Spring naar bijdragen

Terugval of niet?


Chelle

Aanbevolen berichten

Bedankt voor jullie antwoord. Ben gister heel vroeg mijn bed in gegaan... maar slapen ging niet best. Denk 2 uur geslapen.

Denk dat ik terug stap. Hou het niet vol zo. 

Cyclad pakte jij dan weer je oude tijdstip van inname op of pakte je juist de ochtend? (S.ochtens is namelijk het zwaarst)

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Chelle, 

Ik neem het nog steeds 's avonds. Heeft met mijn slechte slapen te maken.

Overigens vannacht weer niet kunnen slapen  nu brak en vol spanning. Werken gaat niet. Het ging een aantal dagen prima en nu weer niet. Bah.

Overleg misschien even met je behandelaar wat het beste is en wat voor jou het beste tijdstip van inname is. Als je slecht slaapt kun je wellicht het beste  's avonds innemen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve allebei,

Raar hé Cyclad dat het zo in een keer omslaat. Misschien wat meer rusten vandaag? Sterkte:heart:

Chelle ook slecht geslapen. Niet verkeerd denk ik dat stapje terug. We willen te vlug;) Hopelijk gaat het vandaag wat beter met je.

Hier ook slecht geslapen zoals gewoonlijk. Komt ook door de warmte hoor ondanks de ventilator die bovenop m'n neus staat. Dan weer te koud dan weer te warm. Onrust in bed is niet goed. Maar we gaan er vandaag weer tegenaan. Mooi weer en lekker naar het AC hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen meiden,

wat vervelend dat jullie zo slecht slapen. Dat is echt verschrikkelijk. Ik slik wel van die homepatisch rustgevende pillen. Misschien is dat ook wat voor jullie? Niet dat het heeft geholpen vannacht maar goed jullie kunnen het proberen.

Ik ga toch nog iets anders proberen. Ik heb z'n buikpijn en moet kokhalzen s.ochtens. Mijn ouders hebben daar beide last van en hebben tabletjes voor hun maag.  Zij slikken ook beide a.d. Ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts om te vragen of ik dat ook kan krijgen.  Dan wacht ik toch nog even met het 0,25.

me laatste poging is dit en anders stap ik toch terug.. 

bewerkt door Chelle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook Valdispert geprobeerd, maar dat helpt niet. Is niet sterk genoeg ook. Gelukkig heb ik ook goede nachten, daar klamp ik me maar aan vast.

Goed idee om te kijken of die tabletjes tegen buikpijn de scherpe randjes wegnemen. En anders heb je het alternatief om terug te stappen! 

Zojuist ook een afspraak met de huisarts gemaakt. Het wordt nu te gek, krijg te veel vreemde klachten er gratis bij.
Kan gelukkig vanmiddag al terecht. 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop het bolletje! Daar kunnen ze wat tegen geven. Dat zou schelen in de ochtend.

Zo lastig allemaal. Voel wel dat ik nu wat minder onrustig ben in mijn lijf. Misch moet ik toch nog een dagje doorzetten... en vanmiddag even overleggen met me behandelaar hoe hij er over denkt.

Oo meiden laat het werken!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Chelle, 

Ik neem het nog steeds 's avonds. Heeft met mijn slechte slapen te maken.

Overigens vannacht weer niet kunnen slapen  nu brak en vol spanning. Werken gaat niet. Het ging een aantal dagen prima en nu weer niet. Bah.

Overleg misschien even met je behandelaar wat het beste is en wat voor jou het beste tijdstip van inname is. Als je slecht slaapt kun je wellicht het beste  's avonds innemen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al ben ik dan een man, ik hoop ook dat het werkt.

Zelf terug bij af zo lijkt het. Werk gebeld, ik mag even niets meer doen en rust nemen. Is inderdaad verstandig. Overdag slapen kan ik niet, zeker niet nu de buren met de badkamer bezig zijn. Ik was zo optimistisch, maar dat is nu wel weer weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent nooit terug bij af Cyclad dat kan niet. Iedere dag dat je leeft, leer je door te ervaren. Je bent veel sterker geworden, maar je bent moe en dan zie je de dingen zwart.

Probeer toch wat te rusten joh, ook al slaap je niet toch herstel je. Als je het denken kan uitschakelen. Een heel rustig muziekje gaat ook goed.

Zo ik ga ook even een uurtje plat en daarna naar het AC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net huisarts bezocht.

Zit tegen burnout aan. Ze geeft me toch Temazepam mee voor zonodig als slapen niet lukt. Ik heb veel te veel spanningen in mijn lijf. Ontspannen lukt niet meer. Heb ook te lang sterk gehouden, mede voor partner. 

Komt wel als een mokerslag, omdat het goed leek te gaan. 

