Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal! Ja, te vroeg voor de zondag.... Ik lag er vroeg in en dan krijg je dat. Ach, even een bakkie koffie en zo nog even slapen op de bank denk ik zo. Eerst even een startje maken hier. Geniet van de dag, maak er wat van. Ga zo door, of maak een nieuwe start. Laat het verleden waar het hoort en kijk vooruit enz. enz. Nog even een een dagstarter: 3 september 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Goedemorgen. Ook hier koffie slaap je alweer @Sheila Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Goedemorgen! Nee @Lars Niet meer gelukt... er zit een eend hier weer hard te kwaken en iemand vond het nodig zijn hond te laten blaffen. Helaas dus. Heb je lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Ja heb goed geslapen. Balen dat het bij jou niet meer lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Mooi! Ach... zo heb ik wat aan mijn dag haha En de bank staat er de hele dag... Zo eerst maar even een sapje maken, de kiwi's moeten op. Jij gaat zo naar het ontbijt in de zaal? Of doe je dat in jouw kamer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Nee maar ook niet in een zaal. Het is gewoon een heel groot huis met ieder zijn eigen woon/slaap kamer. Dan heb je een gemeenschappelijke woonkamer en een keuken waar je ook in kunt eten. Het is niet zoals in Eindhoven daar was het toch ziekenhuisachtig hier is het veel huiselijker. Ontbijten in weekend doen we pas rond 9 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Aha, toch wel veel fijner dan. Pas om 9 uur... laat zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Ja maar mag wel een broodje pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Oh, gelukkig dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Ze willen ook even aan kijken hoe laat iedereen wakker is in weekend. Thuiszorg komt vanmorgen weet niet hoe laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Dat is wel logisch ja. Maar je weet toch wel hoe laat ze ongeveer komen? Wel handig dat je er bent en niet even wandelen bent ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Geloof vanaf half 8 dat ze hier zijn maar ze moeten naar nog 2 andere dus weet niet hoe laat ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Je klinkt fijn, Lars. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Dank je jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Goedemorgen Suikertje goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Zo, langzaam wordt iedereen wakker haha. Hier even een smoothie gemaakt... Dus al 2 kiwi's, een kwart komkommer, 1 appel, een halve citroen, wat gember en chiazaad op. Energie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Oef jij liever dan ik Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Nou, het was eigenlijk best lekker, niet erg vullend vrees ik maar ik heb in ieder geval veel vitamientjes binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Redelijk geslapen Lars. Ik lees hier soms wat berichten over mezelf. Ik schrijf gewoon hoe het met me gaat. Gaat zoals het is en het is helaas nu even niet anders. Gezond bezig Sheila, ik hou het bij gewoon koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Blijven schrijven Suikertje en gewoon zoals je je voelt. Ander huis is helemaal van de baan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Ja blijf hier lekker wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Als het je goed bevalt doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 @Herstel Misschien krijg je juist wat energie van dit uitje... Het weer is in ieder geval heerlijk, misschien kan je even met haar naar buiten. Voor haar waarschijnlijk ook wel even lekker. Veel plezier en maak er wat van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Goedemorgen Dagpact: Lars jowan Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden