Spring naar bijdragen

Terugval of niet?


Chelle

Aanbevolen berichten

Hela hela Ad @Cyclad58!!

geen veralgemening over de vrouwen hé! We are the strongest gender you know!! Hihihihi... is maar een grapje hoor.  Met mij gaat het na drie dagen betere slaap, nu terug twee nachten hele slechte slaap, terug een beetje bergaf.... tja... the same as usual é. 

Dikke knuffels aan allen

Vicky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Liz @Kannietmeer,

ai... niet leuk! En ik vrees dat ik ook geen goede raad weet. Maar wel heel goed van je dat je toch nog dingen onderneemt! 

Ergens wel jammer dat we allen zover uit elkaar wonen. Altijd via deze weg communiceren vind ik soms lastig. Wat zou ik toch graag allen jullie kopjes eens willen zien. Zodat ik een gezicht kan kleven op jullie namen. 

Dikke kus en knuffel Vicky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houdt moed lieve K.N.M. niets is blijvend hé? Je bent echt al zo ver. Heel veel medicijnslikkers durven of kunnen het niet aan om te stoppen omdat ze ook weten dat ze het erg moeilijk krijgen, wij wel. Wij zijn niet bang en gaan er tegen aan. Maar wij krijgen een goeie toekomst waarin we eerlijk kunnen voelen en verwerken. Lieverd, de :sun: gaat schijnen zeker ook voor jou. Houdt vol:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

K.N.M. Echt geloof me er is een begin geweest met  die weg, .maar wat ik al meer schreef er zit ook een eind aan die weg, En daar ben je nu hard naar op weg naar het einde ervan, Het is een zware weg, maar de eindstreep komt! En depri, omdat het ook zo,n vreserlijk gevecht is, maar wat ben je toch dapper! Toch even naar buiten stoer!    Zelf na 5 redelijke goeie dagen, weer 3 dagen wakker worden met een stress gevoel, benen weer als pap trillen, schokjes, misselijk, ffff ik vind het moeilijk als je denkt dat het beter gaat en dan opeens! Is het weer  niks, dan ben ik blij met jullie, je zou er anders niet meer in geloven,   Maar we bikkelen door, het blijkt maar weer coldturkey stoppen, heeft ook een lange weg tegaan, ondanks 5 weken gebruik, zenuwgestel geneest altijd langzaam maar hij gaat genezen van ons allemaal, we laten ons niet  klein krijgen! Lieve allemaal, we zullen doorgaan! Lieve gr Guusje

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heb jij toch leuke K.N.M. Echt geloof me er is een begin geweest met  die weg, .maar wat ik al meer schreef er zit ook een eind aan die weg, En daar ben je nu hard naar op weg naar het einde ervan, Het is een zware weg, maar de eindstreep komt! En depri, omdat het ook zo,n vreserlijk gevecht is, maar wat ben je toch dapper! Toch even naar buiten stoer!    Zelf na 5 redelijke goeie dagen, weer 3 dagen wakker worden met een stress gevoel, benen weer als pap trillen, schokjes, misselijk, ffff ik vind het moeilijk als je denkt dat het beter gaat en dan opeens! Is het weer  niks, dan ben ik blij met jullie, je zou er anders niet meer in geloven,   Maar we bikkelen door, het blijkt maar weer coldturkey stoppen, heeft ook een lange weg tegaan, ondanks 5 weken gebruik, zenuwgestel geneest altijd langzaam maar hij gaat genezen van ons allemaal, we laten ons niet  klein krijgen! Lieve allemaal, we zullen doorgaan! Lieve gr Guusje

 

 

 

 

bewerkt door GUUS
Verwijderen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

K.N.M. Echt geloof me er is een begin geweest met  die weg, .maar wat ik al meer schreef er zit ook een eind aan die weg, En daar ben je nu hard naar op weg naar het einde ervan, Het is een zware weg, maar de eindstreep komt! En depri, omdat het ook zo,n vreserlijk gevecht is, maar wat ben je toch dapper! Toch even naar buiten stoer!    Zelf na 5 redelijke goeie dagen, weer 3 dagen wakker worden met een stress gevoel, benen weer als pap trillen, schokjes, misselijk, ffff ik vind het moeilijk als je denkt dat het beter gaat en dan opeens! Is het weer  niks, dan ben ik blij met jullie, je zou er anders niet meer in geloven,   Maar we bikkelen door, het blijkt maar weer coldturkey stoppen, heeft ook een lange weg tegaan, ondanks 5 weken gebruik, zenuwgestel geneest altijd langzaam maar hij gaat genezen van ons allemaal, we laten ons niet  klein krijgen! Lieve allemaal, we zullen doorgaan! Lieve gr Guusje

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

K.N.M. Echt geloof me er is een begin geweest met  die weg, .maar wat ik al meer schreef er zit ook een eind aan die weg, En daar ben je nu hard naar op weg naar het einde ervan, Het is een zware weg, maar de eindstreep komt! En depri, omdat het ook zo,n vreserlijk gevecht is, maar wat ben je toch dapper! Toch even naar buiten stoer!    Zelf na 5 redelijke goeie dagen, weer 3 dagen wakker worden met een stress gevoel, benen weer als pap trillen, schokjes, misselijk, ffff ik vind het moeilijk als je denkt dat het beter gaat en dan opeens! Is het weer  niks, dan ben ik blij met jullie, je zou er anders niet meer in geloven,   Maar we bikkelen door, het blijkt maar weer coldturkey stoppen, heeft ook een lange weg tegaan, ondanks 5 weken gebruik, zenuwgestel geneest altijd langzaam maar hij gaat genezen van ons allemaal, we laten ons niet  klein krijgen! Lieve allemaal, we zullen doorgaan! Lieve gr Guusje

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

K.N.M. Echt geloof me er is een begin geweest met  die weg, .maar wat ik al meer schreef er zit ook een eind aan die weg, En daar ben je nu hard naar op weg naar het einde ervan, Het is een zware weg, maar de eindstreep komt! En depri, omdat het ook zo,n vreserlijk gevecht is, maar wat ben je toch dapper! Toch even naar buiten stoer!    Zelf na 5 redelijke goeie dagen, weer 3 dagen wakker worden met een stress gevoel, benen weer als pap trillen, schokjes, misselijk, ffff ik vind het moeilijk als je denkt dat het beter gaat en dan opeens! Is het weer  niks, dan ben ik blij met jullie, je zou er anders niet meer in geloven,   Maar we bikkelen door, het blijkt maar weer coldturkey stoppen, heeft ook een lange weg tegaan, ondanks 5 weken gebruik, zenuwgestel geneest altijd langzaam maar hij gaat genezen van ons allemaal, we laten ons niet  klein krijgen! Lieve allemaal, we zullen doorgaan! Lieve gr Guusje

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

. K.N.M. Echt geloof me er is een begin geweest met  die weg, .maar wat ik al meer schreef er zit ook een eind aan die weg, En daar ben je nu hard naar op weg naar het einde ervan, Het is een zware weg, maar de eindstreep komt! En depri, omdat het ook zo,n vreserlijk gevecht is, maar wat ben je toch dapper! Toch even naar buiten stoer!    Zelf na 5 redelijke goeie dagen, weer 3 dagen wakker worden met een stress gevoel, benen weer als pap trillen, schokjes, misselijk, ffff ik vind het moeilijk als je denkt dat het beter gaat en dan opeens! Is het weer  niks, dan ben ik blij met jullie, je zou er anders niet meer in geloven,   Maar we bikkelen door, het blijkt maar weer coldturkey stoppen, heeft ook een lange weg tegaan, ondanks 5 weken gebruik, zenuwgestel geneest altijd langzaam maar hij gaat genezen van ons allemaal, we laten ons niet  klein krijgen! Lieve allemaal, we zullen doorgaan! Lieve gr Guusje

 

 

Oeps,ik denk dat ik iets niet goed hebt gedaan , weet niet wat , veel zelfde berichtjes, 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei GUUS:

K.N.M. Echt geloof me er is een begin geweest met  die weg, .maar wat ik al meer schreef er zit ook een eind aan die weg, En daar ben je nu hard naar op weg naar het einde ervan, Het is een zware weg, maar de eindstreep komt! En depri, omdat het ook zo,n vreserlijk gevecht is, maar wat ben je toch dapper! Toch even naar buiten stoer!    Zelf na 5 redelijke goeie dagen, weer 3 dagen wakker worden met een stress gevoel, benen weer als pap trillen, schokjes, misselijk, ffff ik vind het moeilijk als je denkt dat het beter gaat en dan opeens! Is het weer  niks, dan ben ik blij met jullie, je zou er anders niet meer in geloven,   Maar we bikkelen door, het blijkt maar weer coldturkey stoppen, heeft ook een lange weg tegaan, ondanks 5 weken gebruik, zenuwgestel geneest altijd langzaam maar hij gaat genezen van ons allemaal, we laten ons niet  klein krijgen! Lieve allemaal, we zullen doorgaan! Lieve gr Guusje

Precies wat Bolletje zegt! Top! Ik vind het heerlijk om al die berichtjes ook heel vaak te krijgen. Dikke knuffel.

Kan jou het schelen. We kunnen onze berichten niet meer deleten. Ondanks dat dit forum word ondersteund door Tactus of zo, is het zeeeer beperkt en primitief.

 

Heb goed geslapen en voelde me echt vanmorgen weer iets beter. Minder depressief en beter in staat iets te doen. Heb gedoucht en mijn moeder geholpen de dahlia's uit de tuin te halen en gelijk de struiken van de buren gesnoeid. Een uurtje werk, maar ben er echt blij mee dat ik het gedaan heb en kon,

 Vanavond bij mijn broer, schoonzus en kids sinterklaasfeestje vieren. Lootjes getrokken en ik heb voor mijn vader net een achterlijk gedicht eruit geperst. Voor wie even wil lachen komt ie er nu aan:

 

Beste Dik,

Nu jij de leeftijd hebt bereikt

Van de oude grote eik

Merk je wat ik al jaren weet:

Dat je nu wel vaker wat vergeet

 

Gelukkig geeft dat echt niet

Zolang je dat maar inziet

Leven is namelijk geen hard feit

Maar iets wat ontwikkeld in de tijd

 

Druk maak ik me dus echt niet,

Maar laat veel over aan mijn Piet

Hij weet nog wel wat jij graag krijgt

En heeft dus ook je pakje bereid

 

Als sinds je bent geboren

Kan puzzelen je bekoren

En weet je ze weer te maken

Ondanks dat je hersenen kraken

 

Bewaar ook met dit pak je geduld

Want Piet heeft je collectie aangevuld

Met gekke platen en iets klassieks

Ik hoop dat jij er van geniet

 

Houd je adem in, en stik niet….. oh nee, dat is weer iets anders…  Nou ja… ehm….

Groeten,

Sint

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guus misschien dat je alles blauw moet maken van jouw berichtjes, en dan druk je op je pijltje waar je normaal mee terug gaat. Als het goed is is dan allen weg. Maar er moet iets voor in de plaats komen anders werkt het niet. Dus zet ik er wel eens een smilie neer of een letter. Dat is genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe hebben we vannacht geslapen kanjers?

K.N.M. Hoop dat het vandaag weer wat beter gaat met je.:lips: Gelachen om jouw gedicht.

GUUS heb jij het gisterenavond ook leuk gehad of lekker rustig tievie gekeken.

Ik heb me verslapen, heerlijk.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Ad en Liz @Cyclad58 @Kannietmeer,

hoe gaat het met jullie? Mijn grote euforie is al weer helemaal weg... de afgelopen paar nachten weer heel slecht geslapen. Ik val snel in slaap, maar wordt heel snel terug wakker met hartkloppingen en heel onrustig gevoel. En dit herhaalt zich telkens bij het terug in slaap vallen. Tegan een uur of 4 val ik dan eindelijk in slaap, om dan tegen een uur of 6 terug klaar wakker te worden. Resultaat: ik voel me overdag weer heel onrustig, beroert en opgefokt... 

ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie mij beter nieuws over jullie zelf kunnen vertellen. 

Liefs, Vicky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei hoopvol:

Hey Ad en Liz @Cyclad58 @Kannietmeer,

hoe gaat het met jullie? Mijn grote euforie is al weer helemaal weg... de afgelopen paar nachten weer heel slecht geslapen. Ik val snel in slaap, maar wordt heel snel terug wakker met hartkloppingen en heel onrustig gevoel. En dit herhaalt zich telkens bij het terug in slaap vallen. Tegan een uur of 4 val ik dan eindelijk in slaap, om dan tegen een uur of 6 terug klaar wakker te worden. Resultaat: ik voel me overdag weer heel onrustig, beroert en opgefokt... 

ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie mij beter nieuws over jullie zelf kunnen vertellen. 

Liefs, Vicky

Potverdikkie @hoopvol Vicky, dat slaapspook blijft je ook maar achtervolgen. Wat vervelend, zeker nadat het eerder veel beter ging. En ja, dan is de euforie snel weg en sta je weer eventjes bij beide beentjes op de grond. Toch is het feit dat je hiervoor wel goede nachten had een teken dat je slaap zich toch wel, al is het langzaam, aan het herstellen is. 
Er komt ongetwijfeld een moment dat de slechte nachten ineens voorgoed achter je liggen, of in elk geval niet meer in deze hoge frequentie optreden.

Hoe het met mijn nachten is? Gevarieerd!
Nu na 18 dagen vrij te zijn van Lorazepam kan ik zeggen dat het in de meeste nachten goed gaat, maar ik soms net als jij soms een nacht heb dat ik snel inslaap, binnen het uur weer wakker ben en dan de rest van de nacht niet meer goed kan slapen, hooguit wat lichte slaapmomenten. De diepe slaap wordt dan niet bereikt en dan voel ik me de dag daarna ook veel minder en wat onrustig en ongemakkelijk. 
Ik gebruik nog wel Seroquel 12,5 mg, maar ik merk dat dat me in de nacht wel rustig houdt, maar niet altijd goed laat slapen. 
Ik wil daar eigenlijk nu snel mee stoppen. Afbouwen hoeft niet, want het is al de helft van de minimale dosering. Eens kijken of het op eigen kracht gaat lukken. 
Al met al ben ik niet ontevreden over de ontwenningsverschijnselen. Op het soms minder slapen en wat lichte spiertrekkingen na heb ik eigenlijk weinig of geen klachten. Ben dan ook best positief gestemd, maar besef ook dat er voorlopig mindere dagen kunnen blijven komen. Het blijft een ongrijpbaar fenomeen, de benzo-ontwenning.

Ik hoop echt dat jij heel snel weer beter gaat slapen, Vicky!

Liefs, Ad

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Hoe hebben we vannacht geslapen kanjers?

K.N.M. Hoop dat het vandaag weer wat beter gaat met je.:lips: Gelachen om jouw gedicht.

GUUS heb jij het gisterenavond ook leuk gehad of lekker rustig tievie gekeken.

Ik heb me verslapen, heerlijk.

Hai @bolletje

De laatste 3 nachten waren wisselend. Zondag op maandag maar een paar uur geslapen. De afgelopen 2 nachten gingen goed, ongeveer 7 uur. Had me dinsdagochtend zelfs een half uur verslapen. Ach, dat maakt niet uit. Nu ik van de Lorazepam af ben merk ik dat de slaap het grootste ontwenningsprobleem blijft, de rest valt al bij al erg mee tot nu toe. 

@Kannietmeer hilarisch gedicht! Erg leuk! Heb je een leuke Sinterklaasavond gehad? 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei hoopvol:

Hey Ad en Liz @Cyclad58 @Kannietmeer,

hoe gaat het met jullie? Mijn grote euforie is al weer helemaal weg... de afgelopen paar nachten weer heel slecht geslapen. Ik val snel in slaap, maar wordt heel snel terug wakker met hartkloppingen en heel onrustig gevoel. En dit herhaalt zich telkens bij het terug in slaap vallen. Tegan een uur of 4 val ik dan eindelijk in slaap, om dan tegen een uur of 6 terug klaar wakker te worden. Resultaat: ik voel me overdag weer heel onrustig, beroert en opgefokt... 

ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie mij beter nieuws over jullie zelf kunnen vertellen. 

Liefs, Vicky

HI Vicky,

ik ga ff niet door het putje, maar sla me er doorheen. Ik ben het zat, wil leven, maar moet geduld hebben. Probeer mijzelf af te leiden en blijf enige zorgen houden over mijn leven in de toekomst. Slaap was vannacht weer minder. Ik viel niet in slaap. Maar toen ik eenmaal sliep, kon ik wel weer uithouden tot 11 uur in bed, met tussentijds veel wakker worden. Geen idee wat echt de kwaliteit is van mijn slaap eerlijk gezegd.

9 uur geleden zei bolletje:

Hoe hebben we vannacht geslapen kanjers?

K.N.M. Hoop dat het vandaag weer wat beter gaat met je.:lips: Gelachen om jouw gedicht.

GUUS heb jij het gisterenavond ook leuk gehad of lekker rustig tievie gekeken.

Ik heb me verslapen, heerlijk.

Lieve Bol,

eigenlijk vandaag dus weer iets minder. Ben de tuin in gegaan om half drie en was om kwart voor drie alweer binnen. Wat bladeren voor de buurvrouw opgeharkt en in de groenbak gedaan, maar ik verloor na 10 minuten steeds mijn beeld. Vreemd he... als een soort migraine achtige vlekken denk ik, Ik ben er maar niet te veel op gaan letten, heb mijn spullen gepakt en opgeruimd en naar binnen gegaan. Leek me toch beter. Wilde ook nog wandelen, maar eigenlijk was het daglicht al vrij snel zo weinig dat ik mijn lust verloor om het te doen. Heb even wat gezongen vanmiddag op Smule. Vrolijk en afleidend. Moet me er wel toe zetten, maar toch helpt het me.

5 uur geleden zei Cyclad58:

Hai @bolletje

De laatste 3 nachten waren wisselend. Zondag op maandag maar een paar uur geslapen. De afgelopen 2 nachten gingen goed, ongeveer 7 uur. Had me dinsdagochtend zelfs een half uur verslapen. Ach, dat maakt niet uit. Nu ik van de Lorazepam af ben merk ik dat de slaap het grootste ontwenningsprobleem blijft, de rest valt al bij al erg mee tot nu toe. 

@Kannietmeer hilarisch gedicht! Erg leuk! Heb je een leuke sinterklaas-avond gehad? 

Sinterklaas-avond was zeer gezellig. Ik heb een maf nichtje en maf neefje en broer en schoonzus zijn heerlijk authentiek en recht door zee. Leuke gedichten, en zelfs wat surprises. Ik kreeg een microfoon van een chips koker en een papier marché bal. Als cadeautje een zwarte posca stift voor mijn tekeningen en een witte gel-pen.

 

Heeft iemand van jullie nog iets van Sinterklaas meegekregen?

 

Tablet is vandaag 16/17 mg. Diazepam sucks....

Plaatjes Medisch medicijnen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...