Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 augustus..


Markuana

Aanbevolen berichten

Nou dat nog wel Shei. maar ik val nog al met de fiets. Als het goed is gaan we binnenkort kijken voor een scootmobiel. Wil er eigenlijk niet aan omdat ik nog te goed ben en gewoon beter op moet letten, maar de ergo zegt, gewoon zo'n ding nemen dan kun je nog altijd kijken. Ja en als je geen fiets hebt zou zo'n ding wel makkelijk zijn. Wil hem dan wel op laten voeren zodat die de 50 km. haalt hahahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Etty:

Ik ben geneigd om mijn schouders op te trekken bij stress. Dat veroorzaakt op den duur klachten.  je kunt kijken of er zoiets bij jou speelt, dat je spieren aanspant die je zou kunnen leren ontspannen op de momenten dat je stress ervaart.   Een mensendiecktherapeut bijv. kan je helpen om je daar bewust van te maken. 

En wat ik van de week dacht: toen ik dronk zat ik avonden op de bank. Mijn lichaam werd wel uitgeput door de drank, maar niet door activiteiten. Ik zit nu zelden nog een avond op de bank, ben veel meer bezig. Misschien wel te veel, gewoon omdat het kan door een altijd helder hoofd. Ik doe te weinig gewoon niks. In ieder geval niet zonder te denken, ik kan nog best even... (en zie, dan gaan die schouders omhoog). 

Idd ik ben veel actiever....soms ook meer rust pakken....Ik zoek nog naar balans...

Herinner me nu pas weer dat ik door haptonomie ooit geleerd hoe ik me bewust kan worden van spanning in mijn nek en het dus ook loskan laten...Ik moet er weer allert op worden! Herken ook wat je zegt van nek optrekken....

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Asterix.  Staat er morgen in de krant "Vrouw van 65 omgekomen tijdens een wegrace."

Den Haag.

Vannacht is tijdens een wegrace een vrouw omgekomen. Met een snelheid van 65 km. p. u. is de bijna maar nog net niet 66 jarige vrouw omdat zij met d'r bek op het stuur reed, over de kop geslagen".

Haar laatste woorden waren "Joehoe kanjers ik heb niet gedronken". Ze wordt morgen in besloten kringen gecremeerd.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei bolletje:

Den Haag.

Vannacht is tijdens een wegrace een vrouw omgekomen. Met een snelheid van 65 km. p. u. is de bijna maar nog net niet 66 jarige vrouw omdat zij met d'r bek op het stuur reed, over de kop geslagen".

Haar laatste woorden waren "Joehoe kanjers ik heb niet gedronken". Ze wordt morgen in besloten kringen gecremeerd.:P

:D :D :D

Ik zie t al zo voor me 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat denk ik zelf ook. Ik denk dat het weer een aanval van Syndroom van Tietze is, maar omdat sterk lijkt op hartklachten toch laten nazien op advies van de brijderarts. Ze belde me en vond het veel te lang duren. Dus verstandig zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars, sterkte en het is vast ook gewoon een beetje prettig al wat kennis te maken met medebewoners. Ik ben benieuwd. En een beetje spannend is het voor de anderen ook. Succes en ook gewoon lekker genieten van de lekkere hapjes.;)

@Suikertje, ik hoop dat de uitslagen meevallen. Laat je het nog weten?

@Markuana, waardeloos dat slechte slapen. Ik gooi ook van alles in de strijd zoals goedennachtthee en warme melk. Geen pillen!!! Misschien proberen! 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal.

@Lars: sterkte!!!! Te laat voor je om het nog te lezen, maat toch. Ik hoop voor je dat het goed ging. 

En toen @Sheila met :"Kindness begins with the understanding that we al struggle"  Dat is zoooo waar, ik vergeet het alleen nog wel eens! Weleens vaak eigenlijk :(. Mooi jouw plaatjes Sheila, een spreuk voor iedere dag :rose:

Ik las verder, Yvonne, Fleur, grinnik grinnik, Bol e.a. Nog meer grinniken :)  Dank jullie daarvoor.

Bij jou grinnik ik niet Herstel, Tietze, aauuww! Het houdt maar niet op voor je, bah. Sterkte!! :rose::rose: Ik vind het echt akelig voor je, al je klachten en pijnen. 

Daag

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herstel sterkte.

Zeer warrige doktersassistente aan de lijn gehad. Binnenkort echo van de onderbuik, Ik begrijp het allemaal niet zo, maar mijn ha is op vakantie. Dat er iets niet goed zit weet ik ook wel. Krijg ook medicatie voorgeschreven, weet niet welke, maar is ook tegen misselijkheid.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet makkelijk @Suikertje, maa wel goed dat er verder gekeken wordt.

@Lars, hoe was het?viel het mee? Misschien leuke kennismakingen?

ben net terug van ha. Inderdaad Tietze en niet zo zuinig ook. En ineens erg hoge bloeddruk. Hij vertelde dat dit alles inderdaad stressgerelateerd is. Ook advies me terug te trekken uit contact met de bijna buuv. ( niemand heeft haar nog gezien of gehoord) . En advies mezelf voorlopig helemaal op de eerste plaats te zetten en heel rustig aan te doen. Kleine programmapuntjes afwisselen met rust. 

Ik had net ook zus van buuv aan de lijn, die ken ik al veel langer. Zelfde verhaal. Dus wij zus en ik houden wel contact samen maar laten het van buuv  verder over aan politie of brijder. Wij kunnen ook niks . En staan allebei ook kwetsbaar vanwege ons eigen probleem en onze " Mankementjes"

@Bor, mijn verhaal staat vaak sores in. Dat doe ik echt niet omdat ik dat zo graag doe. Wel omdat dat alles te maken heeft met mijn leefsituatie en dus ook met herstel.ik zou ook veel liever andere dingen vertellen, maar ik maak al een poos een zeer heftige tijd mee. Zoals ook anderen hier. En dat heeft consequenties op alle gebied. Wilde ik toch even kwijt. Ik ben blij dat ik hier kan delen wat ik doormaak, waardoor ik vaak moet vechten voor het stoppen met alcohol. Ik ben blij dat ik hulp van artsen krijg, maar het is een beetje veel in deze levensfase. Ik probeer ook echt wel meer te melden dan alleen medisch centrum west aflevering 80, en ook mijn belangstelling naar anderen te hebben en houden. Moest me ff van het hart.

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...