Mag woensdag al terug, dan bekijken we de situatie verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei, Cyclad dat klinkt zorgelijk zeg. Ja en hoe meer gespannen je wordt hoe meer spanningen je erbij krijgt, en die zoeken de zwakste plek in je lichaam op. Net of je in een spiraal terecht bent gekomen. Ik hoop dat je een paar dagen goed slaapt dan knap je al een heel eind op.Plaatjes Hugs

                                                                  

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

HI Chelle,

Zet em op! We zijn hier inderdaad allemaal in hetzelfde bootje. Bij mij lukte de afbouw van Lorazepam 1,2mg naar 1,0 al niet zonder doodziek op de bank te liggen. Daarom ben ik overgestapt op de Diazepam 5mg, Weer doodziek van geweest. Nu ben ik in twee stapjes naar 4mg Diazepam en al een maand op deze dosis en kan zeggen dat ik eindelijk mijn kracht een beetje terugkrijg.

Het is een lange weg, voor iedereen wel verschillend. Ik hoop dat je iets stabieler de vakantie kan houden met je gezin want dat is inderdaad zo jammer als je dan zo ziek rondloopt. Besef dat je hierin gewoon geduldig moet zijn en dat je eigen tempo het beste is. Fijn te horen dat je symptomen toch ook langzaam verbeteren gedurende de dag, dat is bij ook vaak zo. Ochtend kan wat pittiger zijn voor bijna iedereen. Als je dat weet en gewoon accepteert, werk je jezelf gewoon naar de middag toe. Als je de kracht hebt, probeer je zelf dan extra af te leiden in de ochtend en te doen wat je fijn vind. Geen eisen stellen aan jezelf. 

Je bent al fantastisch bezig, dus ga vooral zo door!

 

x Liz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @Cyclad58,

wat naar om te horen dat je je zo naar voelt. Groot houden is inderdaad eigenlijk niet zo gezond nu. Je moet denk ik vooral echt kiezen wat goed is voor jou en jouw gezondheid. Zet hem op hoor! Je komt er wel doorheen, echt! Er komt vast een plan waarbij je van de pillen afkomt. Daar gaan we voor. Heel veel sterkte.

Dikke knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kannietmeer:

HI Chelle,

Zet em op! We zijn hier inderdaad allemaal in hetzelfde bootje. Bij mij lukte de afbouw van Lorazepam 1,2mg naar 1,0 al niet zonder doodziek op de bank te liggen. Daarom ben ik overgestapt op de Diazepam 5mg, Weer doodziek van geweest. Nu ben ik in twee stapjes naar 4mg Diazepam en al een maand op deze dosis en kan zeggen dat ik eindelijk mijn kracht een beetje terugkrijg.

Het is een lange weg, voor iedereen wel verschillend. Ik hoop dat je iets stabieler de vakantie kan houden met je gezin want dat is inderdaad zo jammer als je dan zo ziek rondloopt. Besef dat je hierin gewoon geduldig moet zijn en dat je eigen tempo het beste is. Fijn te horen dat je symptomen toch ook langzaam verbeteren gedurende de dag, dat is bij ook vaak zo. Ochtend kan wat pittiger zijn voor bijna iedereen. Als je dat weet en gewoon accepteert, werk je jezelf gewoon naar de middag toe. Als je de kracht hebt, probeer je zelf dan extra af te leiden in de ochtend en te doen wat je fijn vind. Geen eisen stellen aan jezelf. 

Je bent al fantastisch bezig, dus ga vooral zo door!

 

x Liz

Jeempie Cyclad! Nou hopelijk komt er een goed plan. En inderdaad paar nachten goed slapen dat scheelt! Sterkte!

Bij mij zn er ook nieuwe plannen... heb maagbeschermers gekregen van de huisarts. En mijn behandelaar wil mijn a.d. verhogen. Hij denkt dat er ook veel paniek/ onrust nog doorkomt. Hopelijk werkt dat.

Bedankt Liz!jeempie bij jou ging het ook niet vanzelf.... Zo heftig he! En we hebben het al niet makkelijk. Doe jij het ook onder begeleiding? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HI Chelle,

 

begeleiding kan ik het niet noemen nee. Ik lees en verdiep me in alles, en vertel de psychiater wat ik nodig heb en zij regelt het. Meer kan ik niet verlangen nu. Ze weten het gewoon niet. En ze krijgen mij echt niet zomaar weer aan een andere pil. Mijn vertrouwen is zeker weten zo goed als nul in hun kennis van wat goed is voor mij. Kan ik beter zelf bepalen denk ik. Ik moet luisteren naar mijzelf. En dat is ook mijn advies voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooo weer een Vreselijke nacht. Het houdt niet op. Ga vanavond toch weer aan de lorazepam .Ik trek het echt niet meer. Maak me ook zo druk over mijn vakantie.. ben ik dan weer normaal? Echt een grote nachtmerrie is dit! Kan niet meer huilen anders deed ik dat heel de dag.

 

cyclad, hoe is het bij jou gegaan? Beetje geslapen? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...