Spring naar bijdragen

Zondag 3 september 2017


Gast

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal!

Ja, te vroeg voor de zondag.... Ik lag er vroeg in en dan krijg je dat. Ach, even een bakkie koffie en zo nog even slapen op de bank denk ik zo.

Eerst even een startje maken hier.

Geniet van de dag, maak er wat van. Ga zo door, of maak een nieuwe start. Laat het verleden waar het hoort en kijk vooruit enz. enz. 

Nog even een een dagstarter:

foto van Tiny Buddha.

bewerkt door Sheila
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi! Ach... zo heb ik wat aan mijn dag haha:lol: En de bank staat er de hele dag... ;)

Zo eerst maar even een sapje maken, de kiwi's moeten op. Jij gaat zo naar het ontbijt in de zaal? Of doe je dat in jouw kamer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee maar ook niet in een zaal. Het is gewoon een heel groot huis met ieder zijn eigen woon/slaap kamer. Dan heb je een gemeenschappelijke woonkamer en een keuken waar je ook in kunt eten. Het is niet zoals in Eindhoven daar was het toch ziekenhuisachtig hier is het veel huiselijker. Ontbijten in weekend doen we pas rond 9 uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Herstel Misschien krijg je juist wat energie van dit uitje... Het weer is in ieder geval heerlijk, misschien kan je even met haar naar buiten. Voor haar waarschijnlijk ook wel even lekker. Veel plezier en maak er wat van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...