Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Vind het een irritant mens ben bijna van haar af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Maar Sheila, 't is dus puur een sprookje. 't Sprookje dat alcoholisten graag en tegen beter weten in met alle geweld willen blijven geloven. Dat van die drank dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Lars, je doet me denken aan Toon Hermans met z'n Sinterklaas.. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Ja dat klopt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Dat is inderdaad irritant Lars. Je kunt beter een psycholoog hebben die dát zegt wat je graag hoort en een beetje om de brei heendraait. Die zijn over het algemeen veel aardiger. Die kun je zelfs op je verjaardag uitnodigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Ik stop er voor nu weer even mee. Voor je 't weet ben je hier 'oudgediende'.... Lars en Mai reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Nee ik weet het wel alleen heb er moeite mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Ja klopt Sheila. Positief nieuw blijf straks therapie krijgen. Ben nog niet klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Ik ga een ijsje halen fijne middag verder Muffin1956 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Nog even reageren op @Bob geen idee ik hou het in de gaten. Ik ben dan wel even kortademig. Maar was vannacht extreem dus ik hoop dat het weer beter gaat komende nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Hier beetje moeilijk, seffes koffers pakken en morgen vroeg terug naar Panama, via Franfurt pfffff lange dag, vol van verleidingen langs alle kanten. En dan 10/09 terug deze richting uit voor een week, dan terug week Panama en nadien 2 weken Europa vanaf 25/09 tot 13/10. En nadien weten we het nog niet, voordeel is dat ik me in het buitenland meestal beter op mijn gemak voel, heb ik geen sociale druk en doe ik gewoon waar ik zin in heb (buiten werken natuurlijk ...) . Maar het op en neer reizen blijft een slopend gebeuren, ook omdat mijn vrouw voorlopig niet mee kan, en dit weegt natuurlijk op de relatie. Maar we proberen dit allemaal droog te ondergaan, dat maakt het iets minder zwaar en blijf je de dingen toch zien zoals ze zijn. Nu effen verder doen, meld me straks nog wel even Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gazel Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 7 uur geleden zei jopie: Heel bijzonder koh. Iedere dag weer. Je moet t alleen willen zien. Willen blijven zien. En dáár moet je soms wat voor doen (of laten) om niet weer wat eigenlijk mooi niet vanzelfaprekend Is te gaan zien als normaal, je recht, domweg verworvenheden of..... vanzelfsprekendheden. Dag haan. Ik ga rijden. Richting veerse meer. Ohhhh het Veerse meer....dat is ook zo mooi! Vast veel wind en Hollandse luchten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 19 minuten geleden zei Herstel: Net terug van de bbq. Was erg leuk. En geen enkel probleem qua alcohol. Bijna niemand dronk alcohol. Veel fris , en zelfs gezonde watertjes met fruit, en wat 0.0 biertjes. Een enkeling met wijn. Paarleuke mensen gesproken, enna twee uurtjes was het mooi voor mij. Goede ervaring. En erg leuk dat d voorzitter een tuinstoel voor mij had meegenomen. Kortom.... Fijne ervaring. Proficiat Herstel, en leuk dat je het leuk vond .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Ik lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Net nog eten gemaakt, zonder wijntje erbij, Kip op Muffins wijze. Nu nog wat administratie, koffer pakken en op tijd bedje in, morgen vroeg op pad ... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 3 minuten geleden zei Herstel: Muffin, alvast goede reis gewenst. Thanks, en we houden het contact, alleen met 7 uur tijdsverschil .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 21 minuten geleden zei Mai: Ik lees Deed t zeer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Thuis. Is okay. Ben bang voor de weegschaal... , maar ook dat laatste ijsje vanmiddag was heerlijk! @fleurtje, weet ook niet hoe dat planten-macramee-ding aan het lichtknopje zou moeten. Maar ik dacht misschien heb je hele grote schakelaars in België Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Een fijn weekend iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 1 uur geleden zei fleurtje: Deed t zeer? Enorm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Droog, fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 2 minuten geleden zei jopie: Gewoon weggooien dat ding dan! Doen! Ken het probleem, ben in 7 weken ook 7 kg bijgekomen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Moet je'm met tegenlicht zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Ik heb me maar eens op een andere weegschaal gewogen omdat ik dat ding niet meer vertrouwde.. Helaas. Muffin1956 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Jopie, nu ben jij even de bofkont van dit gezelschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden