Mai Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Bor! "Sit back and watch the movie for now" Wennen na de bouwvak? (ik roep ook maar wat) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 (bewerkt) Zo, net terug van rondje hondje. Gezellig honden en kattenbabbeltje met buurtgenoten en eerder vanavond even genoten van echte heerlijke ouderwetse jazzmuziek live in het winkelgebied van mijn woonplaats. Het was vooral terrasjeswerk, maar ik ben alleen voor d muziek even geweest. Oppeppertje dus. Helpt beter dan pijnstillers zullen we maar zeggen. 1 september 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 (bewerkt) Tsja, waarom klagen mensen Men is niet content met dat wat zich aandient wellicht Als het resultaat niet overeenkomt met de verwachting, en teleurstelling volgt? Laatste punt lijkt mij zeker een zelf onderzoek waard (En nog een rondje...) 1 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Verder zie ik hier best veel blije mensen En minder blije mensen Mensen za'k ma segguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 (bewerkt) Ach, vrouwe jeuzel is er weer Ze wil me duidelijk maken waar de schoen wringt Ik weet het ook niet Ik weet het alleen voor mezelf En zelfs daar, twijfel ik soms aan.. But hee! Die jeuzel deal ik wel weer mee (Lekker laten ratelen, het houdt vanzelf een keer op) 1 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Hi all, spring zomaar even binnen, best drukke dag gehad. Vanochtend vroege wandeling gemaakt. Kwam ik 2 vrienden tegen. De en al vriendelijker dan de andere. Dit is de minder vriendelijke .... Sita2, Linda053 en Mootje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 en dit de vriendelijke, rare beesten kom je hier tegen maar deze is best wel leuk, een beetje traag zoals ikzelf .... Mootje en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Wow! Cool!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 4 minuten geleden zei Muffin1956: Hi all, spring zomaar even binnen, best drukke dag gehad. Vanochtend vroege wandeling gemaakt. Kwam ik 2 vrienden tegen. De en al vriendelijker dan de andere. Dit is de minder vriendelijke .... Wow Cool! Ben ik benieuwd naar de meest vriendelijke.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Ah.... lief!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Iets te impulsief Welnee, enthousiast Mooi Muffin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Mooi om te zien @Muffin1956 Vergeten om mijzelf op dagpact te zetten toch meld ik me droog af Mai, smart, Sita2 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 @Larsik hoop dat je je snel thuis voelt in je huisje en de mensen om je heen. Droog, slaap lekker allemaal. Lars en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Was ook mezelf vergeten, maar meld mij ook drrog, maar nog niet af !! Wel zoveel mogelijk AA, als ik kan, elke dag, Heeft hier wel iets meer spiritueels als bij ons in België Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Groetjes allen. lars fijne eerste nacht in je vast wel mooie kamer. Ik snap sommige opmerkingen hier niet. Ben ik nou ....... of? Ik ga maffen. Of althans een poging wagen. Goedenacht alle forummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Dag muffin. Voor mij op de valreep. Knap. Elke dag aa. Ik moet mezelf ook bij de kladden pakken en doen. Twee x p w de aa groep. En geen gemiep dus. Dank je wel en nog fijne dag daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 (bewerkt) Voor alle duidelijkheid Vrouwe Jeuzel, dat ben ik Dat is mijn ego, mijn soms eeuwig rondjes-om-de-tafel-rennend-hoofd 1 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Nu met de ouwe knarren nog een rondje sjokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 7 minuten geleden zei Muffin1956: Wel zoveel mogelijk AA, als ik kan, elke dag, Heeft hier wel iets meer spiritueels als bij ons in België Dat zou het overal zo moeten zijn. Het AA en ook het NA programma's (naast nog wat xA progr's waar ik geen ervaring mee heb) zijn spirituele, niet religieuze programma's. Soms lijken ze wat op de Buddha en andere stromingen. Groepen zijn echter ook autonoom en dus komt het voor dat ze een eigen inkleuring aan de teksten geven. Dat is niet altijd even handig, want in deze bereisbare wereld wil je overal hetzelfde aantreffen in diepgang en kwaliteit. Vandaar ook het advies om meerdere groepen te bezoeken totdat je er een vindt die goed bij je past. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Droog te kooi, de rust. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Wij bevinden ons allen in een quantumsprong Van de 3de naar de 5de dimensie Daartussenin heb je 4de dimensie Een soort overgangsfase Zoals ik het ervaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 De rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Spirit,witten en schilderen doe je toch meestal in een nieuwe woning. Valt de buurt je wel mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Spirit Go girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Kijk nou! En ze zag dat het goed was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden