lars
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Ja heb goed geslapen. Balen dat het bij jou niet meer lukt
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Nee maar ook niet in een zaal. Het is gewoon een heel groot huis met ieder zijn eigen woon/slaap kamer. Dan heb je een gemeenschappelijke woonkamer en een keuken waar je ook in kunt eten. Het is niet zoals in Eindhoven daar was het toch ziekenhuisachtig hier is het veel huiselijker. Ontbijten in weekend doen we pas rond 9 uur
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Ja maar mag wel een broodje pakken
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Ze willen ook even aan kijken hoe laat iedereen wakker is in weekend. Thuiszorg komt vanmorgen weet niet hoe laat
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Geloof vanaf half 8 dat ze hier zijn maar ze moeten naar nog 2 andere dus weet niet hoe laat ik
jowan Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Je klinkt fijn, Lars. Lars reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Goedemorgen Suikertje goed geslapen?
Antoinnette Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Redelijk geslapen Lars. Ik lees hier soms wat berichten over mezelf. Ik schrijf gewoon hoe het met me gaat. Gaat zoals het is en het is helaas nu even niet anders. Gezond bezig Sheila, ik hou het bij gewoon koffie
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Blijven schrijven Suikertje en gewoon zoals je je voelt. Ander huis is helemaal van de baan?
Mootje Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Goedemorgen Dagpact: Lars jowan Mootje
bolletje Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Goeie morgen allemaal. Wat fijn Lars dat het prettig is. Vannacht goed geslapen. Ik ga meer m'n eigen gang en volg minder de raad op van mijn neuropsychiater. Heb het hem ook gezegd. Was hij het niet zo mee eens. Nou das dan zijn probleem. Na 1 1/2 jaar zijn advies en die van de ergotherapeut op te volgen heb ik slecht geslapen. Asterix reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Klopt Shei. Een tijd geleden zei mijn ergo dat als zij overdag rust ze 's nachts beter slaapt. Ik had toen heel sterk het gevoel dat ze probeerde kracht bij te zetten bij haar overtuiging maar dat ze loog.
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Wat een rare gast Bolletje. Doen waar je zelf beter van word je kent jezelf het beste. Hier thuiszorg geweest nu op naar het ontbijt
bolletje Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Shei Even een knuffie voor onze Fleurie. Even een lach toveren op haar gezicht en hopen dat ze zich vandaag beter voelt
Asterix Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Goeie zondag, deze zondag! Niemand heeft een reactie gegeven op mijn belastingaanslag van 500 pleuroos, houden jullie soms stiekem een fundraising? De arme. Lika en rapilos reageerden hierop 2
jowan Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Ter info:http://www.nu.nl/achterklap/4905380/russell-brand-gebruikt-stappenprogramma-aa-nog-in-dagelijks-leven.html Nog zo een....
toine Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Asterix zou eerst maar eens informatie aanvragen en niet zomaar een achterstallige belastingaanslag betalen... Stel zeepneuzen daar hoor Goedemorgen, prachtig weer buiten
Asterix Geplaatst 3 september 2017 Rapport Geplaatst 3 september 2017 Geen idee, Sheila, ik vind het helemaal verwarrend, enkele weken geleden moest ik al 300 euri terugbetalen over 2015, toen kreeg ik zomaar enkele honderden er bij over 2012 en nu weer een paar honderd er af, wat een geschuif zeg. Hadden ze dat niet eerder kunnen uitrekenen, denk ik dan, 5 jaar na dato zijn ze er uit..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden