Spring naar bijdragen

Terugval of niet?


Chelle

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei hoopvol:

Hey Ad @Cyclad58

die seroquel... is dat een benzo?

 

Nee Vicky, het is gelukkig geen benzo
Ik zou er anders zeker niet aan begonnen zijn. Seroquel (Quetiapine) is een antipsychoticum wat ik lichte doseringen (onder de 100 mg) off label vaak wordt voorgeschreven als slaapmedicijn. Ik slik de helft van de laagste dosering (12,5 mg) en dat helpt me al behoorlijk. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, Sint heeft mij niet meegenomen, wel leuke avond gehad,  zo te lezen niemand naar Spanje gelukkig, brave mensen! Ik kreeg mirtazapine voor slapen  15 mg als ik ze nodig heb dan halveer ik ze dus 7,5 mg en werkt goed, ik slaap gelijk in dat deed ik altijd goed,  maar sliep dus niet door, dit gaat nu beter en af en toe heb ik er eentje nodig,   maar zo gauw ik wakker ga worden gelijk weer stress gevoel kan dus niet in bed blijven,fff, maar ik heb nu heel veel last van vermoeide benen, soort erge spierpijn, allemaal schokken, trillen , heel soms ook mijn arm, iemand hier ook last van? of gehad?  Lieve allemaal lieve groetjes Guusje! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee in Vlissingen niet gevallen Bolletje, leuk he als je de honden zo ziet genieten, wij hebben onze hond die de naam Guus had half jaar geleden moeten laten inslapen , nog verdriet van , maar genoot ook zo van sneeuw,    ik heb tot 7 uur geslapen op 7 5 mg mirtazapine,  en jij?  Lieve groetjes Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi jongens,

gelukkig zijn we er allemaal nog. Ik val slecht in slaap helaas. Maar slaap daarna wel.

Morgen ben ik van de benzo af en hoef ik niet meer te slikken. Bizar idee. Dan ga ik zo stilletjes aan genezen hoop ik. Spannend. Gisteren voelde ik me echt goed, veel dingen gedaan voor mijn doen, maar vandaag ben ik wat minder. Jammer, maar ik noem het maar vrije zaterdag.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zóó! Wat een mijlpaal Hoe knap!  K.n.m!   Genezen dat was het doel!   Slapen  is een goeie heelmeester, ik zelf weet hoe wisselend dat kan zijn, net als dat de ene dag de andere niet is, maar door jullie  ben ik  er achter gekomen dat cold turkey stoppen en afbouwen grillig kan zijn en lang kan duren, jullie hebben  mij leren inzien en doen geloven dat het ooit goed komt, nu bijna 3 mnd later oxza. En nog ondervind ik de gevolgen ervan, maar er  zijn steeds betere dagen, maar hoe ik was voor dat ik  oxza kreeg voor chronische stress gejaagdheid, ben ik nog niet, maar  ik weet  dat het goed komt, net z.a bij jullie, ik heb moeten leren van jullie dat ik de goeie dagen niet moet vergeten, dat is mijn valkuil,  teleurstelling van ga ik wel weer mijzelf voelen?  Lieve allemaal goed weekend,  K.N.M.  vrije iets mindere Zaterdag, maar hoop op een goeie Zondag! Een feestdag ! Laatste benzo !  RESPECT  lieve groetjes Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Kannietmeer:

Lieve Guus, je bent een kanjer. Al drie maanden vrij en toch nog nare dagen en bibberitisch. Wie had ooit geweten toen we het middel kregen. Ik hoop dat we er snel vanaf zijn Guus. En inderdaad wil ik kijken hoe ik het ga vieren. Iets wil ik er wel voor doen. Gewoon om mijzelf te belonen.

Fantastisch, Liz! De beloning heb je zeker verdiend. Je bent echt de ultieme doorzetter. :rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei GUUS:

Zóó! Wat een mijlpaal Hoe knap!  K.n.m!   Genezen dat was het doel!   Slapen  is een goeie heelmeester, ik zelf weet hoe wisselend dat kan zijn, net als dat de ene dag de andere niet is, maar door jullie  ben ik  er achter gekomen dat cold turkey stoppen en afbouwen grillig kan zijn en lang kan duren, jullie hebben  mij leren inzien en doen geloven dat het ooit goed komt, nu bijna 3 mnd later oxza. En nog ondervind ik de gevolgen ervan, maar er  zijn steeds betere dagen, maar hoe ik was voor dat ik  oxza kreeg voor chronische stress gejaagdheid, ben ik nog niet, maar  ik weet  dat het goed komt, net z.a bij jullie, ik heb moeten leren van jullie dat ik de goeie dagen niet moet vergeten, dat is mijn valkuil,  teleurstelling van ga ik wel weer mijzelf voelen?  Lieve allemaal goed weekend,  K.N.M.  vrije iets mindere Zaterdag, maar hoop op een goeie Zondag! Een feestdag ! Laatste benzo !  RESPECT  lieve groetjes Guusje

Mooie woorden, Guusje. 

En het is precies zoals je zegt. Er zijn goede en mindere dagen. Op mindere dagen moet je vooral niet vergeten dat er goede dagen waren en dat die absoluut weer terugkomen. 

Fijne zondag gewenst en zet door! Je komt er wel! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen supertjes:lips:

Ik slaap beter nu het minder warm is Guus. En ja ik kan ook zo ontzettend genieten van m'n hondjes. Als ze hardlopen en ik zie die krulstaartjes met die dikke billetjes omhoog wippen. Het zijn voor mij m'n kinderen en ik houd er zielsveel van.

Lieverds kijken jullie uit vandaag?  Plaatjes Sneeuw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hieperdepiep! K..N.M  is Benzo vrij!  Wat een prestatie!  Ik hoop een hele goeie gezonde weg voor jou!  Klasse!           Wat een genot he de hondjes,  als hun genieten  geniet je zelf ook zo, wij hebben Franse bul gehad, Dorus,  nu hadden we een zwerfhond uit Spanje, woon dicht bij strand,  was een waterrot,  hij is 10 jaar geworden zo,n lieverd, maar wat een verdriet het gemis,  maar bij ons super mooie jaren gehad.   Lieve kanjer geniet heerlijk met ze in de sneeuw, en  op een benzo vrij leven lieve groetjes Guusje

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel jongens!! Ik slik vandaag niks meer!  Het is inderdaad feest :-). Ik hoop dat  ik snel echt ga opknappen. Vandaag beter dan gisteren, maar voel me toch weer niet echt best. De echte klap moet nog komen denk ik omdat de halfwaardetijd zo lang is.

Maar vooralsnog is mijn eerste mijlpaal bereikt:D

Plaatjes Feest
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaat het redelijk GUUS. De winter is niet mijn favoriete tijd maar nog een week en dan zit de langste nacht er weer op:D Gisteren wat verdriet gehad om het overlijden van mijn broer 2 mnd. geleden. Me maar gewoon laten gaan.

Verder ben ik bezig om veel meer buitenshuis te gaan doen want binnen zitten alleen en zonder contacten, maakt me heel depri.

Vraag me af hoe het met de rest van onze medestrijders gaat. Alles nog goed met iedereen.

Mocht je het moeilijk hebben kom dan a.u.b. hier hé? Gedeelde smart is.............. juist ja. Deze dagen kunnen moeilijk zijn.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei bolletje:

Hier gaat het redelijk GUUS. De winter is niet mijn favoriete tijd maar nog een week en dan zit de langste nacht er weer op:D Gisteren wat verdriet gehad om het overlijden van mijn broer 2 mnd. geleden. Me maar gewoon laten gaan.

Verder ben ik bezig om veel meer buitenshuis te gaan doen want binnen zitten alleen en zonder contacten, maakt me heel depri.

Vraag me af hoe het met de rest van onze medestrijders gaat. Alles nog goed met iedereen.

Mocht je het moeilijk hebben kom dan a.u.b. hier hé? Gedeelde smart is.............. juist ja. Deze dagen kunnen moeilijk zijn.

Ha @bolletje
Na 3,5 week Lorazepamvrij te zijn kan ik zeggen dat het best behoorlijk gaat. 
Ik heb nog slechts minimale klachten zoals wat spiertrekkingen soms in de benen en soms een iets mindere nacht. Toch zie ik de stijgende lijn. Het hoofd is helderder, emoties komen gemakkelijker vrij en ik voel me vrolijker en positiever. Het is zeker niet elke dag prima, maar de goede dagen worden talrijker. 

Het zal best nog even duren voordat ik kan zeggen dat ik er "weer helemaal ben", maar feit lijkt wel dat de genezing toch echt pas begint als met de benzo's is gestopt. 
Laat dat een bemoediging zijn voor iedereen die nog een stuk(je) moet afbouwen: het is de moeite waard! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo bolletje, precies wat jij aangeeft, ik was ook gauw van blijf binnen, maar ook te moe om iets te ondernemen met die slappe tril benen, armen , maar toch is weggaan beter dan thuis zitten je voelt alles dubbel , vanmorgen koffie bij vriendin gedronken, en vanmiddag met dochter en kleindochter naar een Kerstmarkt, dat verzet toch je zinnen, na goeie dagen weer 2 mindere gehad, maar ik weet dat  moet echt tijd hebben, maar eerlijk ? Dat blijf ik moeilijk vinden tijd, steeds nog af en toe bang dat ik toch iets anders heb,  maar kijk ik weer terug, en naar nu! echt een vooruitgang,  bolletje onder de mensen verzet je echt je zinnen, het is even het moment om net die deur uit tegaan he? We gaan ervoor , en ja, je broer nog maar zo kort, is ook moeilijk, sterkte kanjer!  Lieve gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...